Härkä & Vaaka

mietteliäs

Onko nyt sitten niin että härän ja vaa'an suhde ei onnistu? Luulisi ettei kahden venus merkin suhteesta rakkautta puutu...

10

5546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkänainen

      Ystävyyssuhde Härän ja Vaa'an välillä voi olla todella hyvä. Parisuhteesta ei valitettavasti ole kokemusta minulla, mutta pari todella ihanaa Vaakaystävää on, ja heidän kanssaan tulen upeasti toimeen ja juttuun.

      • Härkäneitonen

        Tuo on totta! Ei oo meikäläiselläkkää kokemuksia Härkä-Vaaka parisuhteista, mutta Vaaka voi olla mitä mukavin ystävä Härälle!


    • vaakavaimo

      Kokemuksella voin kertoa, että onnistuu...mieheni härkä, itse vaaka ja ensi vuonna tulee täyteen 19 yhteistä vuotta, joista 15 aviossa. Härkähän ei tee kompromisseja ja on melkoinen johtohahmo, mutta oppii vaakan myötä myös pikkuisen luovimaan. Lähinnä kumpaakin ärsyttää toistensa vastakkaiset luonteenpiirteet:härkää vaakan päättämättömyys ja vaakaa se, kun härältä tuntuu melkein kaikki (päätökset)luonnistuvan helposti.
      Välillä suhde myrskyää melkoisesti, mutta tässä suhteessa ei koskaan ole jätetty asioita ilmaan, ne käsitellään heti ettei tarvitse tonkia jälkeenpäin, kumpikaan ei pidä sellaisesta.
      Sitäpaitsi yhteisiä intressejä on kummallakin, esim.kiinnostus musiikkiin.
      Mutta lopulta ihmissuhteet ja niissä tehtävät kompromissit riippuvat ihmisistä, ei horoskooppimerkeistä, onhan meistä kuitenkin jokainen omanlaisensa,merkistä riippumatta.

    • hanna

      kyllä onnistuu!!olen seurustellut härän kanssa jo 7 vuotta ja hyvin menee...

    • härkä80

      Härkä ja vaaka mitä ihanteellisin pari. Muulla ollu kaksi vaakaa joista toisen kanssa menin kihloihin. Rakkaus on täydellistä ja onni ihanaa.

    • maby

      Se vähän riippuu, ystäväpiirissäni on pari härkä-vaaka paria, molemmissa nainen on vaaka. Toisilla menee loistavasti, ovat olleet nyt n. vuoden yhdessä. Toinen pariskunta juuri erosi oltuaan yhdessä kolmisen vuotta. Vaakaystävättäreni kertoi, että hänen härkämiehensä oli todella mustasukkainen, koska hän tykkää flirttailla, vaikka ei tarkoita sillä mitään. Näin ulkopuolisena katsottuna kieltämättä tämä vaakaneiti ampui joskus hieman yli kun olimme baarissa yhdessä jne. eli riippuu myös siitä kykeneekö vaaka elämään härän omistushalun kanssa ja oppiiko härkä olemaan loukkaantumatta vaa´an flirttailuhalusta:)

    • härkä -82

      tässä on yksi härkätyttö jolla on vaaka avomiehenä, ja meidän rakkaus ainakin kukoistaa aivan hyvin! ollaan oltu yhdessä melki 5vuotta ja suht hyvin menny.. meidän suhde on ollu semmone tasapainonen, et toiselle annetaan tilaa hengittää niin et toinen saa mennä minne tykkää ja luottamus säilyy. asioista puhutaan suoraan..
      onko itselläsi jotaki kokemuksia vaakamiehistä?

    • ei onnistu!

      apua, ei vaakaa vaimoksi härälle ikinä!!!! Enää!

      • vaakavaimo

        Miksi ei enää....oliko vaaka vaimona liian kiltti, myötäileväinen, ailahtelevainen, päättämätön vai mitä.....kaikkihan nuo kuuluvat vaa`an luonteeseen...menetkö kysymään ensiksi horoskooppimerkkiä, jos vastaan sattuu kiinnostava tyyppi ja kemiat kohtaavat?....


    • hara12

      haistakaa kakka t:kekkokakkonen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe