Mistä jätkät tykkää likoissa? Kattooko ne vaan ulkonäostä,koosta vai mistä? Haluisin tietää Rakastatteko te meitä vain esim. ulkonäön takia vai rakastatteko te ollenkaan? En tarkoita tätä loukkauksena teille mutta olkaa kilttejä ja vastatkaa!?
12-13 wee Poizzut ja muutkin Pojulit??!
2
274
Vastaukset
- poju
Ainakin mulla. Ensiks ihastutaan ulkonäköön ja pikkuhiljaa sitten saatetaan rakastua jos muijan luonnekin on sopiva. Ja kauneus on katsojan silmässä niin ulkoinen kuin sisäinenkin joten ei sun tarvii murehtia miltä näytät tai millainen olet kunhan pidät huolen ihan yleisestä siisteydestäsi.
- jätkä 82
Heti tapaamis hetkellä ulkonäöllä on hieman merkitystä.. Mutta sen jälkeen tulee luonne.. Pelkän ulkonäön takii ei voi rakastaa ketään.. Ja jos rakastuu johonkin ihmiseen,niin sitä ihmistä pitää maailman kauneimpana..Kuten itse pidän naistani maailman kauneimpana.. Ensiksi hieman ihastuin ulkonäköön ja parin päivän jälkeen rakastuin jo tähän ihmiseen, koska sovimme niin hyvin yhteen.. Olemme kuin kaksi marjaa=).. En tiiä, mitä sä tolla koolla tarkotat, mut pituudel ei sinäänsä ole väliä tai sitten rintojen koolla.. Koska ihmiset ovat yksilöitä.. Tärkeintä on vain, että hyväksyy itsensä sellaisena mitä on.. Ja myös osaa olla sellainen, mitä on.. Ihmiset rakastuvat vain omaan itsees.. Rakasta itseäsi, niin muutkin rakastavat sinua =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?110647- 43639