Mix o näin??!!

Idiootti näköjään

Täytän parin kuukauden pääst 18. Ongelma on se et musta ei oikeen oo kiinnostunut kukaan vanhempi jätkä... Mä toivon melkein joka aamu et tänään tapaisin yli 18v jätkän. Tunnen aika monta ikäistäni ja nuorempaa jätkää jotka o ihan jees ja olis kiinnostunukin jopa must mut mä en oikeen tiä... Ku jätkät kasvaakin viä tos iäs. Eikä niitten kans kuitenkaan oikeen pysty puhuu miitään syvällistä. Kun mä haluaisin jotain vähän enemmän.
En tiä et mikä on vikana ku en kuulemma näytä ikäistäni nuoremmalta vaan päinvastoin...
Yhyy... Auttakaa nyt jotenkin!

15

529

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blah

mäkin täytän 18 tässä piakkoin.seurustelen itseäni 8vuotta vanhemman "pojan" kanssa.olen huomannut ettei se välttämättä iästä ole kiinni, minkälainen ihminen on.jotkut 18v ovat 13v tasolla, jotkut 20vuotiaan tasolla.kun alat seurustelemaan, älä ajattele ikää, vaan sitä, minkälainen se toinen ihminen on.voi olla että pian seurustelet 16 vuotiaan kanssa joka täyttää odotuksesi täysin. mene ja tiedä, aikahan sen näyttää.
      sitä paitsi pojat ovat kasvavassa iässä koko elämänsä ajan..sen olen todellakin huomannut!
      ja eihän pojat heti ekana(minkään ikäiset) ala vuodattamaan syvällisiä tuntojaan tytölle. se tapahtuu sitten ajan ja luottamuksen kanssa.

• just a guy -84

tos tuli sangen fiksua asiaa. Miks ihmeessä jätkän pitäs olla vanhempi. Mä tunnen muutaman kuudesluokkalaisen jotka käyttäytyy fiksummin ku läjä peruskoulusta jo päässeitä. Niinku toi edellinen sano, ni jätkäthän kasvaa koko ikänsä. Ja kyllä pojista saa ne syvimmät tunnotkin ajan myötä irti. En mä edes nykyselle tyttöystävälleni kertonu kaikkee edes ensimmäisen puolen vuoden aikana. Pikku hiljaa kun oppii tunteen ja luottaan toiseen. Unohda ikä ja eti sellasta kenen kaa haluut olla. Se voi olla yhtä hyvin 16 ku 35:kin. Aika näyttää! Älä nirsoile!

• zero

ihan asiaa puhutte! Ei jätkäkaverii (eikä likkakaverii) voi lähtee ettii sillä perusteella, et: Täytyy olla sen ja sen ikänen ja sen ja sen näkönen.. jne. Koska sitähän ihastuu keneen ihastuu, eikä sillä iällä sillon oo paljookaan merkitystä. Mun jätkä on mua 3 vuotta nuorempi..

• nine

..niin jokatapauksessa...
      *hihhuloi*
      *tietää melkein 18-vuotiaan jätkän joka on hyvin hyvin.. aikuinen?* *virn*
      *myhäilee*

• ønø

…paitsi että…
        …*ei halua olla pieni ei kun iso*
        …Puhuitsä mulle, rakas? *purnau*

• nine
        ønø kirjoitti:

…paitsi että…
        …*ei halua olla pieni ei kun iso*
        …Puhuitsä mulle, rakas? *purnau*

..ei tässä olekaan kyse siitä mitä sinä haluat, vaan Naisten Tarpeista. juu nou. *g*
        *kiehn*

• ønø
        nine kirjoitti:

..ei tässä olekaan kyse siitä mitä sinä haluat, vaan Naisten Tarpeista. juu nou. *g*
        *kiehn*

*hymähtää huvittuneena*
        Meidän 18-v naiset ja heidän
        tarpeensa. *hykertelee*

• nine
        ønø kirjoitti:

*hymähtää huvittuneena*
        Meidän 18-v naiset ja heidän
        tarpeensa. *hykertelee*

kannattaa hykerrelläkin.. kun kuulut niihin tarpeisiin.. :)

• ønø
        nine kirjoitti:

kannattaa hykerrelläkin.. kun kuulut niihin tarpeisiin.. :)

Minä voisin asettaa sinut syytteeseen
        seksuaalisesta ahdistelusta…vapaa-aika-
        paikalla. *uhoaa* Senkin, tyttö.

• nine
        ønø kirjoitti:

Minä voisin asettaa sinut syytteeseen
        seksuaalisesta ahdistelusta…vapaa-aika-
        paikalla. *uhoaa* Senkin, tyttö.

niin voisit.. muttet laita.

• ønø
        nine kirjoitti:

niin voisit.. muttet laita.

*tuhisee*

• nine
        ønø kirjoitti:

*tuhisee*

*ruspus*

• 1231234

aika ebin jou

• Älä kakru kaivele arkistoja.

• AIDS kirjoitti:

Älä kakru kaivele arkistoja.

Anna hintin vinkua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      5
      12386
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11163
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5085
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3699
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3534
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      46
      3080
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2809
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2278
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      38
      2135
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1955
    Aihe