Jäätelökioskilla tyttökaverin kanssa

BlondPrincess

Oli kuuma kesäpäivä ja olin töissä jäätelökioskilla. Olin juuri täyttänyt 15vuotta ja myin vanhalle pariskunnalle mangomelooni jäätelöt. Ilta alkoi viilentyä ja asiakkaita kävi todella harvoin. Luin Avotakka-lehteä ja kuuntelin radiosta Samuli Edelmanin Sininen liekki kappaletta.
Yht´äkkiä ystäväni Nina hypähti myyntiluukulle. "Moi!" Hän hihkaisi. Hypähdin ainakin kaksi metriä ilmaan. Nina nauroi makeasti ihanaa nauruaan. Hän oli 16vuotias äitini tuttavan lapsi, sitä kautta olin tutustunut häneen. Ninalla oli blondit pitkät hiukset nutturalla ja hän oli n. 170 pitkä ja erittäin hoikka. Naama oli aina täynnä meikkiä vielä mustaa ja naama puuterista valkoisena. Se teki Ninasta kovin nukkemaisen, mutta myös seksikkään.

Naurahdin ja sammutin radion. Astuin luukun eteen. Nina katsoi syvälle meren sinisiin silmiini, kysyen jotain, mitä en itse arvannut. Minulla oli itselläni myös blondit pitkät hiukset aina saparoilla, itselläni oli nenäkoru, kielikoru ja huulikoru. En meikannut kovinkaan paljon ja olin lyhyt Ninaan verrattuna, vaivaiset 160cm. "Kyl sä tiiät mitä mä tarkotan?" Nina sanoi ja kallisti toivottomasti päätään ja laittoi kätensä lantiohousuja ympäröivän nahka vyön päälle. Katsahdin hänen valkoisen paitansa todella leveää kaulusta, mutta siirsin katseeni Ninan silmiin pian, ettei hän huomaisi. "nii? En mä tiiä." Sanoin ja kurkin hänen olkansa yli pimeälle kadulle missä muutama ihminen
käveli koiran kanssa. Nina otti arpakuponkeja varten tarkoitetun kynän käteensä ja alkoi leikkimään polttavanha tupakkaa. "Jaa!"
Sanoin. Otin farkku-laukkuni käteeni ja pengoin sitä. Otin punaisen malboro-askin käteeni ja menin Ninan kanssa polttamaan tupakat ulkopuolelle.
"Tuu sisään. Saat vaik ilmasen jätskin." Sanoin ja stumppasin röökini. Hän nyökkäsi ja kopisteli 10cm mustilla piikkareilla sisään kioskiin. Tein meille molemmille jäätelöt ja juttelimme kaikkea. Sitten hän meni katselemaan myyntiluukulta ulos.
Istuin alempana tuolilla ja hänen perseensä oli melkein kasvojeni kohdalla. Se oli juuri sopivan kokoinen ja kireät vaaleat farkut korostivat sitä.

En voinut muuta kuin nousta pystyyn ja tarrata kiinni hänen perseestään. Nina kääntyi hätäisesti ja katsoi mitä meinasin. Vedin luukun kiinni ja sytytin valon kioskiin, lukitsin kioskin kahdella turvalukolla ja työnsin Ninan istumaan tuoliin missä istuin aijemmin. Istuin hänen syliinsä mahdollisimman seksikkäästi ja hyökkäsin suutelemaan häntä. Nina oli tyrmistynyt ja pani vastaan, mutta leikittelin vain kielelläni
hänen suussaan ja hieroin hänen täydellisiä rintojaan paidan sisältä.
Kun lopetin suutelemisen Nina veti henkeä. "Mitä tämä meinaa?" Hymyilin ja iskin silmää. "Kyllä sä tiedät, oot itekki halunnu tätä." Ja suutelin häntä taas. Tällä kertaa Nina vastasi suudelmaan ja hieroi sylissään pyörivää persettäni.
Vedin hänen paitansa pois ja avasin rintaliivit. Puristelin molempia rintoja pyöritellen nännejä. Välillä valutin sylkeä Nänneille ja imin. Nina heitti 69-paitani lattialle ja avasi rintaliivejäni. Kun hän sai ne auki hänen oli pakko maistaa rintojani jotka olivat vain b-kupit.

hetken päästä nousin ja vedin hänet ylös. Nina otti kenkänsä pois. Minä polvistuin hänen eteensä ja vedin housut alas. Hivelin hänen paljasta persettään ja nuuskin stringejen etupuolta joka oli jo täysin märkä. Riisuin roikkuvat micmacini ja stringini. Nina hämmästyi ja työnsi minut istumaan nojatuoliin, levitti jalkani käsinojien päälle käyden pilluuni kiinni. Hän levitti pitkillä tekokynsillään pilluani ja työnsi 3sormea sisään klittaani nuollen. Heilutin lantiotani tahdissa. Välillä hän imi klittaani ja välillä vain nuoli kuin tikkaria.

Fantasiani oli täyttynyt ja sen vuoksi sain nopeasti värisyttävän orgasmin. Tärisin ja alapääni sykki. Hengitin kiivaasti ja kioskissa alkoi olla kuuma. Nina tutki käsilaukkuaan ja otti sieltä esiin pikkuhousut joissa oli etupäässä kiinnitetty musta iso dildo. ymmärsin vihjeen ja vedin housut jalkaani. Levitin kaksi huopaa lattialle ja laitoin Ninan
Makaamaan siihen. Riisuin hänen stringinsä ja nuolin hetken tuota jumalaista pillua. Levitin hänen haaransa. Otin käsillä Ninan rintojen molemmilta puolilta tukea lattiasta ja työnsin dildon sisään. Tuntui oudolta olla "jätkä". Nina voihkaisi niin kovaa että pelkäsin sen kuuluvan ulkopuolelle.
Aloin työntelemään dildoa edes takas tuossa posliinissa namirasiassa. Nain aivan kuin mies (tai siltä minusta tuntui) Oli mahtava fiilis. Nina tarrasi rinnoistani kiinni ja voihki työntöjeni tahdissa. Pian hän sai orgasmin ja lopetin. Rojahdin hikisenä hänen vierelleen ja suutelin häntä syvään. "rakastan sua." Sanoin hänelle. "Niin mäki sua." Nina vastasi ja siitä lähtien olemme olleet yhdessä.

Olen nyt 19vuotias, mutta muistan vielä mitä muuta teimme yhdessä. Tämä tarina on tosi vaikkakin osa on oma keksimää koska ei voi muistaa kaikkia yksityiskohtia.

Voin kirjoittaa myös ihan omakeksimiä tarinoita jos jotain kiinnostaa???? Antakaa aiheita ja kommentteja tästä tarinasta! :)

5

8824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

      hyvä oli lisää vaan!!

      • mie

        Siis ihan VITUN kostea juttu


    • Jack

      Lyhyesti sanottuna, aika paska! Epärealistinen!

    • diipadaapa jengi

      lisää

    • käsimies

      mahtava. kirjota lisää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe