Luokkaretkellä laivalla 3 (Joukon luona)

nainen

Joukon luona   jatkoa luokkaretkellä laivalla 2:11e...

Olimme jo pari kuukautta nähneet Joukon kanssa hänen luonaan. Jouko oli 38-vuotias opettajamme. Otimme nykyään vähän rennommin ja koitimme uusia asioita sillä luotin Joukoon enemmän kuin ennen. Kiitin onneani ettei Joukolla ollut vaimoa tai lapsia sillä en jaksanut salailla suhdettamme...paitsi perheeni ja koulukavereiden kanssa.
Aamulla lähdin hyvällä tuulella kouluun sillä meillä oli ekana puutöitä jossa Jouko opetti. Luokasta puolet oli tyttöjä ja puolet poikia. Tunnin lopussa kun lähdimme, Joukolla oli omalaatuinen tapa kätellä luokasta lähtijöitä. Kun minun kättelyvuoroni tuli tunsin miten Jouko laittoi käteeni paperilapun. Katsahdin Joukoa ja hän hymyili minulle sekä toivotti hyvää viikonloppua.

Menin ulos välitunnille kaverini kanssa ja odotin innolla että voisin avata lapun. Vihdoin ystäväni meni käymään vessaan ja sain katsoa lappua. Luin sitä innosta täristen: "Nähdään illalla klo: 19.00 meillä." Ystäväni tuli vessasta ja ihmetteli miksi hymyilin niin leveästi. En antanut hänelle kunnon vastausta ja hän kysyi voisinko olla tänä iltana. Pahoittelin etten voinut koska oli menoa. Koulupäivän päätyttyä menin kotiin ja heti suihkuun. Loppu iltapäivä meni asun valitsemiseen. En ollut varma minkälaiset vaatteet kannattaisi laittaa päälle, joten valitsin polvien yläpuolelle ulottuvan punaisen väljän hameen, laitoin napitettavan valkoisen paidan ja sen alle punaiset rintaliivit, jotka näkyivät läpi.

Lähdin puoli kuusi Joukon luokse. Pyysin isääni heittämään minut lähimpään kauppaan. Isä oli jo jonkin aikaa ihmetellyt miksi kävin joka viikonloppu siinä kaupassa, mutten ikinä vastannut. Kun olimme kaupalla kävelin siitä Joukon luo, matka ei onneksi ollut pitkä sillä sain outoja katseita asuvalintani vuoksi. Jouko asui aika suuressa omakotitalossa, en ollut edes käynyt kaikissa huoneissa. Olin pian Joukon luona ja koputin oveen. Jouko tuli avaamaan oven ja heti kun pääsin sisään hän antoi minulle pitkän suudelman. Jouko sanoi että illasta tulisi ikimuistoinen ja käski minun mennä olohuoneeseen.

Pian Jouko tuli viinipullon ja kahden lasin kanssa hymyillen taas sitä ihanaa hymyään. Hän istuutui viereeni sohvalle ja kaatoi molemmille viiniä. En juonut juurikaan, mutta Joukon luona yritin aina juoda vähän. Jouko näytti aivan siltä kuin häntä olisi vaivannut jokin. Kysyin mikä hänellä oli. Jouko näytti vaivaantuneelta, mutta
aloitti sitten.

- Mä tiedän että silloin ekalla kerralla kun mä pistin sut kiinni käsiraudoilla sä et oikein pitänyt siitä...

Nyökkäsin epävarmana ja pyysin Joukoa jatkamaan.

- Mä ajattelin... että jos koitettais tänään uudestaan… vähän eri tavalla.

Jouko katsoi minua epävarmana. En oikein tiennyt mitä sanoa. Jouko lupasi olevansa satuttamatta minua, joten suostuin. Jouko näytti heti huojentuneemmalta ja kysyi haluaisinko saunaan. Kyllähän se minulle kävi, joten menimme pukuhuoneeseen. Jouko halusi riisua minut itsensä riisuttuaan, mikäs siinä, ajattelin. Jouko käveli taakseni ja painautui selkääni vasten, tunsin kuinka suuri pulikova kyrpä painautui alaselkääni vasten. Jouko avasi paitani nappi kerrallaan ylhäältä alaspäin. Jouko pudotti paitani lattialle, avasi hameeni vetoketjun ja antoi senkin tippua pois yltäni.

Sitten Jouko avasi rintaliivieni hakaset ja heitti liivini nurkkaan. Jouko alkoi leipoa rintojani ja voihkin tyytyväisenä ääneen. Pian Jouko kuitenkin halusi kiinnittää huomionsa pilluuni. Hän työnsi minut seinää vasten ja polvistui eteeni. Jouko veti pikkuhousuni alas kiduttavan hitaasti, kun hän viimein oli saanut ne pois yltäni hän käski minun mennä haara-asentoon. Avasin jalkojani jotta Jouko pääsisi käsittelemään pyhintä paikkaani. Jouko alkoi hieroa pilluani parilla sormellaan. Pian hän kuitenkin keskittyi klitorikseni nuolemiseen. Tuntui kuin salama olisi väristellyt minua. Voihkin kovaan ääneen. Jouko sai aikaan tunteita joita muut eivät ikinä ole saaneet.

Olin lähellä orgasmia. Sen huomasi myös Jouko joka lopetti pilluni nuolemisen ja nousi ylös. Kiljahdin kun Jouko yhtäkkiä otti jaloistani kiinni ja otti minut syliinsä kuin morsiamen. Jouko vei meidät saunaan jossa halusin antaa Joukolle vastapalveluksen. Jouko istui ylimmälle lauteelle ja minä menin polvilleni toiseksi ylimmälle. Otin kullista tukevan otteen ja aloin nuolemaan sen vartta ja terskaa. Kiusasin Joukoa enkä ottanut kullia kokonaan suuhuni. Jouko otti minua hellästi olkapäistä kiinni ja hieroi minua.

- Sä teet mut pian hulluksi.. .

Jouko sanoi huohotuksensa keskeltä ja pyysi minua ottamaan koko kullin suuhuni. Ensin en viitsinyt antaa Joukolle sitä tyydytystä, mutta pian Joukokin sai tarpeekseen. Jouko otti kädellään takaraivostani kiinni ja
yritti ohjata minua ottamaan koko komeuden suuhuni. Ensin yritin leikilläni estellä mutta pian annoin periksi ja upotin koko kullin suuhuni. Sen huomasi myös Jouko joka huohotti kiivaammin ja yritti säädellä runkkaamistani kädellään. Annoin Joukon tehdä mielensä mukaan, mutta pian hän lopetti kun huomasi pian tulevansa. Hän pyysi minua ratsastamaan kyrvällään joka kävi minulle hyvin.

Asetuin ensin Joukon syliin ja, me vain suutelimme ja Jouko puristelija näykki nännejäni pitäessään minua paikallaan kyljistä kiinni pitäen. Joukon avulla nostin itseäni ja asetin kyrvän pilluni aukolle. Joukon pitäessä altani kiinni laskeuduin hänen kyrpänsä päälle. Kyrpä täytti minut kokonaan, muttei sattunut koska olin ollut Joukon kanssa niin monta kertaa. Pidätin hengitystäni niin kuin myös Jouko, kun iso pallomainen terska oli sisälläni loppu tuli helposti perässä. Kun Joukon kyrpä oli pohjassa asti en vielä jaksanut liikkua, nojasin Joukoon ja vain huohotin hänen niskaansa nautinnosta.

Kun en itse tehnyt aloitetta vähään aikaan niin Jouko alkoi nostamaan minua pakaroistani kiinni pitäen. Kyrvän vetäytyminen sattui vähän ja inisin hiljaa. Sitten Jouko - tällä kertaa minun avustuksellani - antoi lantioni laskeutua uudestaan kyrvän päälle. Voihkin ääneen kun Jouko määräsi tahtia joka koveni koko ajan. Huomasin ettei Jouko kestänyt enää kauaa ja minullakin orgasmi oli jo lähellä. Joukon suudellessa minua sain huumaavan orgasmin ja olin kuin seitsemännessä taivaassa. Kun olin päässyt orgasmini yli oli Joukon vuoro saada ja tihensimme tahtia. Tahdin mukana hölskyivät rintani joita Jouko yritti nuolla. Pian Joukolta tuli suuri kuuma lasti syvälle sisääni. Kun Jouko oli vielä orkkunsa vallassa annoin hänelle suudelman ja menin suihkuun.


Menin suihkun Jälkeen pukuhuoneeseen ja kuulin kuinka Jouko meni suihkuun. Puin kylpytakin päälleni ja
menin olohuoneeseen katsomaan telkkua. Pian muistin kuinka Jouko oli pyytänyt että olisi saanut sitoa minut, lisää siis oli tulossa. heräsin mietteistäni kun Jouko tuli suihkusta ja hänellä oli pelkät bokserin päällään. Jouko meni tekemään meille jotain iltapalaa ja minä katsoin Heikointa lenkkiä. Pian Jouko tuli samppanja pullon, kermavaahdon ja mansikoiden kera olohuoneeseen. Olin hieman yllättynyt Joukon iltapala valinnasta ja kysyin yrittikö tämä hemmotella minut pilalle. Jouko hymyili ja sanoi ettei mikään voi olla liian hyvää minunlaiselle tytölle. Katsoimme Heikoimman lenkin loppuun ja naureskelimme Kirsi Salon herjoja jotka hän osoitti pelaajilleen.

Pian Jouko kysyi haluaisinko tehdä jotain uutta. Jouko tarkoitti ilmeisesti sitomista josta puhuimme aiemmin. Hymyilin pienesti ja hymähdin. Jouko hymyili viekkaasti, oli ilmeisesti tulossa kunnon yllätys, ajattelin. Jouko pyysi minua ottamaan kylpytakin poispäältäni. Ihmettelin Joukon pyyntöä mutta otin suosiolla kylpytakin pois ja heitin sen sohvalle. Seisoin paljaana Joukon edessä ja Jouko suorastaan söi minua katseellaan. Pian hän otti minua kädestä kiinni ja johdatti makuuhuoneeseen. Jouko oli siis ostanut uuden sängyn, huomasin ja rupesin tajuamaan jutun idean. Sängyn jokaisessa päässä oli puiset, pitkät pylväät.

Jouko käski minut makaamaan selälleni pedille. Menin pedille ja Jouko penkosi jotain yöpöytänsä laatikosta. Hän otti sieltä neljät käsiraudat, jotka näyttivät aidoilta. Jouko kiinnitti jalkani ja käteni sängyn päihin. Sen jälkeen Jouko nousi seisomaan sängyn viereen katsomaan työnsä tulosta. Yritin liikuttaa käsiäni ja jalkojani mutta huomasin etten pystynyt liikkumaan miltein yhtään. Jouko otti vielä mustan liinan laatikosta, asetti sen silmieni peitoksi ja sitoi kiinni pääni taa. En nähnyt liinan alta mitään.

- Mä menen käymään keittiössä...

Jouko lähti keittiöön ja minä jäin kuuntelemaan makuuhuoneen hiljaisuutta. Onneksi Jouko tuli pian takaisin ja laski kantamuksensa pöydälle. Kysyin mitä hän tekee, mutta Jouko vain sanoi että tietäisin sen aikanaan ja käski vain nauttia. Olin hiukan levoton kun en hetkeen kuullut mitään, ja sitten säikähdin kun Jouko suuteli minua. Jouko käski ottaa rennosti ja niin minä yritinkin. Tunsin kuinka Jouko pursotti jotain pehmeää rinnoilleni ja kaulalleni, ilmeisesti kermavaahtoa. Jouko laittoi purkin pois ja alkoi nuolla kermavaahtoa pois. Ensin kaulalta ja sitten rinnoilta. Voihkin kun Jouko nuoli nännejäni ja rintojani. Kun Jouko oli saanut nuoltua viimeisetkin pisarat kermavaahdosta pois hän suuteli minua ja maistoin hänen suussaan vaahdon.

Jouko siirtyi alapäähäni ja otti taas pöydältä jotain. Pelästyin kun tunsin jotain kylmää pillussani, Jouko liikutteli sitä klitoriksellani ja painoi joskus sisääni. "Se" suli koko ajan joten kyseessä oli ilmeisesti jääpala. Tunsin kylmiä väristyksiä kun jääpala kulki vatsani yli rinnoilleni. Jouko pyöritteli jääpalaa nänneilläni, josta kiihotuin suunnattomasti ja olinkin jo todella märkä. Kun jääpala oli sulanut Jouko siirtyi taas alapäähäni ja alkoi nuolemaan klitoristani kuin koira. Sain monta orgasmia eikä Jouko siltikään vielä lopettanut klittani hämäämistä vaan jatkoi nuolemista ja minä suorastaan valuin pillunesteitäni. Kun Jouko lopetti olin saanut ainakin kolme orgasmia ja olin aivan uupunut.

Jouko tuli viereeni seisomaan ja pyysi avaamaan suuni. Tiesin mitä oli tulossa ja avasin suuni mahdollisen suureksi jotta Joukon suuri kyrpä mahtuisi sinne. Jouko otti bokserinsa pois ja takarivostani kiinni. Ja ujutti kyrpänsä suuhuni kokonaan. Jouko nai suuhuni kyrvällään enkä meinannut pysyä tahdissa mukana. Joukon huohotus oli niin nopeaa että tiesin hänen tulevan pian. Kohta suuni täyttyi Joukon lämpimästä spermasta. Nielin spermaa minkä kerkisin mutta silti sitä valusi leukaani pitkin alas. Kun olin nuollut kyrvän vielä puhtaaksi se oli kovettunut uudestaan. Jouko otti kivikovan kyrpänsä ulos suustani, pyyhki naamani spermoista sormillaan ja kiitti suutelemalla minua nopeasti vielä huohottaen.

Sitten Jouko meni vielä alapäähäni hieromaan ja nuolemaan klitoristani. Toivoin Joukon jo työntävän valtavan kyrpänsä minuun, mutta en voinut kuin odottaa. Jouko laittoi kerralla sisääni kaksi sormea ja voihkaisin mielihyvästä. Jouko nai minua sormillaan ja nuoli klitoristani. Sain pian orgasmin jolloin Jouko katsoi tilaisuutensa tulleen ja laittoi vielä kolmannen sormen sisääni. Se sattui vähän mutta yritin kestää sen ja pian sormet tuntuivatkin hyvältä pillussani. Kun Jouko laittoi vielä yhden sormen sisääni tajusin mihin hän pyrki, Jouko aikoi laittaa koko kätensä sisääni. Pelästyin ajatusta ja pyysin Joukoa lopettamaan. Jouko ei sanonut mitään vaan jatkoi pilluni kiduttamista neljällä sormella. Pian Jouko lisäsi vielä yhden sormen ja pilluni suuaukko venyi äärimmilleen. Tunsin kuinka silmäni kostuivat kivun ja nautinnon aiheuttamasta tilasta. Kyynel vieri poskeani pitkin kun pyysin Joukoa lopettamaan. Jouko ei taaskaan vastannut vaan työnsi koko kämmenensäkin sisääni, itkin ja pyysin Joukoa lopettamaan, mutta Jouko pyysi minua olemaan hiljaa.

