Härkä & Vaaka

mietteliäs

Onko nyt sitten niin että härän ja vaa'an suhde ei onnistu? Luulisi ettei kahden venus merkin suhteesta rakkautta puutu...

10

6892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkänainen

      Ystävyyssuhde Härän ja Vaa'an välillä voi olla todella hyvä. Parisuhteesta ei valitettavasti ole kokemusta minulla, mutta pari todella ihanaa Vaakaystävää on, ja heidän kanssaan tulen upeasti toimeen ja juttuun.

      • Härkäneitonen

        Tuo on totta! Ei oo meikäläiselläkkää kokemuksia Härkä-Vaaka parisuhteista, mutta Vaaka voi olla mitä mukavin ystävä Härälle!


    • vaakavaimo

      Kokemuksella voin kertoa, että onnistuu...mieheni härkä, itse vaaka ja ensi vuonna tulee täyteen 19 yhteistä vuotta, joista 15 aviossa. Härkähän ei tee kompromisseja ja on melkoinen johtohahmo, mutta oppii vaakan myötä myös pikkuisen luovimaan. Lähinnä kumpaakin ärsyttää toistensa vastakkaiset luonteenpiirteet:härkää vaakan päättämättömyys ja vaakaa se, kun härältä tuntuu melkein kaikki (päätökset)luonnistuvan helposti.
      Välillä suhde myrskyää melkoisesti, mutta tässä suhteessa ei koskaan ole jätetty asioita ilmaan, ne käsitellään heti ettei tarvitse tonkia jälkeenpäin, kumpikaan ei pidä sellaisesta.
      Sitäpaitsi yhteisiä intressejä on kummallakin, esim.kiinnostus musiikkiin.
      Mutta lopulta ihmissuhteet ja niissä tehtävät kompromissit riippuvat ihmisistä, ei horoskooppimerkeistä, onhan meistä kuitenkin jokainen omanlaisensa,merkistä riippumatta.

    • hanna

      kyllä onnistuu!!olen seurustellut härän kanssa jo 7 vuotta ja hyvin menee...

    • härkä80

      Härkä ja vaaka mitä ihanteellisin pari. Muulla ollu kaksi vaakaa joista toisen kanssa menin kihloihin. Rakkaus on täydellistä ja onni ihanaa.

    • maby

      Se vähän riippuu, ystäväpiirissäni on pari härkä-vaaka paria, molemmissa nainen on vaaka. Toisilla menee loistavasti, ovat olleet nyt n. vuoden yhdessä. Toinen pariskunta juuri erosi oltuaan yhdessä kolmisen vuotta. Vaakaystävättäreni kertoi, että hänen härkämiehensä oli todella mustasukkainen, koska hän tykkää flirttailla, vaikka ei tarkoita sillä mitään. Näin ulkopuolisena katsottuna kieltämättä tämä vaakaneiti ampui joskus hieman yli kun olimme baarissa yhdessä jne. eli riippuu myös siitä kykeneekö vaaka elämään härän omistushalun kanssa ja oppiiko härkä olemaan loukkaantumatta vaa´an flirttailuhalusta:)

    • härkä -82

      tässä on yksi härkätyttö jolla on vaaka avomiehenä, ja meidän rakkaus ainakin kukoistaa aivan hyvin! ollaan oltu yhdessä melki 5vuotta ja suht hyvin menny.. meidän suhde on ollu semmone tasapainonen, et toiselle annetaan tilaa hengittää niin et toinen saa mennä minne tykkää ja luottamus säilyy. asioista puhutaan suoraan..
      onko itselläsi jotaki kokemuksia vaakamiehistä?

    • ei onnistu!

      apua, ei vaakaa vaimoksi härälle ikinä!!!! Enää!

      • vaakavaimo

        Miksi ei enää....oliko vaaka vaimona liian kiltti, myötäileväinen, ailahtelevainen, päättämätön vai mitä.....kaikkihan nuo kuuluvat vaa`an luonteeseen...menetkö kysymään ensiksi horoskooppimerkkiä, jos vastaan sattuu kiinnostava tyyppi ja kemiat kohtaavat?....


    • hara12

      haistakaa kakka t:kekkokakkonen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      1980
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1024
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1022
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      113
      778
    7. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      763
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      122
      698
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      681
    Aihe