Paras, huonoin gallup!

Cocacola

Mitkä 3 merkkiä ovat mielestäsi "parhaita" ja miksi? Mitkä 3 merkkiä ovat mielestäsi "huonoimpia" ja miksi?

41

4868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OiNas

Hmmm.. Parhaimmat ovat tietysti oinas :) (olen itse oinas), Rapu (mukava,lämmin ja luotettava) ja vaaka (ystävällinen ja sosiaalinen).

Huonoimmat... hmm... Kaksonen (ärsyttää minua), Jousimies (ärsyttää myös) ja Kalat (niin erilainen kuin minä itse). Elkää ottako vakavasti, tämähän on vain tälläinen leikkimielinen kysely :)

• Tomppa

Mielestäni tuntemani vaa'at ovat todella
        epäsosiaalisia ja ei kunnon kavereita...
        Siis ainakin mies vaa'at.

• OiNas
        Tomppa kirjoitti:

Hassua! Minä taas tunnen vain mukavia vaakoja :) Suurin osa naisia, ja yhden miehen. Mukavia ovat, ystävällisiä, anteliaita ja sosiaalisia. Jotkut tosin haluavat tosin miellyttää liikaa. Onhan meitä kaikkia merkkejä kaikenlaisilla piirteillä kuitenkin :) Mikä olet muuten itse?

• Tomppa
        OiNas kirjoitti:

Hassua! Minä taas tunnen vain mukavia vaakoja :) Suurin osa naisia, ja yhden miehen. Mukavia ovat, ystävällisiä, anteliaita ja sosiaalisia. Jotkut tosin haluavat tosin miellyttää liikaa. Onhan meitä kaikkia merkkejä kaikenlaisilla piirteillä kuitenkin :) Mikä olet muuten itse?

...kaksonenhan minä...ja rankkasit mut
        aika alas...

Kaksosethan ne on oikeasti sosiaalisia...

O

• Lyrá
        Tomppa kirjoitti:

Parhaat:
        -Rapu(luotettava, ystävällinen)
        -Kaksoset(hauskoja)
        -Kalat(Rauahallisia, mukavia)

Huonoimmat:
        -Oinas(aggressiivinen, ikuinen lapsi)
        -Leijona(määräilijä)
        -Jousimies(Kuivanlainen, rasittava)

Ja lopuksi: Miksi te vihaatte skorpiooneja!?*snif*

• OiNas
        Tomppa kirjoitti:

...kaksonenhan minä...ja rankkasit mut
        aika alas...

Kaksosethan ne on oikeasti sosiaalisia...

O

On on! Kaksoset on sosiaalisia! Mutta, ehkä mulle on käynyt niin kuin sulle vaakojen kanssa, oon törmännyt muutamaan epämiellyttävään kaksoseen joten ehkä siksi päässäni yleistän kaikki samanlaisksi, vaikkei pitäisi :) Sori!

• Tomppa
        Lyrá kirjoitti:

Parhaat:
        -Rapu(luotettava, ystävällinen)
        -Kaksoset(hauskoja)
        -Kalat(Rauahallisia, mukavia)

Huonoimmat:
        -Oinas(aggressiivinen, ikuinen lapsi)
        -Leijona(määräilijä)
        -Jousimies(Kuivanlainen, rasittava)

Ja lopuksi: Miksi te vihaatte skorpiooneja!?*snif*

Tunnen monta skorpparia, jotka valehtelevat aina kun vain pystyvät.

Juoruja ei leviäisi jos ei olisi skorppioneja...

Pari suhteessa erittäin katalia... (ei omaa kokemusta)

• Scorpio
        Tomppa kirjoitti:

Tunnen monta skorpparia, jotka valehtelevat aina kun vain pystyvät.

Juoruja ei leviäisi jos ei olisi skorppioneja...

Pari suhteessa erittäin katalia... (ei omaa kokemusta)

Oletpa tavannut kummallisia skorppioneja! Olivatko varmasti? tarkistitko henkkarit?
        Ikuinen myytti on, että skorpparit ovat mustasukkaisia, omistushaluisia jne...
        Totuus on ettei lojaalimpaa auttavaisempaa ja toisista syvällisesti välittäviä ihmisiä olekaan kuin skorppioni.

• Tomppa
        Scorpio kirjoitti:

Oletpa tavannut kummallisia skorppioneja! Olivatko varmasti? tarkistitko henkkarit?
        Totuus on ettei lojaalimpaa auttavaisempaa ja toisista syvällisesti välittäviä ihmisiä olekaan kuin skorppioni.

Nyt taitaa puhua skorppari jos taas valehtelee...
        ...Miksi aina pitää valehdella? Ei ymmärrä ;(

• Tomppa
        Tomppa kirjoitti:

Nyt taitaa puhua skorppari jos taas valehtelee...
        ...Miksi aina pitää valehdella? Ei ymmärrä ;(

Joka taas valehtelee...

• planet
        Scorpio kirjoitti:

hmmm ikävää kun aurinkomerkin perusteella tehdään kategorioit. kaverini on skorpioni (3kolmannessa huoneessa) mutta kuu kaksonen nouseva kaksonen merkurius vaaka venus vaaka mars jousimies aspekteja mm sun conj venus, sun conj uranus, moon conj uranus yms. ja siinä ei kyllä ole yhtään skorpioni maisia piirteitä eli koko karttahuomioon

• Anonyymi
        Tomppa kirjoitti:

Kaikki jotka sanoo noin ei oo kyl totta mul on yli 20 kaverii oon vaaka

• Tomppa

Top3:
      Kaksonen, reiluja tyyppejä, meneviä...
      Leijona, tasapainoisia, kaverillisia...
      Kauris, Kauris on aina kaunis ;)

Huonoimmat:
      Jousimies, hulluja juoppoja kaikki...
      Skorppioni, ikuisia valehtelijoita...
      Vesimies, epätasapainoisia.

• rap-U

Eli kolme "parasta" merkkiä mun mielestäni on

-Leijona (M x3), itsevarma, ystävällinen, hellä, täysiherrasmies, flirttaileva, omistautuva

-Kalat (N) & (M), ihanan herkkiä ja tunteellisia, aistii toisten mielipiteet ja tunteet todella hyvin. Ei kuitenkaan reagoi pelkästään tunteidensa perusteella

-Rapu, pitää sitä omaa merkkiä vähän kehua ;) Rapu on herkkä ja tunteellinen merkki, jota muut merkit pitävät hieman "raukkana" tai "ressukkana", mutta kun rapu tuntee olonsa/asemansa tilanteessa huonoksi lähtee siitäkin tähtimerkistä. Eli siis rapu pitää mielellään matalaa profiilia tekemisissään, mutta osaa näpäyttää toisia takaisin jos häntä pilkataan tai väheksytään.

Ja kolme "huonointa" merkkiä on

-Jousimies (N x3) & (M), liian itsenäinen(pilaa monta ihmissuhdettaan sillä)

-Vesimies (N x2), koskaan ei tiedä mitä päässä liikkuu ja mitä olisi hyvä sanoa ettei loukkaannu

-Vaaka, en ole koskaan oppinut tunteman yhtään vaakaa, luluunottamatta ystäväni äitiä. Eikö nämä merkit sitten liiku missään vai eikö heitä sitten kiinnosta uusien ihmisten seura...

• Kaksonen

Parhaimmat horoskoopit:
      1. kauris (sosiaalinen ja huumorintajuinen)
      2. oinas (jukuripää, mutta hyvällä tuulella ollessaan todella mukava)
      3. kaksoset (saa hyvän ystävän -> itselläni kaksonen ystävä, mutta vihaisena pelottava)

Kamalimmat horoskoopit:
      1. skorpioni (laiska, valehteleva, kaksinaamainen paska)
      2. jousimies (laiska, vittuileva, kaksinaaminen paska)
      3. vesimies (petturi, ällötys kammotus, pitkävihainen, itsetuhoinen...)

• Fanta

Parhaita on

-oinas, hauska,luotettava ja sähäkkä
      -Leijona, iloinen, lämmin
      -Rapu, ystävällinen, lojaali

Huonoja on

-Kauris, väritön,tylsä
      -Kaksonen,levoton, sählääjä
      -Jousimies,Typerä,ärsyttävä

• Cocacola

Vastatkaa niin voin tehdä yhteenvedon ketkä sai eniten ääniä jne... Joulun jälkeen voin laittaa sen tänne niin on aikaa kaikilla halukkailla vastata!

• Original-oinas!

Hmm... No, vähän, aintteksi vain, tyhmä kysymys, mutta onneksi tyhmiinkin kysymyksiin voi löytyä hyviä vastauksia!
      Niin siis, olen itse oinas, ja se on seka paras, että huonoin. Kuvitella, että osaan joskus ärsyttää jopa itseäni! Noh, 2. paras on ehkä vaaka, ainakin tuntemani vaaka on hyvin ystävällinen ja järkevä. 3. paras on mielestäni ehkä kaksonen, (äitini), vaikka osaakin välillä olla itsekeskeinen ja muuta... Huonoimmat: (ties mistä syystä): 1. oinas, ärsyttävä, itsekeskeinen pomottaja :) 2.Kauris, kaikki se taiteellisuus ottaa päähän :P 3. ehkä... mm... rapu ...

• neitsyt

Jostain syystä minulle rakkaimmat ihmiset ovat kauriita, sekä miehiä että naisia. Kalat tulee kakkosena ja kolmantena neitsyet.

Skorppioonien kanssa on aina vaikeuksia, jousimiehet ovat outoja ja kaksostenkaan kanssa en oikeen viihdy :))

• Lina

3 parasta ja samalla huonointa ovat oinas, leijona ja jousimies.Olen itse leijona enkä tule leijona miesten kanssa aina kovin hyvin toimeen ja toisaalta ovat taas äärimmäisen luotettavia ja uskollisia ja hauskoja.Yksi naispuolinen leijona ystävä löytyy, meillä synkkaa todella hyvin.Hän on pinnalta katsottuna kiltti ja kunnon tyttö, mutta hänen sisällään asuu se peto.Itselläni taas toisin päin.Peto ulkoapäin ja enkeli sisältä;)

Oinas-se sana saa jo olon kihelmöimään;)Mun elämäni on täynnä erilaisia oinaita,nuoria ja vanhoja, miehiä ja naisia.Heillä on ollut muhun suuri merkitys.Kunnioitan.Ne ovat myös ihailleet mua(leijonana kun sitä rakastan)eniten ja rikkoneet sydämeni pahiten:(

Jouskari-Älyttömän jääräpäinen ja olen aina oikeassa!asenne,ja joskus kauhean suvaitsematonkin,MUTTA epäilen että se joissain tapauksissa liittyy siihen että jousimies on oikeasti vähän viisaampi kuin muut ja joissain tapauksissa siihen että sillä itsellä on vain paha olla.Sillä olen käynyt hyvin syvällisiä keskusteluja näiden kanssa ja huomannut heillä olevan asiaa ja sydän kohdallaan, vaikkei aina huomaisikaan sitä heti.Ja jousimiehiinhän on helppo ihastua, kun ne ovat sellasia seikkailijoita ja antavat paljon..sen hetken aikaa kun jaksavat pysähtyä paikalleen sen yhden ihmisen luo;)Yleensä ne kuitenkin jossain vaiheessa pysähtyvät jäädäkseen, ensin pitää vain kokea kaikki:)

• nämä

ehdottomasti paras merkki tähän aikaan vuodesta on Punaisen Ristin joulumerkki ja huonoin on aina keskisormimerkki.

• Härkä

Vaikea sanoa ainakaan kolmea "huonointa", koska näen enemmän kuitenkin positiivisia puolia, enkä pysty todellakaan yleistämään kaikkia tietyn merkin edustajia samaan.. Yritän jotain kuitenkin:

Parhaat top 3:

1. Härkä - Vaikka olen itsekin, niin tulen myös parhaiten ehkä toimeen juuri Härkien kanssa. Luotettavia, hauskoja ja osaavat nauttia juuri oikeista asioista ;)
      2. Kalat - Todella sympaattisia ihmisiä yleensä (poikkeuksia tietysti on aina), joita haluaisin tuntea enemmänkin.. Missä lie piileskelevät :P
      3. Neitsyt - Tulen yleensä myös Neitsyiden kanssa aika hyvin toimeen. Vaatimattomuus ja empaattisuus kaunistaa heitä.

"Huonoimmat" top 3:

1. Oinas - Vaikka tästä merkistä löytyy myös tosi hyviä tyyppejä paljon, niin silti myös kaikkein ilkeimmät vastaan tulleet ihmiset ovat olleet Oinaita :/
      2. Kaksoset - Eihän tätäkään voi yleistää.. Jotkut Kaksoset kuitenkin ovat liian kovassa menossa, eivät osaa keskittyä kunnolla mihinkään.

Kolmatta mä en osaa sanoa oikeesti, ja noikin oli jo liian rankkoja yleistyksiä mielestäni :P

• merenneito78

heh..hauska juttu..mutta pienen mietinnän jälkeen tulin seuraavan laisiin tuliksiin:
      ns."huonoimmat merkit" top 3:
      1.kauris-naiset ainakin..liikaa epäilyjä ja tosikkomaisuutta..
      2.vesimiehet..kylmiä pettureita
      3.vaa-at:teennäisiä selkäänpuukottajia,mikä johtuu pelkästään heidän omasta tyhmyydestään..(eivät tajua tekojaan itse..=)..)
      ns.parhaat top 3:
      1.oinas:vaikkakin lapsekas niin ainakin rehellinen järkevine mielipiteineen,helppo ystävä..
      2.kalat:herkkä symppis..=)
      3.härkä:mukavaa juttuseuraa..sama aaltopituus..poikkeuksiakin löytyy..mutta suurinosa näitä!=)
      niin..minä olen kalat=)
      saanen muistuttaa..ettei saisi silti yleistää...

• Jalopeura

Olen itse leijona ja pidän itse merkistä valtavasti. Sen otan ensimmäiseksi, leijonat ovat pirun ystävällistä porukkaa ja heidän kanssaan ei tule tylsää.

Toiseksi valitsen oinaan, myös tulimerkki ja samanlainen leijonan kanssa, joskin leijonan charmi on korvattu oinaassa tempperamentilla.

Viimeiseksi otan vaa'an. Tulen hyvin toimeen kaikkien tapaamieni vaakojen kanssa, eikä ole vielä tullut vastaan ilkeää selkäänpuukottajaa;

-kuin jousimiehet ovat, joka on ensimmäinen paskimmista merkeistä listallani. Jousimiehet ovat tulimerkkejä, kyllä, mutta he eivät voi olla pitämättä suutaan kiinni edes muutamaa minuuttia, vaan vievät toisilta energiaa jauhamalla paskaa, usein jonkun selän takana.

Toiseksi huonoin merkki on vesimies. Jossakin kirjassa sanottiin, että vesimies sammuttaa tulimerkkien elämänhalun, ja se kyllä osui oikeaan. Yhtenä esimerkkinä vaikka se, että entinen muijani oli vesimies, ja jumalauta sitä pettämistä, alistamista, häpeää ja nolausta sai kestää.

Viimeinen huonoimmista on ehkä rapu. En saa niihin vain mitään yhteyttä. Horoskooppikirjoissa on sanottu, että rapu tulee todella huonosti toimeen tulimerkkien kanssa. Tottahan se näyttää olevan.

• rapu tytsy ;)

parhaat merkit ovat: kalat, koska he ovat luotettavia,kunnianhimoisia ja erittäin sympaattisia..oinas,sillä vaikka he ovatkin todella tempperamenttisia,niin he osaavat olla myös oikein mukavia ja puolustavat lähimmäisiään..härät,sillä he ovat impulsiivisia ja tarttuvat hetkeen..
      huonoimmat: kaksoset,koska he antavat itsestään aivan toisenlaisen kuvan kun mitä todellisuudessa ovat,he ovat usein tunnevammaisia ja salaperäisiä..vaaka,sillä heidän mielialansa vaihtelevat kuin vuoristorata..kolmatta merkkiä en keksi millään..
      Nämäkin ovat vain omia mielipiteitäni..jokaisesta merkistä löytyy varmasti paljon hyvää,mutta joskus huonot puolet vain kumoavat hyvät..

• destiny

parhaimmat: 1.vesimies ( älykäs, empaattinen, asettaa maailman tarpeet itsensä edelle) 2.rapu (hellä, huomaavainen, ymmärtäväinen) 3.kaksonen (toisinaan hieman tyhmä, mutta osaa nauttia elämästä tässä ja nyt ja ei vahingossakaan loukkaa ketään) huonoimmat: 1.oinas (h**vetin itsepäinen ja agressiivinen 2. leijona ( muka kunnianhimoinen, mutta todellisuudessa kaikkea muuta, loukkaa vain muita) 3. neitsyt (liian tarkka, relais välillä)

• kaoottinen kauris

ovat varmaankin fiksut ja sivistyneet leijonat, jollaisia olen elämäni varrella tavannut, ja ihaillut. Toisena voisi olla oma merkkini kauris, joista löytyy myös em. ominaisuuksilla varustettuja yksilöitä, lisäksi tasapainoisia ja kypsiä. Kolmatta täytyy miettiä yhä edelleen...:)

Ne "huonoimmat" ovat tielleni osuneet jotkut kaksoset: epäkypsiä, epäluotettavia, pinnallisia ja vastuuttomia tuuliviirejä. Ikävä myös kyllä joistakin kaloista löytyy samantapaisia ominaisuuksia (vaikka onhan niitä empaattisiakin), sekä jotkut hämmästyttävän ja kummastuttavan salakähmäiset, itsekkäät, sairaalloisen kostonhimoiset ja mustasukkaiset, omituiset, "minä olen maailmannapa"-asenteella elävät skorpionit...

• Kaurisakka
        kaoottinen kauris kirjoitti:

ovat varmaankin fiksut ja sivistyneet leijonat, jollaisia olen elämäni varrella tavannut, ja ihaillut. Toisena voisi olla oma merkkini kauris, joista löytyy myös em. ominaisuuksilla varustettuja yksilöitä, lisäksi tasapainoisia ja kypsiä. Kolmatta täytyy miettiä yhä edelleen...:)

Ne "huonoimmat" ovat tielleni osuneet jotkut kaksoset: epäkypsiä, epäluotettavia, pinnallisia ja vastuuttomia tuuliviirejä. Ikävä myös kyllä joistakin kaloista löytyy samantapaisia ominaisuuksia (vaikka onhan niitä empaattisiakin), sekä jotkut hämmästyttävän ja kummastuttavan salakähmäiset, itsekkäät, sairaalloisen kostonhimoiset ja mustasukkaiset, omituiset, "minä olen maailmannapa"-asenteella elävät skorpionit...

Annan ääneni täsmälleen kuin sinä!
        Tosin sinne kolmen parhaan joukkoon nostaisin ravun!

• Eetu

parhaita
      Jousimies (mies)- innostavia, kiinnostavia
      Vaaka - ystävällisiä
      Kaksoset - tulevat toimeen monenlaisten ihmisten kanssa

huonoimpia
      Härkä - ylimielisiä
      Kauris - tylsiä, jääräpäitä
      Skorpioni - ilkeitä, riidanhaastajia
      Jousimies (nainen)- olevinaan besserwisser

• Soldier Of Fortune

Parhaat:
      Vaaka(minä itse ja moni ystävistäni),vaikea ottaa selvää(toisinaan).Tahtoo ehd.olla keskipiste,mutta kun katsoo tarkemmin,sydän on puhdasta kultaa.Hyviä kuuntelijoita ja viattomia flirttailijoita.Hauskoja ja älykästä keskustelu seuraa ^^
      Leijona:mieheni,pohjimmiltaan romantikko ja aivan ihana.Osaa helliä.Älykäs,puolustaa oikeutta loppuun saakka,ei luovuta.Välillä meillä tahtojen taistoja...mutta minä kaipaan haasteita,ja meillä ei kauaa kaunaa kanneta.Sosiaalinen,rohkea,selkeät mielipiteet.
      Vesimies:Pikkuveljeni on tätä horoskooppi merkkiä ja huomattavissa näitä kyseisen merkin ihania piirteitä.Oikea velikulta,huumorintajuinen,fiksu ja aktiivinen.Ystävällinen muille ihmisille ja saa varmasti minut hymyilemään,jos olen pahalla päällä.

Huonoista en osaa sanoa,kovinkaan tarkkaan....sillä kaikissa meissä piilee hyvät ja huonot puolemme...Enkä halua,nyt loukata ketään.Minun ystävä piirini on laaja,ja kattaa luultavasti kaikki merkit.Pidän kaikista :) Tämä on tätä tyypillistä vaakaa ^^

• vaaka vain

Kolme parasta: vesimies, kalat, härkä, vois sanoo jotta noista löytyy ihanimmat ja lempeimmät ihmiset. :)

hmmm, huonot: kaksosten ja skorpionien noiten kaa en tuu toimeen.

• stardust

Parhaimmat ( pitkällä kokemuksella ) voin itselleni parhaiksi todeta;
      Jousimies, Vaaka ja Kaksonen ( vaik olen itsekki kaksonen)

Ehdottomasti pahin on Neitsyt.
      Skorppioni ja
      Oinas

• Serenity

Parhaat
      1.Skorpioni (yksilöllinen, mystinen)
      2.Kalat (empaattinen, hauska)
      3.Vesimies (kekseliäs, luova)

Huonoimmat
      1.Leijona (määräilevä, ilkeä)
      2.Kauris (itsekeskeinen, tunteeton)
      3.Neitsyt (kiero, pikkutarkka)

• rantakalatar

Parhaat tosi helppo nimetä:
        _skorpparit(lojaaleja,uskollisia,tunteellisia,sanansa mittaisia)
        -kalat(uskomattoman moniulotteisia,tunteellisia)
        -kauris(omalla tavallaan hyvin persoonallisia,hiljaisella tavalla upeita.Luotettavia,työteliäitä)

Entä huonoimmat:
        -vesimies-todellakin!!!!(häilyväisiä,kummallisia,epäloogosia)
        -leijona(upeita,tunnen mieletönta vetoa,mutta olemme aivan eri planeetoilta ja sekös jurppii!)
        -härkä(tylsiä,vakavia,liian maallisia)

• vakioveikkaaja

Heitän yksioikoisesti listani näin:

Parhaat:
      Kauris (rehellinen, luotettava, älykäs, keskimääräistä kauniimpi)
      Leijona (rohkea, sydämellinen, luotettava, huumorintajuinen, keskimääräistä komeampi)
      Rapu (ystävistä parhain, rauhallinen, empaattinen & sympaattinen, taitava kokki joka hemmottelee lähimmäisiään hyvällä ruoalla)

Huonoimmat:
      Neitsyt (ärtyisä, pitkävihainen, pilkunpissittäjä,
      saivartelija, "Minä olen oikeassa"-tyyppi, erakko)
      Oinas (aggressiivinen, laiska, egoisti, "Olen aina oikeassa"-tyyppi)
      Kaksoset (epäluotettava, juoruilija, laumaeläin, hännystelijä, itserakas, kyläluuta, baarikärpänen)

• Fisu (M)

Eli nämä perustuvat siis ystäväpiiriini. Voitte havaita joitakin outouksia, mutta vakuutan, että tälläisiä he ovat:

Parhaimmat
      1. Skorpioni - luotettava ja rikkaan mielikuvituksen omaava, kannustava. En ole ihastunut, honestly...
      2. Leijona - vahva luonne ja omalla tavallaan sympaattinen kaveri. Kumma kyllä, meillä jopa synkkaa? Lisäksi hyvä huumorintaju.
      3. Härkä - rauhallinen, järkeilevä. Kiva, kun joku pitää jalat maassa (ainakin siis ulkoisesti :)

"Huonoimmat"
      1. Vesimies - "ootsä mun ystävä, ootsä mun ystävä!!? Nähääx, nähääx!!? Mitä sä ajattelet musta!!? Ootsä mun ystävä!!?" Se helvetin takertuminen...!
      2. Vaaka - jos joskus osaisi päättää asioista...
      3. Kalat - typeriä haahulijoita ja pilvilinnojen rakentelijoita, jotka eivät saa ikinä mitään aikaiseksi! Vihaan vihaan! Mrääh! :)

• merenneito78

vihaat ittees,niinkö?

• Fisu (M)
        merenneito78 kirjoitti:

vihaat ittees,niinkö?

En suinkaan, olen vain pikkaisen itsekriittinen... ;)

• sprite

Parhaat:
      1.skorpioni (lujia, määrätietoisia, tunteellisia)
      2.härkä (ystävällisiä, leppoisia ja huumorintajuisia)
      3.rapu (sielukkaita ja aitoja ystäviä)

Huonot:
      1. vesimies (epäluotettavia ja kieroja)
      2. vaaka (kateellisia, juoruilevia)
      3. leijona (itsekkäitä egoisteja)

• Cocacola

Hyvät äänet:

Leijona 10
      Oinas 8
      Rapu 8
      Kalat 8
      Kaksonen 7
      Härkä 6
      Vaaka 6
      Kauris 6
      Vesimies 4
      Skorpioni 3
      Jousimies 3
      Neitsyt 2

Huonot äänet:

Kaksonen 9
      jousimies 9
      Oinas 7
      skorpioni 7
      Vesimies 6
      Vaaka 5
      Leijona 5
      Kauris 5
      Neitsyt 4
      Kalat 3
      Rapu 2
      Härkä 1

Kaikki eivät halunneet sanoa mielestään "huonoja merkkejä. vähiten mielipiteitä herätti neitsyt. eniten mielipiteitä herätti Kaksonen.

Enemmän hyviä kuin huonoja ääniä saivat:

Oinas
      Härkä
      Rapu
      Leijona
      Vaaka
      Kauris
      Kalat

Enemmän huonoja ääniä sai:

Kaksonen
      Neitsyt
      Skorpioni
      Jousimies
      Vesimies

Tämän gallupin osalta voi sanoa että Härkä sai vähiten inho pisteitä, Kaksonen ja Jousimies saivat eniten inho pisteitä.

Hyviä pisteitä eniten keräsi Leijona. Vähiten hyviä pisteitä keräsi Neitsyt.

Yllättävää mielestäni oli Jousimiehen ja Kaksosen nouseminen "inhokeiksi". Ne merkit mi´nkä luulin saavan eniten inho ääniä nousivatkin hyvin suosioon.

Muutamia kommentteja mitä tuli merkeistä:

Oinas:Itsekeskeinen,hauska
      Härkä:Ylimielinen
      Kaksonen:Ärsyttävä,reilu tyyppi
      Rapu:Lämmin,
      Leijona:Tasapainoinen,itsevarma
      Neitsyt:kiero
      Vaaka:Ystävällinen,
      Skorpioni:Valehtelijoita,tunteellinen
      Jousimies:Hulluja juoppja,innostava
      Kauris:Tylsä
      Vesimies:Epätasapainoisia,aktiivinen
      Kalat:empaattinen

• Anonyymi

Horoskoopit on vaa uskomuksii ei ne kerro mitää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      5211
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3754
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3275
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      60
      2721
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      210
      2716
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2645
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2460
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2380
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1975
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      110
      1617
    Aihe