Tää voi olla aikas tyhmä aihe mut kummiskin mui
huolestuttaa siis kun otin parikuukautta sitten
jälkiehkäisy tabletin niinkun kondomi hajosi niin
voikase vaikuttaa siihen kun ensimmäiset menkat
tuli ajallaan ja toiset on jo melkeen viikon
myöhässä, raskaana en usko olevani, mutta onko se
sotkenut hormoni raukkani kokonaan uuteen
uskoon... te jotka ootte myös syöny kertokaapa...
huolestuttaa siis kun otin parikuukautta sitten
jälkiehkäisy tabletin niinkun kondomi hajosi niin
voikase vaikuttaa siihen kun ensimmäiset menkat
tuli ajallaan ja toiset on jo melkeen viikon
myöhässä, raskaana en usko olevani, mutta onko se
sotkenut hormoni raukkani kokonaan uuteen
uskoon... te jotka ootte myös syöny kertokaapa...
Vastaukset 3
Vanhimmat
Mulla ei kyllä muistaakseni vaikuttanut
jälkiehkäisyn ottaminen mitenkään.
Jos et kerran käytä e-pillereitä, menkathan voi
olla muutenkin vaan myöhässä. tai sitten sulla on
väliaikaisesti hormonit sekaisin. Kaikilla
vaikuttaa jälkiehkäisy erillä tavalla.
Mutta en usko että ne sulla lopullisesti sekaisin
on!
Kyllä se voi pikkasen sekottaa. Näin ainakin
itselläni. Varmista kuitenkin, ettet ole raskaana!
Ite oon syöny kolme kertaa jepillerit, ja kyllä
ne mulla jonkin verran sitä kiertoo sekotti,
mutta nyt menkat taas tulee ajallaan...että
silleen, tosin nyt syön pillereitä, kortsuihin en
todellakaan enää luota, on ne sen verran monta
kertaa hajonnu...