Ajattelin ettei mikään voisi sattua enempää, paitsi kun Jouko laittoi kätensä nyrkkiin sisälläni. Yritin vetää henkeä ja tunsin halkeavani minä hetkenä hyvänsä. Nyyhkytin kun Joukon käsi vetäytyi nyrkissä pois pillustani ja meni taas sinne takaisin. Näin vähän aikaa jatkuessa pilluni oli venynyt käden vaatimaan kokoon ja käsi alkoi tuntua hyvältä sisälläni. En enää itkenyt vaan voihkin ääneen. Juuri kun olin saamassa orgasmin Jouko otti kätensä pois ja pyyhkisi pillunesteeni lakanoihin. Jouko suuteli minua kaulalle ja sanoi olevansa ylpeä että kestin käsittelyn loppuun asti.

Jouko halusi myös saada haluamansa orgasmin ja runkkasi kädellään hetken kyrpäänsä ja asetti sen sitten pilluni suulle. Tällä kertaa varovammin - Jouko työnsi suuren kullinsa sisääni, joka sai minut voihkimaan. Kun kyrpä oli pohjassa asti Jouko kysyi jaksaisinko jatkaa. Tietysti jaksoin. Jouko päästi jalkani irti tolpista muttei käsiraudoista, ja laittoi ne yhteen kiinni selkänsä päälle jotta pääsisi naimaan minua paremmin. Sitten Jouko aloitti nussimiseni hiljaa mutta tahti koveni J1opeasti. Olimme molemmat todella kiihkoissamme ja voihkimme kovaan ääneen. Jouko imi ja suuteli kaulaani samalla puristellessa nännejäni. Pian Jouko kuitenkin halusi vaihtaa asentoa ja otti kyrpänsä ulos minusta.

Sitten Jouko otti toisesta kädestä käsiraudat pois, muttei toisesta vaan laittoi käteni yhteen. Sitten Jouko otti liinan pois silmiltäni. En ensin nähnyt mitään koska valo häikäisi minua niin paljon. Jouko asetti minut kontalleni ja otti liukastepurkin pöydältä. Hän hieroi kylmää voidetta anukseeni. Kun Jouko oli laittanut purkin pois hän ei enempiä aikaillut vaan asetti heti kyrpänsä anukselleni ja työnsi kullin sisääni. Päästin voihkaisuja ja Jouko voihki päälläni. Sitten hän alkoi naimaan minua nopeaan tahtiin. En meinannut pysyä tahdissa mukana ja miltein kaaduin pedille.

Jouko nussi minua kovemmin kuin ikinä ja minä huusin suoraa huutoa välillä inisten ja välillä kiljuen Joukon alla. Saimme Joukon kanssa samaan aikaan orgasmit ja kaaduimme pedille väsyneinä. Pian Jouko otti kyrvän pois anuksestani ja kiitti minusta kaikesta. Jouko otti käsiraudat jaloista ja käsistäni pois ja me nukahdimme uudelle sängylle päällekkäin.

6

4513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruutu

      Lisää tämmöistä kamaaa!!!

    • anal hero

      siis toi oli ihan paska

      • nainen

        ...ole pakko lukea.


      • ihminen

        ja ikäs on? Taidat olla 13 vuotias teinix-poju joka sivuuttaa "Kyllä, olen 18 vuotta"-jutun kuin ilmaa ja tulee tänne lukemaan ja haukkumaan kypsempien ihmisten kirjoittamia juttuja.
        Kiitos tarinan kirjoittajalle, olet tosi hyvä, jatka ihmeessä, erityisesti tykkäsin ensimmäisestä laiva-jutusta.


    • Viis Tähtee Sulle

      Oli taas todella hyvä novelli, kiitos. Lisää vaan jos jaksat kirjottaa!?!? :) Viiden tähden juttu taas...

    • kirsten

      .. HYVÄÄ!! Jatka samaa rataa ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe