Onko tämä joku lääkärivastaa palsta !!??

*Tiina*

Kun tulin tänne lukemaan, ajattelin että onpa kiva lukea toisetn mielipiteitä rakkaudesta. Sitten kun avasin ensimmäisen "kirjeen", joku kysyy että kuinka tehdään fritsu!! Seuraavassa joku kysyi että onko mulla mahd. alkanut kuukautiset kun blaa blaa. Käsittääkseni tänne ois kuitenki tarkotus kirjottaa syvällisiä juttuja rakkaudesta, ja lukea toisten mielipiteitä asioista.

No, antaa kaikien kukkien kukkia..

Mä ainakin olen iki-ihanaan poikaystävääni rakastunut niin, että en halua koskaan hänestä eroon. Tänään se lähti armeijaan, ja kyyneleet valu pitkin poskia, kun se meni. Mutta tuleehan se takasin.. ikävä viiltää kuitenkin.

7

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huu.

      Laittaa uusia viestejä "rakkaudesta"
      kun se aihe on käsitelty jo niin
      monesti, turhaa. Mihinkään ei olla
      päästy. Tämä on semmoinen palsta
      missä kiljutaan hysteerisenä kun
      on poikaystävää ikävä ja kun ei
      edes ole tyttöystävää ja että kun
      menee huonosti niin tapetaan itsemme¿

    • rakastunut

      ohan täällä keskusteluja vähä laiasta laitaan, mut ihan kiva lukea ku jotkut on niin lapsia... en sano ettenkö ite ois mut kuitenki...
      niin... tosta armeijaan menosta... mä seurustelen yhen ihanan jätkän kans... en osaa sanoa, et olemako viel silloin yhes ku jätkälläni on armeija (son 16wee), mut mua hirvittää... et miten kestän, ku nytkin nähään vaan kerran viikos, ku välimatka on vähä pitempi, ja vanhukset sanoo välisä, et pitäs pitää taukoa... vituttaa ihan kybällä se... voi ku pääsis pois...
      no mut täytyy elää päivä kerrallaan, eikä vielä miettiä tulevaa...
      ens vuonna eessä lukio ja se kans hirvittää, et miten pärjään siel... mut no joo... saimpa purkaa sydäntäni ees vähän... Pärjäillään!

      • *Tiina*

        Luin sun jutun, ja sen perusteella haluaisin kyllä kuulla susta lisääkin. Musta vaikutit tosi mukavalta tyypiltä. Eli jos haluut kirjotella mun kans mailii, nii teeppä se. Mä kirjotan varmasti takasin!! Soitellakin voidaan sit myöhemmin, ja kukaties joskus vaikka nähdä.. No, mutta pistä aluks mailii, jos huvittaa? os. [email protected]


      • Imrahil

        huomannut, että se ikävä helpottaa, kun on vähän kauemmin seurustellut. Se on tietysti yksilöstä kiinni (ite olen ollut 13kk varattu), kuinka paljon ikävä vihloo, mutta luulis sen vihlovan ainakin harvemmin tulevaisuudessasi.


    • TäÄ On Sit VaAn Mun MieLiPidE.

      mul on vähän samanlaisii kokemuksii tosta ikävästä... mut sen tiiän, aika parantaa haavat.. vähän kliseistä, mut pitää paikkansa! Mullakin on rakastamani jätkä Italiassa, mut nyt oon onnex frendien ja siskoni avul päässy siit jo yli!! Säkin pääset viel!

    • Tollo28

      Ui juma! Tänne voi kirjoittaa jotaan ilman paperia ja kynää! Tulevaisuutta!

      • Se on kyllä hienoa. Ei tarvitse kuin valita mitä kirjaimia käyttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe