Härkä & Vaaka

mietteliäs

Onko nyt sitten niin että härän ja vaa'an suhde ei onnistu? Luulisi ettei kahden venus merkin suhteesta rakkautta puutu...

10

6113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkänainen

Ystävyyssuhde Härän ja Vaa'an välillä voi olla todella hyvä. Parisuhteesta ei valitettavasti ole kokemusta minulla, mutta pari todella ihanaa Vaakaystävää on, ja heidän kanssaan tulen upeasti toimeen ja juttuun.

• Härkäneitonen

Tuo on totta! Ei oo meikäläiselläkkää kokemuksia Härkä-Vaaka parisuhteista, mutta Vaaka voi olla mitä mukavin ystävä Härälle!

• vaakavaimo

Kokemuksella voin kertoa, että onnistuu...mieheni härkä, itse vaaka ja ensi vuonna tulee täyteen 19 yhteistä vuotta, joista 15 aviossa. Härkähän ei tee kompromisseja ja on melkoinen johtohahmo, mutta oppii vaakan myötä myös pikkuisen luovimaan. Lähinnä kumpaakin ärsyttää toistensa vastakkaiset luonteenpiirteet:härkää vaakan päättämättömyys ja vaakaa se, kun härältä tuntuu melkein kaikki (päätökset)luonnistuvan helposti.
      Välillä suhde myrskyää melkoisesti, mutta tässä suhteessa ei koskaan ole jätetty asioita ilmaan, ne käsitellään heti ettei tarvitse tonkia jälkeenpäin, kumpikaan ei pidä sellaisesta.
      Sitäpaitsi yhteisiä intressejä on kummallakin, esim.kiinnostus musiikkiin.
      Mutta lopulta ihmissuhteet ja niissä tehtävät kompromissit riippuvat ihmisistä, ei horoskooppimerkeistä, onhan meistä kuitenkin jokainen omanlaisensa,merkistä riippumatta.

• hanna

kyllä onnistuu!!olen seurustellut härän kanssa jo 7 vuotta ja hyvin menee...

• härkä80

Härkä ja vaaka mitä ihanteellisin pari. Muulla ollu kaksi vaakaa joista toisen kanssa menin kihloihin. Rakkaus on täydellistä ja onni ihanaa.

• maby

Se vähän riippuu, ystäväpiirissäni on pari härkä-vaaka paria, molemmissa nainen on vaaka. Toisilla menee loistavasti, ovat olleet nyt n. vuoden yhdessä. Toinen pariskunta juuri erosi oltuaan yhdessä kolmisen vuotta. Vaakaystävättäreni kertoi, että hänen härkämiehensä oli todella mustasukkainen, koska hän tykkää flirttailla, vaikka ei tarkoita sillä mitään. Näin ulkopuolisena katsottuna kieltämättä tämä vaakaneiti ampui joskus hieman yli kun olimme baarissa yhdessä jne. eli riippuu myös siitä kykeneekö vaaka elämään härän omistushalun kanssa ja oppiiko härkä olemaan loukkaantumatta vaa´an flirttailuhalusta:)

• härkä -82

tässä on yksi härkätyttö jolla on vaaka avomiehenä, ja meidän rakkaus ainakin kukoistaa aivan hyvin! ollaan oltu yhdessä melki 5vuotta ja suht hyvin menny.. meidän suhde on ollu semmone tasapainonen, et toiselle annetaan tilaa hengittää niin et toinen saa mennä minne tykkää ja luottamus säilyy. asioista puhutaan suoraan..
      onko itselläsi jotaki kokemuksia vaakamiehistä?

• ei onnistu!

apua, ei vaakaa vaimoksi härälle ikinä!!!! Enää!

• vaakavaimo

Miksi ei enää....oliko vaaka vaimona liian kiltti, myötäileväinen, ailahtelevainen, päättämätön vai mitä.....kaikkihan nuo kuuluvat vaa`an luonteeseen...menetkö kysymään ensiksi horoskooppimerkkiä, jos vastaan sattuu kiinnostava tyyppi ja kemiat kohtaavat?....

• hara12

haistakaa kakka t:kekkokakkonen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      88
      2888
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      473
      2200
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1562
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1316
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1178
    6. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      72
      853
    7. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      30
      822
    8. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      12
      800
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      75
      776
    10. Tänään Uutisnuotassa !

Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh
      Ähtäri
      41
      757
    Aihe