Mulla on asiat niin huonosti, että ei ole omaa kissaa. Joten joudun käymään kylässä hakemassa kissa-annostani kissanpuutteeseen. Silloin pyrin kyllä silittelemään koko käynnin edestä. Tätä kutsun kissaantumiseksi. Sanonkin aina tullessani, että tulinpa taas kissaantumaan.
Osaatteko kuvitella, miten kamalaa on olla koko viikkokin ilman kissan silitystä? Ei sellaiselle vedä mikään muu onnettomuus vertoja. Vieroituoireet ovat vallan kamalat. Kun usein tulee mieleen, miten mukava olisikaan silittää kissaa. Silloin sitä kulkiessaan, tai missä nyt onkin, tulee päästellyksi surkeita naukaisuja. Kyllä siinä jotkut saattavat ihmetellä, kun kuulevat, mutta mikäs siinä auttaa. Koittakaapa itse olla kissasta erossa viikko pari, niin näette miten käy.
Nyt onkin asiat hyvin vähän aikaa, sillä saan kissaantua koko joulun ajan, hip hei!
Kissaantumisesta
Unikuva
1
210
Vastaukset 1
- Anonyymi
Tulee vähän myöhässä mutta kissaantua tarkoittaa myös "pilaantua" :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1331855Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233904Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.146876- 78813
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!36802- 55751
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47737- 85681
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65651Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29561