Osaattekos yhtään sanoa sopiiko rapu ja kauris yhteen? Mitkä ovat suhteen miinukset entä plussat?
kauris ja rapu
10
1237
Vastaukset
- rap-U
Isäni on aurinkokauris ja äitini aurinkorapu. Vanhemmillani on sama päämäärä joka pitää heitä yhdessä rakkautensa lisäksi. Lapset on myös molemmille todella tärkeitä ja he mielellään panostavatkin minuun ja sisareeni. Molemmat työnskentelevät mielellään tienatakseen rahaa perheeseen ja elättääkseen ylimääräsiäkin suita (naapurin lapset viihtyvät vanhempieni luona kovin). Rapua hermostuttaa kuitenkin kauriin liika työhulluus ja liika rahan/maineen/kunnian tavoittelu. Kauris taas hermostuu ravun liialliselle tunteellisuudelle ja tunteella ajatteluun. Äitini on nousevaltaan rapu ja hänellä on kuu kaloissa, tunteellinen hän on kuin mikä! Joten hän ajattelee kuin tekeekin kaiken kuten tuntuu. Isä taas ajattelee kuinka olisi kannattavinta tehdä. Isä on aurinkokauris, nouseva leijona ja kuu on jousimiehessä, sanoisin hänen olevan se "johtava" osapuoli heidän suhteessa.
Vanhempani ovat olleet kuitenkin naimisissa jo 32 vuotta ja yhdessä kohta 40 vuotta, joten sanoisin suhteen toimivan ja olevan kannattava kokeilla. Sinnikkyys ja yritteliäisyys on heidän yhteinen piirre, joka osalta pitää heitä yhdessä. Rapu haluaa turvallista elämää, jota kauris osaa tarjota. Kaurista puolestaan kiehtoo kumppaninsa hellä luonne ja se herättää kauriin suojelunhalun.
Kokeile ihmeessä! :)- Raputi
Ei sovi aina yhteen kauris rapu yhdistelmä.. Kauris on liian kylmä ja välinpitämätön lämpimälle ravulle.
- kauris
Raputi kirjoitti:
Ei sovi aina yhteen kauris rapu yhdistelmä.. Kauris on liian kylmä ja välinpitämätön lämpimälle ravulle.
ei sovi koska rapu on liian itsekäs...
- rapu
kauris kirjoitti:
ei sovi koska rapu on liian itsekäs...
kyl ne ihan hyvin sopii, eikä ravut oo mitään itsekäitä!
- Katzii
Raputi kirjoitti:
Ja se on ny sellanen juttu, että kannattaa selvittää nousu ja kuumerkki!!
Minä rapu, nousujousimies, kuukaksonen
Mies kauris, nousurapu, kuuvaaka
Mun kaurismies on maailman herkin ja tunteellisin mies. Maailman ihanin nallekarhu!!!!
- Kauris-
näiden kahden merkin välillä on hyvin todennäköinen. paras ystäväni on rapu ja minä kauris ja ei varmaan ole asiaa missä emmä toisiimme ymmärtäis. ihmissuhteessa en sitten osaa sanoa,mutta ystävyyttä ainakin
- rapurallaa
rapunainen ja kaurismies on maailman paras yhdistelmä! =)
- rapurallaa2.
Hassu juttu, sulla on sama nimimerkki, millä itse äsken tietämättäni vastailin juttuihin.
Hyvät jatkot. :) - rapunainen
Yhteistä elämää 23v kaurismiehen kanssa ja hyvin sujuu ;-)
- 21 v yhdessä
Juu, lukiotytöstä asti olen kaurismiehen kanssa ollut, ja naimisissa jo 18v.
Tasapainotamme toisiamme. Kauris järkevä ja pohtiva, rapu impulsiivinen ja tunteikas, kaikki ja heti!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453679Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1073502Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202472Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42275100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282113Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa331163Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut171031- 134823
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah28820Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34744