Härkä & Vaaka

mietteliäs

Onko nyt sitten niin että härän ja vaa'an suhde ei onnistu? Luulisi ettei kahden venus merkin suhteesta rakkautta puutu...

10

6892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkänainen

      Ystävyyssuhde Härän ja Vaa'an välillä voi olla todella hyvä. Parisuhteesta ei valitettavasti ole kokemusta minulla, mutta pari todella ihanaa Vaakaystävää on, ja heidän kanssaan tulen upeasti toimeen ja juttuun.

      • Härkäneitonen

        Tuo on totta! Ei oo meikäläiselläkkää kokemuksia Härkä-Vaaka parisuhteista, mutta Vaaka voi olla mitä mukavin ystävä Härälle!


    • vaakavaimo

      Kokemuksella voin kertoa, että onnistuu...mieheni härkä, itse vaaka ja ensi vuonna tulee täyteen 19 yhteistä vuotta, joista 15 aviossa. Härkähän ei tee kompromisseja ja on melkoinen johtohahmo, mutta oppii vaakan myötä myös pikkuisen luovimaan. Lähinnä kumpaakin ärsyttää toistensa vastakkaiset luonteenpiirteet:härkää vaakan päättämättömyys ja vaakaa se, kun härältä tuntuu melkein kaikki (päätökset)luonnistuvan helposti.
      Välillä suhde myrskyää melkoisesti, mutta tässä suhteessa ei koskaan ole jätetty asioita ilmaan, ne käsitellään heti ettei tarvitse tonkia jälkeenpäin, kumpikaan ei pidä sellaisesta.
      Sitäpaitsi yhteisiä intressejä on kummallakin, esim.kiinnostus musiikkiin.
      Mutta lopulta ihmissuhteet ja niissä tehtävät kompromissit riippuvat ihmisistä, ei horoskooppimerkeistä, onhan meistä kuitenkin jokainen omanlaisensa,merkistä riippumatta.

    • hanna

      kyllä onnistuu!!olen seurustellut härän kanssa jo 7 vuotta ja hyvin menee...

    • härkä80

      Härkä ja vaaka mitä ihanteellisin pari. Muulla ollu kaksi vaakaa joista toisen kanssa menin kihloihin. Rakkaus on täydellistä ja onni ihanaa.

    • maby

      Se vähän riippuu, ystäväpiirissäni on pari härkä-vaaka paria, molemmissa nainen on vaaka. Toisilla menee loistavasti, ovat olleet nyt n. vuoden yhdessä. Toinen pariskunta juuri erosi oltuaan yhdessä kolmisen vuotta. Vaakaystävättäreni kertoi, että hänen härkämiehensä oli todella mustasukkainen, koska hän tykkää flirttailla, vaikka ei tarkoita sillä mitään. Näin ulkopuolisena katsottuna kieltämättä tämä vaakaneiti ampui joskus hieman yli kun olimme baarissa yhdessä jne. eli riippuu myös siitä kykeneekö vaaka elämään härän omistushalun kanssa ja oppiiko härkä olemaan loukkaantumatta vaa´an flirttailuhalusta:)

    • härkä -82

      tässä on yksi härkätyttö jolla on vaaka avomiehenä, ja meidän rakkaus ainakin kukoistaa aivan hyvin! ollaan oltu yhdessä melki 5vuotta ja suht hyvin menny.. meidän suhde on ollu semmone tasapainonen, et toiselle annetaan tilaa hengittää niin et toinen saa mennä minne tykkää ja luottamus säilyy. asioista puhutaan suoraan..
      onko itselläsi jotaki kokemuksia vaakamiehistä?

    • ei onnistu!

      apua, ei vaakaa vaimoksi härälle ikinä!!!! Enää!

      • vaakavaimo

        Miksi ei enää....oliko vaaka vaimona liian kiltti, myötäileväinen, ailahtelevainen, päättämätön vai mitä.....kaikkihan nuo kuuluvat vaa`an luonteeseen...menetkö kysymään ensiksi horoskooppimerkkiä, jos vastaan sattuu kiinnostava tyyppi ja kemiat kohtaavat?....


    • hara12

      haistakaa kakka t:kekkokakkonen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      101
      888
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      76
      661
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe