Haastajia riittää...

kaasujalka

Ihmeellisesti vaan tuntuu tolle S-minillekin riittävän haastajia. Ilmeisesti osa on ns. perheautoja jotka luulee että toi on lussu peli, mutta on sitten joukossa näitä vuoden -85 viritettyjä bemareita.

:) ei kestä kohta enää... pakko varmaan
hankkia se 275hp viritetty versio... tai
sitten "näin hillitset itsesi" -kirja.

Toisaalta tytöt tuntuu tosta autosta jo
tollaisenakin tykkäävän joten tärkeimmässä
haastekilvassahan se pesee peruskäryt ja
on samassa sarjassa Porschen ja Kuplan ja
muiden veikeiden kotteroiden kanssa :)

24

5720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mosswe

      et naista muuten saa ? Siinä tuli taas todistettua että mini on munanlisäke

      • just

        Mikähän tämä "munanlisäke" oikein on?


      • kaasujalka

        :) tottakai se on munan jatke, tosta nyt
        ei edes kannata keskustella.

        Mut kyllä mä sen ostin niiden heppojen ja
        ajo-ominaisuuksien takia. Loistava auto
        ajaa. Pillumagnetismi on kiva lisä.


    • Neutraali tarkkailija

      Voin kyllä sanoa, että on aivan eri asia olla Minissä sisällä ja nähdä se ulkopuolelta liikenteessä; sisälläolijoille saattaa syntyä sellainen yleinen "feikkitila", jossa kuvittelee että auto tekee jonkinlaisen vaikutuksen muihin (olen itse ollut kyydissä).

      Ulkopuoliselle ko. auto ei kuitenkaan herätä minkäänlaisia "oho kato Mini" -fiiliksiä, vaan lähinnä tulee mieleen pieni kottero ja se, että nekin rahat olisi voinut käyttää paljon paremmin; esim. muutaman vuoden ikäiseen, uudenveroiseen kiiltävään BMW 500:seen, joka jo kääntää katseitakin.

      Duunikaveri osti uuden Minin ja on itse innoissaan; en ole kehdannut sanoa mitä ajattelen, jottei tule kolausta kaverin hurmostilaan...

      Sorry, mutta näin on!

      • höpö

        Kerroit lähinnä oman mielipiteesi ja olen kanssasi eri mieltä. Minäkin voin toki olla väärässä. Väittäsin kuitenkin, että Mini kääntää huomattavasti enemmän katseita kuin keskiverto 5-sarjan BMW. BMW kun on on huomattavasti tavanomaisemman näköinen ja yleisempi. Oli Mini kotteron näköinen tai ei, se on kuitenkin monella tavalla massasta poikkeava auto ja siksi kääntää katseita. Olen omistanut molemmat autot ja toisen omistan edelleenkin ja molemmilla tuhansia kilometrejä taittaneena kokemukseni katseiden kääntämisestä puhuvat kyllä aivan jotain muuta.

        Miksi muuten korostat BMW:tä sanomalla "kiiltävä"? Kyllä nuo molemmat autot pestyinä kiiltävät ja uudempi luultavasti vieläpä paremmin ;)

        Ja muutenkin tuo kommentti rahojen paremmasta käyttämisestä lienee täysin henkilökohtainen, vaikka moni saattaisi asiasta olla kanssasi samaa mieltä. Itse en vaihtaisi autoani enää muutaman vuoden ikäiseen mielestäni tylsään ja tavanomaiseen 5-sarjan bemariin, joka sinänsä aivan mainoa auto onkin.


      • kaasujalka

        ... melkein kaikissa valoissa kun ihmiset
        ylittää tietä niin varsinkin naiset iloisesti huomioivat minin, myös monet miehet. Joku bemari on niin kansanauto että niitä vilisee jatkuvasti. Matti meikäläinen kiinnittää tasan enemmän huomiota miniin :)

        Mini saa jopa enemmän huomiota kuin Porsche 911, ainakin naisilta. Ok. Porschea kyräillään alta kulmien, mutta miniä usein osoitellaan.

        Et sorry vaan mutta oot aika pahasti
        väärässä :)

        Ps. puhun siis S-ministä, tavallinen on hieman arkisempi mutta havaittava sekin.


      • Kukalie
        kaasujalka kirjoitti:

        ... melkein kaikissa valoissa kun ihmiset
        ylittää tietä niin varsinkin naiset iloisesti huomioivat minin, myös monet miehet. Joku bemari on niin kansanauto että niitä vilisee jatkuvasti. Matti meikäläinen kiinnittää tasan enemmän huomiota miniin :)

        Mini saa jopa enemmän huomiota kuin Porsche 911, ainakin naisilta. Ok. Porschea kyräillään alta kulmien, mutta miniä usein osoitellaan.

        Et sorry vaan mutta oot aika pahasti
        väärässä :)

        Ps. puhun siis S-ministä, tavallinen on hieman arkisempi mutta havaittava sekin.

        ...että sut huomataan. Minihän on tunnetusti ns. "hairdressers car". Naiset tykkäävät homojen tyylistä jne.

        90% sua katsovista ihmisistä ei muuten tunnista että olet Cooper ässässä. Ihan samanlaisia vessoja ne naisten silmissä on.

        Kippo mikä kippo, ei edes kulje mihinkään. Lyöt vitusti lisää tuohta pöytään ostaakseni Worksin kitin ja lopulta huomaat ettei se vieläkään kulje mihinkään.


      • eiei

        bmw 500? Sellainenhan löytyy joka pojan autotallista, kuinka sellainen nyt voisi jonkun pään kääntää? Ja höpön höpö... Kyllä uusi Ministeri sen pään kääntää paljon ennemmin kuin joku olematon bmw. Tosin, samaa autoahan ne on nykyään, valitettavasti...


      • joopa
        Kukalie kirjoitti:

        ...että sut huomataan. Minihän on tunnetusti ns. "hairdressers car". Naiset tykkäävät homojen tyylistä jne.

        90% sua katsovista ihmisistä ei muuten tunnista että olet Cooper ässässä. Ihan samanlaisia vessoja ne naisten silmissä on.

        Kippo mikä kippo, ei edes kulje mihinkään. Lyöt vitusti lisää tuohta pöytään ostaakseni Worksin kitin ja lopulta huomaat ettei se vieläkään kulje mihinkään.

        Itse asiassa se on yks ja sama huomataanko auto vai ei tai mitä siitä joku toinen pitää. Tärkeintä on, että itse pitää. Ja mitä tulee tähän "hairdresser's car" kommenttiin, niin lienet itse kampaaja tms. koska tämän asian tiedät niin varmasti. Itse kuulen tämän todella asiallisen väitteen ensimmäistä kertaa. Naiset tykkäävät homojen tyylistä jne??? Mitähän tämä tarkoittaa? Mihin tämän perustat ja mitä on tämä sinun mainostama homojen tyyli. Tunnen muutamia homoja ja en ole heidän tyylissään pukeutumisen tai autojen suhteen havainnut mitään heteroista poikkeavaa. Yksi tuntemani homo ajelee Toyota Corollalla ja toinen Mazda 6:lla. Lienevät nämäkin siis homojen autoja???

        Olet oikeassa tyypillisesti naiset eivät erota S:ää tavallisesta Cooperista, mutta eivät kyllä näitä autoja vessoinakaan pidä. Naiset eivät yleensä välitä autoista juuri paljoakaan, mutta sinun ikäväksesi täytyy todeta, että yleensä naiset tuntuvat pitävän Miniä hyvän näköisenä autona. Oli miten oli, osoitat tuntevasi naiset todella huonosti väitteelläsi.

        Kippo mikä kippo? Ehkäpä, mutta kulkevuutta en menisi haukkumaan. Oletko kokeillut? Millä itse ajat? Vakio Cooper S kiihtyy 0-100 km/h 7.4 s ja Works heittää saman aikaan 6.7 s. Kyllä tuo aika monelle on ihan riittävästi kulkevuutta, mutta sinua taitaa itse asiassa harmittaa, että auto, joka herättää sinussa noin voimaikkaita homofobian paljastavia tunteita kulkee kohtuullisesti, ei joko sinun silmääsi miellytä tai ei sovi sinun kukkarollesi ja kaiken lisäksi kuitenkin miellyttää vielä naisten silmää.

        Voi voi raukkaa!


      • kaasujalka
        Kukalie kirjoitti:

        ...että sut huomataan. Minihän on tunnetusti ns. "hairdressers car". Naiset tykkäävät homojen tyylistä jne.

        90% sua katsovista ihmisistä ei muuten tunnista että olet Cooper ässässä. Ihan samanlaisia vessoja ne naisten silmissä on.

        Kippo mikä kippo, ei edes kulje mihinkään. Lyöt vitusti lisää tuohta pöytään ostaakseni Worksin kitin ja lopulta huomaat ettei se vieläkään kulje mihinkään.

        ... mitä tuhlata. Miksi nää köyhät jaksaa itkeä rahan käyttämisestä.

        Mulla sillä ole väliä tunnistaako joku että että se on S tai ei, ässä vaan on siistimmän näköinen ja siksi siihen kiinnitetään huomiota.

        Mä vähän ihmettelen että mistä kumpuaa tää homo-juttu ja miksi nää apinat jaksaa täällä itkeä siitä ja toitottaa "mielipiteitään".

        :) no onnee vaan kaikille homofobisteille...


      • cooper&piano
        Kukalie kirjoitti:

        ...että sut huomataan. Minihän on tunnetusti ns. "hairdressers car". Naiset tykkäävät homojen tyylistä jne.

        90% sua katsovista ihmisistä ei muuten tunnista että olet Cooper ässässä. Ihan samanlaisia vessoja ne naisten silmissä on.

        Kippo mikä kippo, ei edes kulje mihinkään. Lyöt vitusti lisää tuohta pöytään ostaakseni Worksin kitin ja lopulta huomaat ettei se vieläkään kulje mihinkään.

        Totta, homotyyli kääntää päitä. Ainakin täällä metsän keskellä. Stadi voip olla asia erikseen.

        Niin, paljonko auton pitää kulkea? 911tbo 0-160 9s, pyörä on samassa ajassa jo yli 200:ssa? eli se autojen kulkupuolesta.

        Yleensä aina kaikki kenellä ei ole rahaa vehkeisiin tietävät oikeat sijoituskohteet:
        'tuolla rahallahan sais jo bmw 5-sen'...niin entä sitten? auto esiteltiin ja suunniteltiin joskus 90luvun alussa, ja oli kova juttu 95-96, ei enää 2004. Uusi malli on asia erikseen.

        ps. ja muista että minillä pääsee synnytyskanaviin..


      • ministi
        eiei kirjoitti:

        bmw 500? Sellainenhan löytyy joka pojan autotallista, kuinka sellainen nyt voisi jonkun pään kääntää? Ja höpön höpö... Kyllä uusi Ministeri sen pään kääntää paljon ennemmin kuin joku olematon bmw. Tosin, samaa autoahan ne on nykyään, valitettavasti...

        kokeileppa klassista miniä. se se vasta päät kääntää eikä ole ongelmaa merkinkään suhteen. ainut ongelma on hyväkuntoisen löytäminen. itse hankin kesällä vm.79 mini1000 32tkm ajettu ja täydellinen kunto...


      • Susjee

        Onko tullut mieleen, että ehkä se on ihan henkilöstä kiinni, mikä kääntää pään ja mikä ei? Omaa miniäni on ainakin kehuttu ja turistit sun muut ottaa kuvia siitä eikä varmasti yhdestäkään 500m sarjan vakio bemarista kukaan ota kuvaa paitsi tekniikan maailman kuvausryhmä.

        Minäkin tunnen ihmisen, joka osti itselleen diesel farmari bemarin ja kuvittelee, että kaikki nyt ihailee sitä sen takia, kun alla on bemari, joka siis on dieseli ja vielä päälle farmari, että silleen, kenenkös pään se muka kääntää:D


      • deutcehland

        Eiks bmw valmista minejä nykyisin? Vai olenko nyt aivan väärässä?


    • jjj

      Porscheen! Porschet on tehty ja muotoiltu vakavissaan, mutta Mini näyttää lähinnä vanhan Minin "pilakuvalta". Sama koskee uutta "kuplaa". Sitä ei voi väittää etteikö Mini erotu massasta, mutta saamasi katseet ja hymyt voivat olla myös "negatiivisia" kannanottoja.

      • dorka

        Totta vitussa voi verrata. Muotoilu on makuasia ja itse asiassa BMW:n suunnittelijat (siis ne, jotka suunnittelivat Minin) itse tekivät vertauksen 911:seen puhuen klassisista muodoista. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä juuri tämänkaltaisia idioottimaisia kommentteja kirjoittelevat tyypit autostani ajattelevat. Milläs itse ajat?


      • höhö
        dorka kirjoitti:

        Totta vitussa voi verrata. Muotoilu on makuasia ja itse asiassa BMW:n suunnittelijat (siis ne, jotka suunnittelivat Minin) itse tekivät vertauksen 911:seen puhuen klassisista muodoista. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä juuri tämänkaltaisia idioottimaisia kommentteja kirjoittelevat tyypit autostani ajattelevat. Milläs itse ajat?

        Mitäs sitten vastailet, jos muka "ei kiinnosta" (HAHHAH!!)


      • toinen
        höhö kirjoitti:

        Mitäs sitten vastailet, jos muka "ei kiinnosta" (HAHHAH!!)

        Sillä, että vastailenko tänne ja mitä ihmiset ajattelevat autostani ei ole mitään tekemistä keskenään - idiootti!!! Sinullekin on kiva vaan kuitata, kun et ilmeisesti pysty aivojasi käyttämäään.


      • ohhoh!
        toinen kirjoitti:

        Sillä, että vastailenko tänne ja mitä ihmiset ajattelevat autostani ei ole mitään tekemistä keskenään - idiootti!!! Sinullekin on kiva vaan kuitata, kun et ilmeisesti pysty aivojasi käyttämäään.

        Vai niin, mutta opettele ensin nyt edes oikeinkirjoitusta, ennen kuin tänne kirjoittelet.


      • jälleen
        ohhoh! kirjoitti:

        Vai niin, mutta opettele ensin nyt edes oikeinkirjoitusta, ennen kuin tänne kirjoittelet.

        tämän palstan tarkoitus ei ole keskittyä kielivirheisiin vaan riittävän ymmärettävään kommunikointiin. Etkö muuta enää keksinyt? Eipä tuossa nyt mitään merkittäviä kirjoitusvirheitä ollut.


      • kaasujalka

        kaikissa on yksilöllistä muotoilua, erottuvat massasta.

        Vanha kupla, 66-93 porschet ja uusi mini on minusta asiallisia autoja. Tosin kupla lähinnä hauska, vanha pikku mini oli myös hauska. Uudet porschet ei enää ole kovin omaperäisiä muotoilultaan, Toki hienoja urheiluautoja.

        Uudesta kuplasta en pidä, se on jotenkin liian kolho, mutta uusi mini on varsin onnistuneen näköinen, varsinkin jos laitetaan vähän lisäosia, helmaa, kattomaalausta, lisäväloja.

        No makuasioista on turha kiisellä, vanha 635 bemari oli ihan siisti kärry, jotkut tosi laitetut kalliit bemut on siistejä (M5, ne avomuskelit, yms)


      • Alan Poljin
        jälleen kirjoitti:

        tämän palstan tarkoitus ei ole keskittyä kielivirheisiin vaan riittävän ymmärettävään kommunikointiin. Etkö muuta enää keksinyt? Eipä tuossa nyt mitään merkittäviä kirjoitusvirheitä ollut.

        Aletaanko "arvaa eläintä" . Nyt tuntuisi olevan hyvä joukko koossa.


    • Minimania

      Onko kokemusta siitä, mahtuuko mukaan eväät, kuten makkaraa tai esim. koppa saunakaljaa.
      Tarvinneeko tilata sapuskat kotiinkuljetettuna kyläkaupasta, vai mahtunevatko sisätiloihin.
      Saako ostaa lisävarusteena tavaratelineen katolle, vai suositellaanko jtkn. muuuta tapaa kuljetella näitä isompia ostoksia.

      • cooper S

        harmiksesi voin kertoo kun sinua asia kiinnostaa että olen omistanut -05vm. S coopperin vasta noin 1kk ja mökkireissukin jo taitettu peräkontissa 2 x kaljakoreja siis isoja ei pahvi koreja!! ja grilli herkut mahtu vielä myös mukaan ilman minkään näköisiä ongelmia ja kulkupuolesta voisin mainita sen verran että tollaset tavan omaset bmw 325 (teini klassikkot) jää mennen tullen on ilo hymyillä kun ajat ohi ja bmw kuski huamaakin että eihän se ajanukkaan maailman nopeinta autoa niin kun yleensä kuvittelevat !!!! ja kyllä omasta minitä saa olla joka kauppareisulla ylpee kun tuut kaupasta niin aina on joku pällistelemässä autoani ja kaiken lisäksi nekin yleensä naisia :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe