Joululahjaideoita

LumiEnkeli

mun pitäis ostaa mun kolmelle kaverille lahja.
Ei mitään kovin suurta mutta ei kovin pientäkään,jotain omalaatuista..kun joka vuosi on jotain samoja juttuja mukeja,karkkia..jne.
Jotain sopivaa ja samaan aikaan kivaa.Oisko kellään ideoita?

93

53749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LumiEnkeli

      kiitosta vaa ku en oo saanu ideoita!jää sitte kaverit ilman lahjoja harmi vaa :(

      • Rekkarit

      • Jani k -76
        Rekkarit kirjoitti:

        Jos sinulla on kaveri joka pitää autoista, niin rekisterikilpi nimellä FIN-tunnuksella on varmasti hauska lahja: http://www.rekkarit.fi/tuotteet/eu-rekisterikilpi

        Goolailen juuri vaimokkeelle lahjaa. Vaikeaa on. Pehmeä paketti (tai korua) pitäisi kuulemma olla. Ihan hyvää idealistaa mm. http://www.vaatekaupat.fi/joululahjaideoita-loyda-mieluinen-joululahja-netista/ naisille ostettaessa, tai on tuolla miehillekin jotain mutta eiköhän elektroniikka vie voiton :)


      • Anonyymi

        No älä ny meitä syytä


      • Anonyymi

        No ei se nyt muiden syy oo, ei välttämättä muillakaan oo ideoita


    • joulua odottava/antti fani

      tässä ideoita,mitä voisit ostaa kavereillesi! *joku kiva pehmolelu *joku cd *kylpyvaahto/suihkusaippuasetti *tee itse herkkukori,laita sinne esim.karkkia,joulupipareita ym.mitä vaan keksit *tossut *kylpytakki lakanat* video* *kirja *hiuskoristeita *suklaarasia :D *tee itse kortti,jossa lupaat että teet joulun jälkeen/lähiaikoina jotain kivaa ystäviesi kanssa *valokuva-albumi,jossa on kuvia teistä *piirustus/maalaussetti *joku kiva lasinen/posliini patsas ym.joku kiva pikku ukko *elokuvaliput ok,siinä oli sinulle! oliko minusta yhtään apua?? oikein iloista joulua sinulle ja myöskin kavereillesi!

      • iituska

        jos jotain omalaatusta etsit, ni itetehdyt piparit on kivoja.. eli sellaset, jossa lukee isolla sokerikuorrutuksella lahjansaajan nimi ja jotain karkkeja koristeix..=) eikä oo kalliskaa lahja:)


      • Huiskutus
        iituska kirjoitti:

        jos jotain omalaatusta etsit, ni itetehdyt piparit on kivoja.. eli sellaset, jossa lukee isolla sokerikuorrutuksella lahjansaajan nimi ja jotain karkkeja koristeix..=) eikä oo kalliskaa lahja:)

        Tai jos sun kavereilla on yhtään huumorintajua, niin voit kasata niille omaperäisen lahjakorin.
        Itse olen joskus yllättänyt ihan "perinteisillä" lahjakoreilla kahvinjuojan, missä oli kahvimuki, erikoiskahvia herkkukaupasta, kahvisuklaata, kahvintuoksuinen kynttilä ja jotain tällästä. Iso ruskea pajukori Tiimarista ja sellofaania.

        Bilettäjälle sopii myös survival-pack, eli kaikkea bilettäjälle sopivaa: siideripullon-lämmitin, neulaa ja lankaa sekä jeesus-teippiä (pakkausteippiä tai sitten sitä kiiluvampaa), härskit verkkosukkahousut jne..

        Noista paketeista voi tehdä tosi-luxusta tai sitten halvemmallakin pärjää :)

        Jos ikää riittää niin miten olis perinteisten piparit K-18 meiningillä?


      • Jamakabarbie♥
        iituska kirjoitti:

        jos jotain omalaatusta etsit, ni itetehdyt piparit on kivoja.. eli sellaset, jossa lukee isolla sokerikuorrutuksella lahjansaajan nimi ja jotain karkkeja koristeix..=) eikä oo kalliskaa lahja:)

        No aion varmaa ku mu lon myös neljä kamuu nii yhelle niist ostan jonkun saippuan ja kasvonaamion ja toiselle ehkä hanskat ja korun ja kolmannelle esim jonkun kupin ja korun ja jonkun patukan ...emt ja sit neljännelle ostan varmaa jonku kasvonaamion korun ja hanskat :D


      • mimmisuzuki
        Jamakabarbie♥ kirjoitti:

        No aion varmaa ku mu lon myös neljä kamuu nii yhelle niist ostan jonkun saippuan ja kasvonaamion ja toiselle ehkä hanskat ja korun ja kolmannelle esim jonkun kupin ja korun ja jonkun patukan ...emt ja sit neljännelle ostan varmaa jonku kasvonaamion korun ja hanskat :D

        onko sulla vain neljä kaveria,vaan -:D


      • puolustajaah
        mimmisuzuki kirjoitti:

        onko sulla vain neljä kaveria,vaan -:D

        etkö osaa lukea? Viestissä luki "kolmelle kaverille"! Hah mikä luuseri oot! :DDDDD


      • jyhgtrftyhjuikokujyh
        puolustajaah kirjoitti:

        etkö osaa lukea? Viestissä luki "kolmelle kaverille"! Hah mikä luuseri oot! :DDDDD

        etkö sä osaa lukea? se tarkoitti tätä viestiä :


        No aion varmaa ku mu lon myös neljä kamuu nii yhelle niist ostan jonkun saippuan ja kasvonaamion ja toiselle ehkä hanskat ja korun ja kolmannelle esim jonkun kupin ja korun ja jonkun patukan ...emt ja sit neljännelle ostan varmaa jonku kasvonaamion korun ja hanskat :D


        XDD


      • Anonyymi

        Tää oli paras


      • Anonyymi

        Joku kiva neule ja koruja


    • marakatti

      Hei! Itse ajattelin tehdä ystäville suklaarasiat. Päällystin pienet pahvilaatikot joulupaperilla, tähdillä ja hileillä. Rasioihin laitan kahdeksaa erilaista suklaata. Hyviä makeisohjeita löytyy netistä.
      Mukavaa joulun odotusta :)

      • PAabeli

        jes!!! jälleen kerran ihanaa suklaata!!! aivan mahtava lahja!!! varmasti kaikki ilahtuvat kun puolelta suvulta on jo tullut yhteensä n. 4 kiloa pandan suklaakonvehteja!! mums!! tosi loistavaa!!


      • <3
        PAabeli kirjoitti:

        jes!!! jälleen kerran ihanaa suklaata!!! aivan mahtava lahja!!! varmasti kaikki ilahtuvat kun puolelta suvulta on jo tullut yhteensä n. 4 kiloa pandan suklaakonvehteja!! mums!! tosi loistavaa!!

        vähänkö sulonen viesti..


    • pipsa71

      Tee kauratyyny, jonka voi lämmittää mikrossa tai uunissa ja laittaa harteille. Sitä voi myös pitää pakastimessa, jos tarvitsee kylmähaudetta. Itsekin aion tehdä lahjaksi tänä vuonna kauratyynyjä. Itse tehty lahja, joka lämmittää myös konkreettisesti :-)

    • PAabeli

      HEi!
      olet ostanut kavereillesi yleensä kaikkea tylsiä mukeja jne.

      mitä jos tänä jouluna ostaisitkin vaikka posliinimukeja? niistä ne ilahtuu valtavasti.

      • .........

        älkää hyvät ihmiset ostako mitään mukeja joululahjaks! ne on niin persoonattomia eikä niistä ole oikeen mitään iloa. kasvattavat vain tiskivuorta. mukit on merkki siitä ettei ole keksinyt tai jaksanut panostaa hyvään lahjaan..


      • ..............
        ......... kirjoitti:

        älkää hyvät ihmiset ostako mitään mukeja joululahjaks! ne on niin persoonattomia eikä niistä ole oikeen mitään iloa. kasvattavat vain tiskivuorta. mukit on merkki siitä ettei ole keksinyt tai jaksanut panostaa hyvään lahjaan..

        Löytyy niitä persoonallisiakin mukeja jotka ovat juuri saajalleen valittu.


    • Nimetön

      En keksi mitään kavereilleni joululahjaksi.He kaikki ovat erilaisia..En tiedä ideaa..Mutta jospa sinä keksisit..???..

      • -heppatyttö-

        itse ostan heppa hullulle bestalleni heppa kamaa.... mutta sinä/te no jos kamusi tykkää esim. jostain bändistä osta sille sen jätti juliste, joku fani tuote ja vaikka levy joka häneltä puuttuu=) äsköinen oli niille jotka satsaavat lahjaan enemmänkin, mutta nille jotka eivät... lahja ideani olisi: tee ystävälle joku kaunis kortti ja osta vaikka karkkia ja jos haluat voit ostaa myös karkeille jonkun halvan söpön mukin johon laitat karkit.... ja sitten on vielä 1 vaihtoehto: leivo ystävälle jotain ja tee kaunis kortti, ainakin minun ystäväni rakastaa herkkuja....:D ota vaikka selvää mikä on ystäväsi lempi herkku....... tai tee jätti pipari jossa kaverin nimi................;)


      • hepo4
        -heppatyttö- kirjoitti:

        itse ostan heppa hullulle bestalleni heppa kamaa.... mutta sinä/te no jos kamusi tykkää esim. jostain bändistä osta sille sen jätti juliste, joku fani tuote ja vaikka levy joka häneltä puuttuu=) äsköinen oli niille jotka satsaavat lahjaan enemmänkin, mutta nille jotka eivät... lahja ideani olisi: tee ystävälle joku kaunis kortti ja osta vaikka karkkia ja jos haluat voit ostaa myös karkeille jonkun halvan söpön mukin johon laitat karkit.... ja sitten on vielä 1 vaihtoehto: leivo ystävälle jotain ja tee kaunis kortti, ainakin minun ystäväni rakastaa herkkuja....:D ota vaikka selvää mikä on ystäväsi lempi herkku....... tai tee jätti pipari jossa kaverin nimi................;)

        Kiitos vinkistä!!Kaverini pitää eläimistä joten saatan antaa hänelle jonkun elämen ja niille kahdelle katoson ehdotuksista!!


      • sippis--

        Hyviä lahjavinkkejä on esim. käsinmaalattu kuva lemmikistä, hoitohepasta, kotitalosta, kesämökistä, hauskasta tilannekuvasta, usean kuvan pohjalta maalattu perhepotretti jne. Itse olen teettänyt kuvista tehtyjä aitoja maalauksia lahjaksi - saa helposti kohteen ja juhlan näköisen lahjan hankittua netin kautta! Ei tarvi olla kallista vaikka on käsityötä. Kannattaa googlettaa ja katsoa esimerkkejä! (esim. "kuvasta aito maalaus")


      • donald5

        Tässäpä on hyvä idea:www.dogtag.fi


      • opettelekirjottamaan
        -heppatyttö- kirjoitti:

        itse ostan heppa hullulle bestalleni heppa kamaa.... mutta sinä/te no jos kamusi tykkää esim. jostain bändistä osta sille sen jätti juliste, joku fani tuote ja vaikka levy joka häneltä puuttuu=) äsköinen oli niille jotka satsaavat lahjaan enemmänkin, mutta nille jotka eivät... lahja ideani olisi: tee ystävälle joku kaunis kortti ja osta vaikka karkkia ja jos haluat voit ostaa myös karkeille jonkun halvan söpön mukin johon laitat karkit.... ja sitten on vielä 1 vaihtoehto: leivo ystävälle jotain ja tee kaunis kortti, ainakin minun ystäväni rakastaa herkkuja....:D ota vaikka selvää mikä on ystäväsi lempi herkku....... tai tee jätti pipari jossa kaverin nimi................;)

        Vereni kiehuu raivosta kun luen teitä dorkia jotka ette osaa kirjottaa!!!


      • RAUHAA!!!!
        opettelekirjottamaan kirjoitti:

        Vereni kiehuu raivosta kun luen teitä dorkia jotka ette osaa kirjottaa!!!

        NO OTA NYT RAUHALLISESTI!! RAUHA, RAUHA... No ei sillä nyt niin väliä ole jos ei osaa kirjoittaa nyt täsmälleen kirja kieltä. Kyllä mäkin unohdan joskus yhdys sanat ynnä muuta..


    • Nihil87

      Minä kerron nyt kaikille erään idean jonka aion toteuttaa. OMATEKOINEN KALENTERI, vuodelle 2008. Pohjia saa Tiimarista, eikä semmonen ole vaikee väsätä itsekään, varsinkin jos tekee taskukalenterin. Sinne sitten kuvia yhteisistä hetkistä, kiinnostuksen kohteista, mistä vain :D Merkkaa kalenteriin tärkeät päivänne. Siinä on iloa koko ensi vuodelle.

      Ja kun luin noita mukiehdotuksia, niin myös mukeista voi tehdä oman näköisiä. Ostaa posliinimaalia ja valkoisen mukin ja väsää itse siihen koristeet. Itse tein niitä viime vuonna ja kauppansa tekivät :)

      Älkääkä unohtako halausta. Se on erittäin merkittävä lahja jokaiselle! ^^

      • joulu

        tai toinen samanlainen tapa on tehdä kaverille oma joulukalenteri. tee vaikka vanhasta kalenterista. laita jokaiseen luukkuun jotain eri karkkeja ja sitten viimeiseen luukkuun joku vähän kalliimpi lahja, vaikka jokin koru joka mahtuu luukkuun:)


    • joululahja
      • hedelmänapero

        jos haluat ilahduttaa rakasta kaveriasi omalla tavlalla tee näin. osta joku sulaalevy josta kaverisi/tuttu pitää. ota siitä pois tylsä paperinen kuori, ja jäljelle jää foliokuosi. hanki valkoista paperia ja piirrä, kirjoita tai sitten vaan koristele se kauniisti ja kiepase se suklaan ympärille. sen ei tarvitse peittää koko levyä. se voi esim olla vaan levyn keskiosasta ympäri., niin että päädyt näkyvät. taita liitoskohtaan kirkasta teippiä tai liimaa


      • Joulupukkiko

    • plööh

      painata ystävillesi joululahjaksi paidat omalla tekstillä. Näin aion tehdä omille kavereilleni toiselle paidan jossa lukee rintojen kohdalla "voi kunpa nämä olisivat aivoni" ja toiselle sellainen jossa lukee edssä "ystävät tulevat..." ja takana "syövät ja menevät" keksi persoonallisia tekstejä jotka kuvaavat ystäviäsi

    • Teemu_pee
    • sportsmanship
    • arpaeija
    • ihan kiva

      Moi
      Eilen huomasi Huuto,net sivuilla kun joku tekee magneetta ties minkalaisista kuvista ja erilaisella taustoilla ym. Se voisi olla ika hauska kaverijoululahja kunhan keksii kivan aiheen tai kuvan. Se olisi ainakin sellainen mikä olisi aina esillä esimerkiksi juuri siinä jääkaapinovessa ja ei taatusti kaveri unohtuisi kun aina siinä muistuttaa. Käyppä katsomassa, tässä sulle linkki sivuille

      http://salattu.huuto.net/kohteet/valokuvasta-magneetti--tekstilla-_esim-jouluinen-tervehdys-/119911598

      p.s. tämä ei ole sitten minun sivuni ja minä en niitä myy :) itsestäni oli vaan niin hauska ja keksin jo monta mihin tuollaisen magneetin voisin lahjoittaa ja aijon tilatakkin.

      Toivottavasti tästä olisi sinulle jotain apua

    • jmstore.fi
      • frob

        Edullinen joululahja, joka on vielä käytännöllinen. http://www.gutaa.com/node/72 Laskuvarjokankaasta tehty avaimenperä, joka muuntuu ostoskassiksi.


      • Järkihoi
        frob kirjoitti:

        Edullinen joululahja, joka on vielä käytännöllinen. http://www.gutaa.com/node/72 Laskuvarjokankaasta tehty avaimenperä, joka muuntuu ostoskassiksi.

        Te annatte täällä ideoita, vaikka kyse joulusta 2003 ?????????


      • oonvälkky
        Järkihoi kirjoitti:

        Te annatte täällä ideoita, vaikka kyse joulusta 2003 ?????????

        täältä voi kato tul kattoo seuraavia vuosia varten mitä ostais jollekki kamul ittekki pistin vaan google hakuu et joululahjoja kaverille ja pääsin täl sivul ni tääl on paljon hyvii ehdotuksii.. :D


      • Tatu,
        oonvälkky kirjoitti:

        täältä voi kato tul kattoo seuraavia vuosia varten mitä ostais jollekki kamul ittekki pistin vaan google hakuu et joululahjoja kaverille ja pääsin täl sivul ni tääl on paljon hyvii ehdotuksii.. :D

        Itse en löytänyt täältä yhtäkään hyvää ideaa


      • Tyytyväinen!

        Aivan upee idea, kiitän miljoonasti!!! En olis ikinä päätyny moiselle sivulle itekseni. Toivottavasti muutkin löytää hyviä ideoita. Tänä vuonna "vähän" ajoissa, joten joulukuussa sitte rennosti ;D


      • Anonyymi
        Järkihoi kirjoitti:

        Te annatte täällä ideoita, vaikka kyse joulusta 2003 ?????????

        Mä katon ideoita jouluun 2020😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä katon ideoita jouluun 2020😂

        No minä myös🙃


      • Anonyymi
        Järkihoi kirjoitti:

        Te annatte täällä ideoita, vaikka kyse joulusta 2003 ?????????

        Ai kamala…mä täällä vuonna 2021 kattomassa ideoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kamala…mä täällä vuonna 2021 kattomassa ideoita

        Mäki


    • joulumäyrä

      toimii!

      • --TT--

        Hei!

        Tsekkiläinen Myyrä-hahmo on mukava lahja kaiken ikäisille! T-paitoja, pyyhkeitä, sukkia, pelejä, dvd:ta jne voi tilata suoraan tsekeistä suomalaiselta myyjältä n. 4 päivän postitusajalla. Eli hyvin ennättää ennen joulua!

        http://www.tsekkitavaraa.com


    • kaverin kaveri

      Oon antanu kavereille lahjaksi nettikurssin ja ne on tykänneet.

    • jultomten

      herkkukori on hyvä idea mutta se pitäis täyttää joillain tosi luxustuotteilla, että siitä saa hyvän. Ei siis mitään suklaata ja piparia ja kahvia, vaan erikoisuklaata, erikoiskahvia, erikoisteetä, h y v i ä juustoja, hyvää mehua tai viiniä, ilmakuivattua kinkkua, laadukkaita suolakeksejä (ei tuc- on liian arkipäiväinen merkki), laadukasta oliiviöljyä, mausteita, erikoisia hedelmiä (jotka ei pilaannu nopeasti. Hedelmäosastolla on paljon erikoisen näköisiä hedelmiä joiden ohi yleensä vain kävellään). Eli siis kaikkea sellaista mitä lahjansaaja ei välttämättä raaski ostaa kaupasta itse vaikka haluaisikin. Kaikkea laadukasta kun ostaa ja vielä sen korin, niin ei tämä tosiaankaan mikään halpa lahja ole, mutta tuleepahan ainakin varmasti käyttöä eikä jää pölyyntymään kaappiin.

      Sitten nuorille vinkki ketkä pohtivat lahjaa kavereille tai poikaystäville: elokuvaliput vaikka lahjakorttina niin voi mennä silloin kun itse haluaa. Tai jos tietää kaverin menoista niin ostaa vaikka joulun välipäiville johonkin tiettyyn näytökseen niin on sitten vähän lomaohjelmaa. Tai liput kylpylään, tai jääkiekko-otteluun. Kaikki liput johonkin on hyviä silloin jos ei tiedä mistä tavarasta toinen tykkää.

    • -mariKa-

      Itse sain syntymäpäivälahjaksi lasikorun, joka oli ostettu täältä: http://www.annuoksala.net/korut.html On ainakin persoonallinen ja kaltaisekseen edullinen. Ja mikä parasta, muilla ole samanlaista :) Tilasin yhden korun joululahjaksi ja tuli postissa muutamassa päivässä. Suosittelen!

      • xmasdad

        Vinkkejä lahjan ostoon www.ostosvinkit.com/56


      • Hyvä ystävä

    • iris2222

      www.brunni.fi

    • Karri9

      Lahjan ei aina tarvitse olla jotain tavaraa. Hyvä idea on antaa lahjaksi elämys. Iso valikoima elämyslahjoja jokaiseen makuun löytyy www.elamyslahjat.fi nettikaupasta.

    • Diudiulasihelmi

      www.koruboxi.com

    • Hanski1092

      Mä sain täältä tosi paljon hyviä ideoita. Kerrotaan erikseen mitä kaikkea voi ostaa poikaystävälle, isälle, vanhemmille, lapselle yms.

      http://joululahjaideoita.fi

    • tommtee
    • gagddssda

      tuohon mukiasiaan, niistäkin saa persoonallisia, tilaa esim ifolorilta mukin ja siihen kuvaksi joku vaikka missä olette yhdessä tai joku pikkujoulukiva(mitä hauskempi sitä parempi) :D ei sen mukin tarvi olla mikään kaupasta ostettu, vaan sen voi tilata itse valitsemallaan kuvalla tai tekstillä

    • ^Christmas^

      Niin ja tuolla ifolor.fi voi tehdä kuvakirjoja omista kuvista, tauluja, palapelejä, seinäkalentereita ja ym :)

    • ^Christmas^

      www.mulletoi.com

    • Kalle

      Hauskat lahjaideat löytyy Jolly Rogerista. Itse olen antanut lahjaksi mm. kahvikupin johon kun kaataa kuumaa kahvia niin tummat pilvet katoavat kupista ja pelkkä auringonpaiste jää. Samoin grillikautena tuli annettua lahjaksi makkaramiekka ja ketsuppipyssy. www.jollyroger.fi

    • hutti
    • Pia43

      http://joululahjat2012.fi/
      Tämä on ihan huippupaikka mitä joululahjojen ostamiseen tulee ja voit tilata lahjat kaiken lisäksi vielä netistä. Kannattaa kokeilla jos ei kaupoissa kiertely innosta

    • parhaatlahjat
    • TeppoMattiSeppo

      Noniin, käykääs kattomassa täältä: www.lahjaehdotus.com sieltä löytyy kyllä vaikka kuinka paljon vinkkejä laidasta laitaan :)

    • hali<3

      kiitos hienoista lahjaideoista. nappasin mukaan pari tosi hienoa:

      esim parhaille kavereille ajattelin ostaa pyjama-shotsit, kasvonaamiot ja tehdä omaa saippuaa.(saippuamassaa saa sinellistä)muille pienet paketit joissa pipareita kasvonaamioita, kynttilöitä tms. äidille villasukat ja joku kiva kuva musta ja meiän koirasta, ehkä myös joku jalkakylpy tms. isille ajattelin villasukkia ja jotain kivaa kuvaa, samanlaista suurin piirtein kuin äitillä ja reunat koristelisin kivasti;)

      ps.näitä yhdyssana virhe kirjoituksia en kyllä ymmärrä, mitä väliä jos tekstistä kerran saa selvää:))

      kirjoittelin tämän v. 2012 että toivottavasti joku noistakin sai jotain napattua itselleen:)

      ps. joulupukkia odotteleva

    • Tässä vähän

      No itekkään en oo mikään kauheen hyvä ostelee porukoille lahjoja,mutta joku
      kiva yhteinen peli onhan niitä vaikka mitä esim viime vuonna ostin koko kaveri porukalle aliaksn ja edelleen käytössä on se on ihan kiva leffa illan sijaan
      pelata hauskoja pelejä tässä ohjeet.
      1.osta valitsemasi peli,jossa kaikki kaverisi mahtuu mukaan
      2.varaa aikaa sitä on kiva pelata iltamyöhään
      3.kipaise ennen peli iltaa kaupassa ja osta sipsiä poppareita ja,jotain mässyä
      4.kutsu kaverisi ja pitäkää hauskaa.
      Jos äskeinen idea ei uponnut osta leffaliput ja menkää mieleiseenne leffaan
      tai mä ainaki välillä osta kavereille lahjakortit johonki liikkeseen,josta ne pitää
      toivoottavasti oli apua

    • TuireMaaret

      Oon ollut aina tosi surkea lahjojen kanssa mutta kerrankin on ajoissa paketit tuolla piilossa.. netti on huikee juttu vaikka en alkuun oikeen uskonut! löysin huippuvinkkejä mm. http://joululahjas.fi/

    • miettijä

      mun pitäis tänä jouluna saada lahjat viidelle kaverille. oon ajatellu hajuvettä ja sellasta, mutta voi tulla aika kallis jos kaikille ostaa jonku hajuveen.. mikä ois sellanen ''ikuinen'' ja kiva joululahja? vinkkejä kiitos!

      • Jouluja----

        Joku kiva koriste-esine :)


    • Ideoita vaan..

      10-12 vuotiaalle tytölle voisi sopia:
      -------------------------------------------------------------
      - Söpö pehmolelu
      - Cd
      - Kirja
      - Top-model piirustusvihko
      - Kasvonaamio
      - Kynsilakat

      Pienet kauneuteen liittyvät jutut on varmasti aina kivoja :)

    • miettijä

      kiitos vinkeistä!

    • lahjaideoita
    • banzku1

      Kun tuossa tuli puheeksi, ettei muki olisi persoonallinen tai kiva lahja, niin riippuu millainen muki. Viimevuonna tein niin, että tein ifolorissa mukin jossa oli toisella puolella kuva minusta ja isosiskostani ja toisella puolella luki "I love U!", ja piti todella paljon! :) Persoonallinen & hyvä lahja ;)

      Mutta muuten tuo lahjakori on ainakin tosi hyvä idea. Kyllä sen loistavan lahjan keksii kun vaan miettii. Tässä muutama idea:

      -Ihonhoitotuotteita, esim kasvonaamiot, joko semmoset kerran käytettävät taikka tuubeissa saatavia. Ja esim. Anttilasta saa hyviä ja laadukkaita ihonhoito-lahjapakkauksia halvalla.

      -Tohvelit

      -Pulmapelit, saa tilattua netistä, mielestäni loistava lahja! http://www.mulletoi.com/shop/hauskaa_ystavien_kanssa/pulmapelit

      -Itse tehty kalenteri, kirja tai joku muu kuvatuote ifolorista

      -Kravaatti

      -Pyyhe

      -Talviasusteita kuten käsineet, hallu tai huivi ;)

    • juhla1
    • TunttuTarkkaJonttu
    • jippiiii

      iha sika kivoi ja hyvii ehdotuksii nää kaikki! :) Sain tosi monta joululahjaideaa, pelastitte mut :)

    • Olutlapanen
    • kempelejouluvatulointi

      Mene Kempeleelle Jouluksi, siellä tapahtuu aina. On pukkia niin että riittää.

      Minulle ei tule apinoita Jouluksi, mutta jotkut tykkää:

      Kovin kovin TV:stä tutulle miehelle jouluvieraaksi 50 luku- ja kirjoitustaidotonta karvasta apinaa. Tälle miehelle joululahjaksi toivon perinpohjaista henkilökohtaista rikastustapahtumaa vieraiden kanssa, vaikka yksitellen tai ryhmässä joulupuun alla.

    • joulutonttumuistoja

      Itelleni on ollut kamalsti iloa sellasista kunnon harrastusvälineistä, jotka saalivat jonkin harrastuksen, jota olen aina pitänyt hienona. Niin kuin vaikka vesivärit ja sivellin yht. 15e. Tai koiralle flexi, saman verran kai. Tai kerran kaverini osti minulle joululahjaksi laulukirjan tavallisimpia lauluja helppoina hyvinä versioina, sanoi että tuttu kirja, noiun 20 markkaa, nyt vuosia myöhemmin kuluu vieläkin käytössä. www.noitarumpua.fi myy hyvin soivaa panhuilua parilla kympillä ja ukulelen saa kolmella kympillä tavallisesta soitinkaupasta, kamalan kivoja olleet.

    • Haapa141
    • christmasukko
    • tommari
    • Why.not_

      Risteilylahjakortti sun kolmelle kaverille ja sinä messiin. Ainakin koette yhdessä jotain hauskaa.

    • Anonyymi

      Emmä tiiä yhtää🤯🤯

    • Anonyymi

      Aika vanha aloitus. Lienee jo keksinyt lahjaideat aikaisemmille joululle.
      Eikä ole tullut uudelleen kyselemään. Lahjojen ostaminen ystäville on aina hiukan haastavaa.
      Mutta, kannattaa aina olla korvat höröllään kaverin kanssa ja huomata, mitä tarvikkeita ja hyödykkeitä häneltä puuttuu. Ostaa sitten jotain sellaista, mitä hän tarvitsee. Ei tietenkään mitään kallista. Mutta, esimerkiksi villasukat on aina kiva joululahja. Niitä ym. muuta mukavaa löytyy joulumyyjäisistä ja tuottokin menee johonkin hyvään tarkoitukseen. Niiden lisäksi voit myös paketoida, ystävän sisustukseen sopivan edullisen fleecehuovan. Ehkä myös ystäväsi lempilukemista, jonkun kivan kirjan.
      Talvisina koti-iltoina, lueskellessa, pysyy ystäväsi ja hänen jalkansa mukavan lämpöisinä.
      * * *
      Lämmintä joulumieltä kaikille!
      https://karanneitasilmukoita.files.wordpress.com/2018/01/20171202_175053.jpg?w=676

    • Anonyymi

      Osallistu kinkkutemppuun:

      1Ota ruoan paistorasva talteen
      2Kaada jäähtynyt rasva varovasti tyhjään maitotölkkiin ja sulje se teipillä tai korkilla
      3Kiikuta purkki keräyspisteeseen
      Vie rasvat
      K-ruokakauppaan

    • Anonyymi

      Voi ihmiset! Miksi ette auttaneet häntä vuonna 2003,vaan 6 vuotta myöhemmin??? No kuitenkin minäkin laitan tänne sitten!!!
      Mieti millaisesta kaverisi tykkää, haluaa ja mitä hän käyttää tai tarvitsee.
      -Pyyhe?
      -Pussilakanasetti tai tyynyliina?
      -Kynttilä?
      -Suklaata tai karkkia?
      -Kaunis kortti?
      -Koru?
      -Gögiä, teetä, kahvia?
      -Lahjakortti?
      -Vaatteita?
      -Levo heille jotain?Esim pipareita, keksejä tai joulutorttuja?
      -Villasukat?
      -Jokin sisustusasia tai huonekalu, kodinkone ym? Esim jotain astioita, kahvinkeitin, ihana päiväpeitto, verhot, matto???
      -Jokin harrastus väline, jos hän vaikka tykkää joogata, piirtää tai maalata niin jumppa-alusta tai jooganauha, kyniä, siveltimiä ja värejä???
      Siinä oli joitain ideoita, toivottavasti joillekin apua!:)🎄

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe