Haminan top 5

Sepi

Haminan top 5 tiukkaa muijaa?

21

5426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DFBVCB

      haminassa ei ole yhtään muijaa mikä menis top5 listalle...KAIKKI ANTAA PILLUU JOS PYYTÄÄ(AINAKIN ULKOPAIKKAKUNTALAISELLE)..!!!!!!

    • masa

      Haminassa ei ole tiukkoja muijia, sieltä ei löydy yli 12 V neitsyttä. Haminassa saanti on varmaa, ilman pillua en ole koskaan lähtenyt pois. Puistossa ja autossa naitu armeija aikoina monta kertaa. Panoseuraa haettu sieltä armeijan jälkeenkin monta kertaa. Muistettava pitää kumit mukana Haminassa vieraillessa muuten syyhy hepissä.

      • Anonyymi

        Niin ja te miehet itsekin uitatte keppiä ties missä toosissa. Tosiaan kumi pitää olla tv nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja te miehet itsekin uitatte keppiä ties missä toosissa. Tosiaan kumi pitää olla tv nainen

        petsa poika tykkää horoperse pojista


    • JOOPA JOO

      ....NIITÄ OLEMASSAKAAN? MULLA ON SELLANEN KÄSITYS HAMINALAISISTA MUIJISTA, ET NE TODENNÄKÖISESTI ON MENETTÄNY NEITSYYDEN JO VIIMEISTÄÄN 12V. SEN JÄLKEEN NE JAKAA TOOSAA JOKAISELLE, JOKA TAJUU VAAN PYYTÄÄ... JOKAINEN MUN TUNTEMA HAMINALAINEN MUIJA ON IHAN TÄYS HORO! EN KOSKIS KEPILLÄKÄÄN!!!!!

      • Jallu

        Haminan muijat on tosiaan horoperseitä, aina perse pystyssä munaa vailla. Taudit leviää klamydia joka toisella, ei kivaa, kumit pitää muistaa. HUOMIO!Kun panette Haminan horoja niin muistakaa aina käyttää kumia. Siellä ei voi pitää muuta TOP 5 listaa kuin kuka on antanut useimmalle.


      • Mie
        Jallu kirjoitti:

        Haminan muijat on tosiaan horoperseitä, aina perse pystyssä munaa vailla. Taudit leviää klamydia joka toisella, ei kivaa, kumit pitää muistaa. HUOMIO!Kun panette Haminan horoja niin muistakaa aina käyttää kumia. Siellä ei voi pitää muuta TOP 5 listaa kuin kuka on antanut useimmalle.

        kaks ihmistä. Ja etenkin jos neitsyyden menettämisestä puhutaan niin toinen osapuoli on mies. Näissä Haminan horo kirjotuksissa oikein miesten miehet leuhkivat sillä kuinka kovasti ovat saaneet. Täytyneepä keksiä Jalluille ja muille yhtä mieltä ylentävä ilmaisu kuin heillä on Haminalaisille naisille.......

        Ai niin... Alaikäsiin sekaantuneillekin on oma nimitys...


      • Mie vaa
        Mie kirjoitti:

        kaks ihmistä. Ja etenkin jos neitsyyden menettämisestä puhutaan niin toinen osapuoli on mies. Näissä Haminan horo kirjotuksissa oikein miesten miehet leuhkivat sillä kuinka kovasti ovat saaneet. Täytyneepä keksiä Jalluille ja muille yhtä mieltä ylentävä ilmaisu kuin heillä on Haminalaisille naisille.......

        Ai niin... Alaikäsiin sekaantuneillekin on oma nimitys...

        Haminassa olen aina saanut ja aina saan tästäkin eteenpäin. Vanhemmat naiset on ihan kuumana RUK:n solttupoikiin, varo etten hoitele iltalomilla sinunkin muijaasi.Viikonloppuvapailla jos ei ole saanut niin vähän aiemmin takaisin Haminaan niin aina pillua saa vakipanolta ja jos sillä rättikelit niin se hoitaa kaverin paikalle. Se siitä että Haminan naiset ei muka olisi horoja.


      • Eletäänhän 2000-lukua
        Mie vaa kirjoitti:

        Haminassa olen aina saanut ja aina saan tästäkin eteenpäin. Vanhemmat naiset on ihan kuumana RUK:n solttupoikiin, varo etten hoitele iltalomilla sinunkin muijaasi.Viikonloppuvapailla jos ei ole saanut niin vähän aiemmin takaisin Haminaan niin aina pillua saa vakipanolta ja jos sillä rättikelit niin se hoitaa kaverin paikalle. Se siitä että Haminan naiset ei muka olisi horoja.

        vain sitä samaa mitä miehet ovat tehneet jo satoja vuosia. Eli nauttivat elämästä. Mikäs naiselle sen mukavampaa kun mieli sattuu tekemään.. Miehet eivät yleensä kieltäydy..


      • Jalmari
        Eletäänhän 2000-lukua kirjoitti:

        vain sitä samaa mitä miehet ovat tehneet jo satoja vuosia. Eli nauttivat elämästä. Mikäs naiselle sen mukavampaa kun mieli sattuu tekemään.. Miehet eivät yleensä kieltäydy..

        Haminassa eritoten naiset tekee sitä. Rako levällään aina kun miespuolinen siitä vähän vihjaa. Haminan horoilla taudit leviää kovaa vauhtia eli kaikki ukot jotka hoitelette Haminan narttuja niin muistakaa käyttää sitä kumia, muuten vähintään kirvelyä hepissä ja mahdollisesti omalle muijalle seliteltävää liian kanssa.


      • Mie
        Jalmari kirjoitti:

        Haminassa eritoten naiset tekee sitä. Rako levällään aina kun miespuolinen siitä vähän vihjaa. Haminan horoilla taudit leviää kovaa vauhtia eli kaikki ukot jotka hoitelette Haminan narttuja niin muistakaa käyttää sitä kumia, muuten vähintään kirvelyä hepissä ja mahdollisesti omalle muijalle seliteltävää liian kanssa.

        Jalmari juttuja tietyn alan lehtiin.


      • Jalmari
        Mie kirjoitti:

        Jalmari juttuja tietyn alan lehtiin.

        Voisinkin tehdä kertomuksen omista seikkailuista Haminassa, saattaisi tulla paljon vihamiehiä jos kertoisin henkilöistä omilla nimillä. Siellä on tullut pantua niin monia vapaita ja vielä useampia varattuja narttuja. Sieltä voisi mahdollisesti löytyä sinunkin vaimosi/tyttöystäväsi irstaissa leikeissä minun ja kavereitteni kanssa. Monelle suhteelle siellä voisi olla parempi etten kirjoittaisi henkilöistä oikeilla nimillä, mutta mitä vittua se mulle kuuluu jos siellä muijat jakaa lootaansa kaikille ja ukot kotona valittaa että muijat pihtaa.


      • Tilastotieteilijä
        Jalmari kirjoitti:

        Voisinkin tehdä kertomuksen omista seikkailuista Haminassa, saattaisi tulla paljon vihamiehiä jos kertoisin henkilöistä omilla nimillä. Siellä on tullut pantua niin monia vapaita ja vielä useampia varattuja narttuja. Sieltä voisi mahdollisesti löytyä sinunkin vaimosi/tyttöystäväsi irstaissa leikeissä minun ja kavereitteni kanssa. Monelle suhteelle siellä voisi olla parempi etten kirjoittaisi henkilöistä oikeilla nimillä, mutta mitä vittua se mulle kuuluu jos siellä muijat jakaa lootaansa kaikille ja ukot kotona valittaa että muijat pihtaa.

        tiedämme miksi Klamydia tartunnat lisääntyy joka vuosi. Jalmari ei osaa pitää heppiänsä kurissa. Jotta saataisiin käyrät edes hieman laskemaan, lopeta se melskaaminen mekkojen alla.


      • Irmeli
        Tilastotieteilijä kirjoitti:

        tiedämme miksi Klamydia tartunnat lisääntyy joka vuosi. Jalmari ei osaa pitää heppiänsä kurissa. Jotta saataisiin käyrät edes hieman laskemaan, lopeta se melskaaminen mekkojen alla.

        Ei se Jalmari sitä tautia varmaan kovin paljoa yksin levitä toisin kuin meidän naapurin rouva. Ukko sillä on joku armeijan kapiainen ja kun sen ukko on metsässä niin kas kummaa liikenne lisääntyy taloyhtiössämme hirmuisesti. Ei ole päivää ettei sillä rouvalla kävisi ainakin kahta eri ukkoa, näin ne taudit leviää Haminassa ja Haminasta muualle. Ukot vahtikaa vaimojanne!


      • Kotkan poika
        Jallu kirjoitti:

        Haminan muijat on tosiaan horoperseitä, aina perse pystyssä munaa vailla. Taudit leviää klamydia joka toisella, ei kivaa, kumit pitää muistaa. HUOMIO!Kun panette Haminan horoja niin muistakaa aina käyttää kumia. Siellä ei voi pitää muuta TOP 5 listaa kuin kuka on antanut useimmalle.

        Siltäkö Haminalaiselta mä sen klamydian sain !!! En enää ikinä pane Haminalaisia narttuja !!! Lupaan sen, saavat elää minun puolesta vaikka minkälaisessa puutteessa !!! Hoitelen tästä lähtien vain kiimaisia Kotkalaisia narttuja !!! Niillä ei ole taudin tautia toisinkuin Haminalaislla !!!


      • Anonyymi

        Ja te miehet sitä kyrpää joka vitussa lillitatte. Että pata kattilaa soimaa.


      • Anonyymi
        Jalmari kirjoitti:

        Haminassa eritoten naiset tekee sitä. Rako levällään aina kun miespuolinen siitä vähän vihjaa. Haminan horoilla taudit leviää kovaa vauhtia eli kaikki ukot jotka hoitelette Haminan narttuja niin muistakaa käyttää sitä kumia, muuten vähintään kirvelyä hepissä ja mahdollisesti omalle muijalle seliteltävää liian kanssa.

        Se onkin oikein vaimonsa pettäjille ja muille pukeille😂😂


      • Anonyymi
        Jalmari kirjoitti:

        Voisinkin tehdä kertomuksen omista seikkailuista Haminassa, saattaisi tulla paljon vihamiehiä jos kertoisin henkilöistä omilla nimillä. Siellä on tullut pantua niin monia vapaita ja vielä useampia varattuja narttuja. Sieltä voisi mahdollisesti löytyä sinunkin vaimosi/tyttöystäväsi irstaissa leikeissä minun ja kavereitteni kanssa. Monelle suhteelle siellä voisi olla parempi etten kirjoittaisi henkilöistä oikeilla nimillä, mutta mitä vittua se mulle kuuluu jos siellä muijat jakaa lootaansa kaikille ja ukot kotona valittaa että muijat pihtaa.

        No sinän sitten huoripukki oot. Turha naisia haukkua,kun itse panee ties ketä.


    • Anonyymi

      Teija ! :) mmmmm..

    • Anonyymi

      AG läski myyjä :P

    • Anonyymi

      En tiedä tuon tyyppisistä naisista, mutta tämän käymälän kusilaarilla tuntuu olevan melko pienellä aivokapasiteetilla varustettuja apinan jälkeläisiä. Herääkin kysymys, onko apina sittenkin kehittyneempi kuin hyvinkin kehittyneenä pidetty, näppäimiä paineleva ihminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe