Hei...tietääkö kukaan mistä löytäisin Joulumaa-Joululaulun kauniit sanat kokonaa? Olen yrittänyt etsiä, mutta en löydä "kokonaista" laulua mistään...Haluisin lähettää sen yhdelle ystävälleni joka ei osaa muuta tehdä kuin paiskia töitä, töitä ja töitä...Hiljentyisi ja rauhoittisi edes sen aikaa, kun lukisi lähettämini Joulumaan-sanoja.....
Joulumaa-laulun sanat????
3
974
Vastaukset
- julia
Joulumaa
1. Joulumaahan matkamies jo moni tietä kysyy;
sinne saattaa löytää, vaikka paikallansa pysyy.
Katson taivaan tähtiä ja niiden helminauhaa,
itsestäni etsittävä on mun joulurauhaa.
Joulumaa on muutakin kuin tunturi ja lunta.
Joulumaa on ihmismielen rauhan valtakunta.
Eikä sinne matka silloin kovin kauan kestä,
Joulumaa jos jokaiselta löytyy sydämestä.
2. Joulumaasta kuvitellaan paljon kaikenlaista,
kuinka toiveet toteutuu ja on niin satumaista.
Voi, jos jostain saada voisin suuren puurokauhan,
sillä antaa tahtoisin mä maailmalle rauhan.
Joulumaa on muutakin kuin pelkkää toiveunta,
Joulumaa jos jokaiselta löytyy sydämestä.
3. Joulumaasta uskoo moni onnen löytävänsä,
mutta sepä kätkeytyy tai narraa etsijäänsä.
Onnea kun mikään mylly valmiiksi ei jauha -
itsestään on löydettävä ihmisen vain rauha.
Joulumaa on muutakin kuin pelkkää toiveunta,
Joulumaa jos jokaiselta löytyy sydämestä- Tuskastunut
Oi ihana Julia! Kiitos sinulle tosi paljon ja Mukavaa ja lämmintä Joulua sinulle! :)
- wwoodd
Tiedän kanssa tuon ihanan joululaulun kiitos julia😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306160Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193244Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521380Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_181335Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231216PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1641183- 1301031
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441018- 39916
- 145840