Kun tulin tänne lukemaan, ajattelin että onpa kiva lukea toisetn mielipiteitä rakkaudesta. Sitten kun avasin ensimmäisen "kirjeen", joku kysyy että kuinka tehdään fritsu!! Seuraavassa joku kysyi että onko mulla mahd. alkanut kuukautiset kun blaa blaa. Käsittääkseni tänne ois kuitenki tarkotus kirjottaa syvällisiä juttuja rakkaudesta, ja lukea toisten mielipiteitä asioista.
No, antaa kaikien kukkien kukkia..
Mä ainakin olen iki-ihanaan poikaystävääni rakastunut niin, että en halua koskaan hänestä eroon. Tänään se lähti armeijaan, ja kyyneleet valu pitkin poskia, kun se meni. Mutta tuleehan se takasin.. ikävä viiltää kuitenkin.
Onko tämä joku lääkärivastaa palsta !!??
7
401
Vastaukset
- Huu.
Laittaa uusia viestejä "rakkaudesta"
kun se aihe on käsitelty jo niin
monesti, turhaa. Mihinkään ei olla
päästy. Tämä on semmoinen palsta
missä kiljutaan hysteerisenä kun
on poikaystävää ikävä ja kun ei
edes ole tyttöystävää ja että kun
menee huonosti niin tapetaan itsemme¿ - rakastunut
ohan täällä keskusteluja vähä laiasta laitaan, mut ihan kiva lukea ku jotkut on niin lapsia... en sano ettenkö ite ois mut kuitenki...
niin... tosta armeijaan menosta... mä seurustelen yhen ihanan jätkän kans... en osaa sanoa, et olemako viel silloin yhes ku jätkälläni on armeija (son 16wee), mut mua hirvittää... et miten kestän, ku nytkin nähään vaan kerran viikos, ku välimatka on vähä pitempi, ja vanhukset sanoo välisä, et pitäs pitää taukoa... vituttaa ihan kybällä se... voi ku pääsis pois...
no mut täytyy elää päivä kerrallaan, eikä vielä miettiä tulevaa...
ens vuonna eessä lukio ja se kans hirvittää, et miten pärjään siel... mut no joo... saimpa purkaa sydäntäni ees vähän... Pärjäillään!- *Tiina*
Luin sun jutun, ja sen perusteella haluaisin kyllä kuulla susta lisääkin. Musta vaikutit tosi mukavalta tyypiltä. Eli jos haluut kirjotella mun kans mailii, nii teeppä se. Mä kirjotan varmasti takasin!! Soitellakin voidaan sit myöhemmin, ja kukaties joskus vaikka nähdä.. No, mutta pistä aluks mailii, jos huvittaa? os. [email protected]
- Imrahil
huomannut, että se ikävä helpottaa, kun on vähän kauemmin seurustellut. Se on tietysti yksilöstä kiinni (ite olen ollut 13kk varattu), kuinka paljon ikävä vihloo, mutta luulis sen vihlovan ainakin harvemmin tulevaisuudessasi.
- TäÄ On Sit VaAn Mun MieLiPidE.
mul on vähän samanlaisii kokemuksii tosta ikävästä... mut sen tiiän, aika parantaa haavat.. vähän kliseistä, mut pitää paikkansa! Mullakin on rakastamani jätkä Italiassa, mut nyt oon onnex frendien ja siskoni avul päässy siit jo yli!! Säkin pääset viel!
- Tollo28
Ui juma! Tänne voi kirjoittaa jotaan ilman paperia ja kynää! Tulevaisuutta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684321Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D913878- 503416
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222663Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242498Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562353- 432197
- 471848
- 361810
- 301616