Mitä ootte mieltä siitä,et jos kerran on menny poikki jonkun kanssa,niin jos ne päättää kumminkin yrittää uudelleen,niin voiko se viel onnistua,vai jos ei kerran onnistu,niin eikö sitten ikinä?Tajusittekohan mitä yritin selittää...no,kiitti etukäteen kumminkin kaikille,jotka vaivautuu vastaamaan.
?:s kerta toden sanoo?
6
378
Vastaukset
- hercules
se riippuu mistä syystä teil meni ekan kerran poikki... ?
jos se johtu vaan kiinnostuksen puutteest voi kokemuksel sanoo et ei tuu toimimaan teidän uus yritys... ainaskaan kovinpitkään.- Tsemppirehu
se syy,miks ekan kerran meni poikki on se,että me ei oikeestaan silleen oltu tutustuttu toisiimme kunnolla ennen sitä.Ja sitten sekin,että tältä jätkältä loppu mielenkiinto aika nopsaan....mutta nyt se kyl ite halus mut takas(tää ns. "breikki" kesti n.3kk ja siinä ajassa tutustuttiin jonkun verran kamuina...)
- rakastunut
Tsemppirehu kirjoitti:
se syy,miks ekan kerran meni poikki on se,että me ei oikeestaan silleen oltu tutustuttu toisiimme kunnolla ennen sitä.Ja sitten sekin,että tältä jätkältä loppu mielenkiinto aika nopsaan....mutta nyt se kyl ite halus mut takas(tää ns. "breikki" kesti n.3kk ja siinä ajassa tutustuttiin jonkun verran kamuina...)
mul oli sama homma jossain vaiheessa syksyllä... olin tavannu yhen tyypin netissä ja oltii sit vain kavereita ja tää tyyppi pisti välit poikki, mut otti taas yhteyttä ja nyt me seurustellaan onnellisesti. =)
semmosta
- dukko
Harvemmin se tahtoo oikee onnistua ainaka pitemmän päälle!Mutta tottakai se voi joskus onnistua!
- Olenvittumainen
Seitsemäs.
- 3kerta
3 kertä toden sanoo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 1001453
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639