Kannattaakohan minun ostaa Honda Prelude 2.2 Vti automaatti jossa on Hondan oma alustasarja , BBS vanteet ja kesäksi Hondan omat alut kesäkumit.
Tehoa autossa on 185 hv ,0-100 km/h 7.8 s , huippunopeus 230 km/h.
Autolla on ajettu 105000 km ja se on mallia 1997.
Ruostesuojaus on tehty ja täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja on , yksi omistaja.
Auto vaikuttaa olevan erinomaisessa kunnossa ja siistin näköinen.Sen hintapyynti on 20900 euroa.
Honda Prelude
7
1343
Vastaukset
- Juse
Kyseisellä autolla on vielä paljon kilometrejä edessä. Jos minulla olisi ko. auton tarve voisin sen ilmanmuuta ostaa.Hondan tekniikka kyllä kestää ja automaattia ei tarvitse vierastaa.Tuo hinta on vähän vaikea sanoa.....tingi siitä vähän pois.Tällä palstalla kun ollaan,voit varautua kaikenlaisiin kommentteihin mutta osaathan sinä asiattomat pois suodattaa.Hyviä autokauppoja sinulle.
- honda
onko tosiaan automaatilla noin kova kiihtyvyys??!!
- epävarma
Joo , kyllä Honda Prelude kiihtyy noin nopeasti myös tomaatilla.En nyt sitten tiedä onko kellotus tehty käyttäen normaalia tomaattia vai onko käytetty käsinvihtoa.Autossa on manuaalinen robottivaihteisto automaatin lisäksi.Luulen , että kiihtyvyys on saatu käyttäen robottivaihteistoa.
Hondan konehan on ns.kierroskone josta seuraa , että vääntöä ei nyt ole niin hirveästi , 220 Nm
siinä kuitenkin on.Suhteellisen pienestä väännöstä johtuen esim. varttimaili tai 0 - 200 km/h , ei sitten enää menekään samaan tahtiin , kuin 0 - 100 km/h.Voiman ja väännön puute tekee semmoisen tempun , mutta eihän sitä kovin useasti noin kovaa ajele , rata - ajo on sitten toinen juttu.
- Jyrki
Meillä on aivan samanlainen VTi 2.2 Aut -98! Hinta on kohdallaan mikäli auto kolaroimaton ja siisti (ja "Suomi-auto"). Itse asiassa pidän hintaa jopa halpana - omaani en tuohon hintaan myisi.
Automaatti on varustettu käsivalinnalla. Tuskin nyt ihan 7.8 sek automaatilla, mutta erittäin hyvin kulkee joka tapauksessa. 2.2 selvästi pirteämpi kuin 2.0 (meillä oli tällainen aiemmin).
Ja ongelmia Hondassa ei ole todellakaan ole - suosittelen! Erittäin hyvä ja hauska ajattava, tilaa enemmän kuin uskoisi (istukaapa muissa sporteisa takana!). Takapenkin selkänojakin kääntyy joten mukaan mahtuu sukset yms. tavaraa.- honda
varmaan koskaan myydä autoas. :)
yksityiselle tollasen käypä markkina-arvo on 17-18te. liikkeessä luonnollisesti tonttu, kaksi korkeampi.
- honda
tässä sulle 1999 mallinen ja hintaPYYNTÖ 19 900e.
http://www.oikotie.fi/car_searchresult_used?exit=details&id=468060&incrcount=1- Halkot
Terve
Kiitos tiedosta , täytyy nyt olla tarkkana kuin porkkana , ettei vaan maksa liikaa tyhmyyttään ?????.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752