jätkät on täysii DORKII!!!

*sHINA*

hEIPS!!!

kuinka joku jätkä viittii kirjottaa jostakin sellasesta kun naisen HÄPY?!?! mä en voi käsittää et joku voikin LOUKATA naisia tolla tavalla!!!! iha sama kun mäkin nyt rupeisin VERTAILEE ja väittää et yhen Kalkkunan vehje haisee ihan veelle ja mätämunalle!!! milt tuntuis jätkät??? miettikää ainakin 100 kertaa ennenkun rupeette kirjottaa kaiken maailman POTASKAA tänne keskustelukanavalle, joka kaiken lisäx käsittelee sellasta asiaa kun RAKKAUS....rakkaus on hyvin laaja käsite ja tarkoittaa ennen kaikkea toisen ihmisen KUNNIOITTAMISTA!!!!!

P.S. TOIVOTTAVASTI EES JOKU JÄTKÄ TAJUU NYT MISTÄ ON KYSYMYS?!?

17

735

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätkä

      sähänse paska tääl oot!
      ku tollasii yleistyksii levität...
      kato peiliin ennenku alat selittää mitään paskaa...

      • minä

        oon osittain samaa mieltä!
        en siitä et olisit paska ... vaan siitä, että ei pidä yleistää ...!!! maailmassa on paljon ihania jätkiä!usko pois! :)


    • Sarah

      just joo..maailmastahan löytyy ku kummankin sukupuolen edustajista niitä kusipäitä..jätkii nyt yleistetään aika paljon,onhan se tietty totta et jotkut jätkät on kusipäit..mut niin on muijatkin..
      "yhden muijan mielipide"

      • maasottaja

        siis oikeesti ei millään pahalla mut mun mielestä tytöt on vähän tyhmemmän tuntusia.. ei niiku älyy asioista niin paljoo eikä vitsejäkään aina tajuu jne.. ainaki ne muijat jota mä tunnen.


      • yx tyyppi vaa
        maasottaja kirjoitti:

        siis oikeesti ei millään pahalla mut mun mielestä tytöt on vähän tyhmemmän tuntusia.. ei niiku älyy asioista niin paljoo eikä vitsejäkään aina tajuu jne.. ainaki ne muijat jota mä tunnen.

        mut meil likoil ei oo nii ketu tyhmii ideoit ku teil jätkil teitä kiinnostaa seksi aikasemmi ku likkoi(tai osii) vaikka ootte kehityksessä jäljessä arvaa kuinka monte kertaa ollaa likkojen kaa naurettu teijän pikkusii peniksiänne ku luulette niitte avul voivanne muuttaa koko maailman


      • nine
        maasottaja kirjoitti:

        siis oikeesti ei millään pahalla mut mun mielestä tytöt on vähän tyhmemmän tuntusia.. ei niiku älyy asioista niin paljoo eikä vitsejäkään aina tajuu jne.. ainaki ne muijat jota mä tunnen.

        ja just kun yleistyksestä mainittiin.. *virn* sut kyllä lynkataan tuon kommentin jälkeen täällä.


      • maasottaja
        yx tyyppi vaa kirjoitti:

        mut meil likoil ei oo nii ketu tyhmii ideoit ku teil jätkil teitä kiinnostaa seksi aikasemmi ku likkoi(tai osii) vaikka ootte kehityksessä jäljessä arvaa kuinka monte kertaa ollaa likkojen kaa naurettu teijän pikkusii peniksiänne ku luulette niitte avul voivanne muuttaa koko maailman

        ...sä leimaat kaikki jätkät semmosiks jotka haluu pelkkää pillua? sairas ku oot.


      • yx tyyppi waa
        maasottaja kirjoitti:

        ...sä leimaat kaikki jätkät semmosiks jotka haluu pelkkää pillua? sairas ku oot.

        mä en mitää leimaa mä sanoin et osa...tai mitä sanoinki!!!emmä su apidä sellasen(kai)mut yleensä!!


      • maasottaja
        yx tyyppi waa kirjoitti:

        mä en mitää leimaa mä sanoin et osa...tai mitä sanoinki!!!emmä su apidä sellasen(kai)mut yleensä!!

        kyl mä sillee muiden puolesta tunnustan että aika moni kaveri haluu muijan pillun takia..


      • tätä tästä
        maasottaja kirjoitti:

        siis oikeesti ei millään pahalla mut mun mielestä tytöt on vähän tyhmemmän tuntusia.. ei niiku älyy asioista niin paljoo eikä vitsejäkään aina tajuu jne.. ainaki ne muijat jota mä tunnen.

        nyt kiinnostas eka tietää et olet sä ite kumpaa sukupuolta? tai toisaalta, eihän sillä taida olla merkitystä! meinaan vaan, et jos on noin, niin millaisiahan likkoja sä oikein tunnet?! :)
        musta tyhmyys ei johdu niinkään sukupuolesta vaan ihmisestä itestään! JOTEN EIPÄ YLEISTETÄ TÄSSÄKÄÄN ASIASSA!!! ;)


    • J

      Tää on "nuoret" otsikon alla, joten ei voi nuorilta miehiltä odottaa kovin kypsää tekstiä. Mutta älä huoli, ainakin muutama muuttuu vähän vanhempana ehkä ainakin vähän siedettävimmiksi...

      • *sHINA*

        siis täähän oli vain ja ainoastaan mun mielipide!!! voisin sanoa että yks mun oudoimmista....mun vaan pakko kirjottaa täst aiheeeest ku yks jätkä kirjotti et haluu vaan pilluu...jne. mitä siinä sit oli kin mainittu...mun täytyy myöntää et kaikki jäbät oo kusipäit ....oon tavannu chatis peräti yhen joka siltä kuulemalta ei ollu sexii kaipaava hurjastelija....en haluu moittii teit jätkät...kyllä mäkin vielä joskus ymmärrän teijänkin haluja!!!


    • lolllllle

      xdd

    • No joo. Eli asiat yksi kerralaan.
      Jos ja kun nyt joku on kirjottanu epäkunniottavasti jostakin tytöstä, niin tämä kyl kertoo valtaosin siitä kirjottajasta. Jokainen jolla on aivot luokittele semmoisen ihmisen kategoriaan "tyhmä" ja ei kiinnita kovin plajon huomiota siihen kirjotukseen, jos lainkaan.

      Ei kannata kovin paljon siitä olla huolissa, koska se on se yksi tai pari kerta kirjoitettu ja sit se on ohi. Kirjottaja valitettavasti joutuu elämään semmoisena kun hän on aianakin osan omaa elämää ihan joka päivä ja se on aika suruhupista tarinaa se.

      Jos nyt joku kirjotta että tytöllä on häpy, niin siinä nyt ei mee jakoon, siis mistä hän kirjoittaa oikein? Se se ihme olis jos siel häpyn tiallalla jotain muuta ois, sit niinkuin viel ymmärtäis et joku uniiki keissi.

      Anyway, norilla miehillä kasvuhormoonit kiehuu suonissa, et noh, ei kannata sieltä kovin plajon odottakaa murrosian lopuun asti, ehkä sitten vähän rauhoituu. Ehkä. Semoist tyypeist kuka ei kunniota toisia ihmisiä, kannataa pysyy etäämällä, kunnes ne ehkä joskus harmaassa tulevaisuudessa oppi, että "elä itte ja anna toistenkin elää" on ihan hyvää lähtökohta.

    • Siis siitä jätkästä joka sanoi et haluu vaan pillu.
      Tiedätsä, ei se oo niin pahaa kun se kuulosta. Sanoot sille että rehellisuudesta pisteet, mut ei heruu, kun sul mielenkiinto muualla.
      Se et joku sano selvokielella mistä on kiinnostunu oikeesti, ei oo suinkaan paha asia sinäänsä.
      Parempi näin, kun tajuat tämän parin kuukauden jonkun ihme tunneelämän hyväksikäyttö yrityksen jälkeen?

    • theamazingidiot

      Kusipäitähän on kumpaakin sukupuolta. Hyvä esimerkki naispuolisista kusipäistä on feminatsit

    • gg_

      Hyvä kun nainen huutaa samalla sitä, kuinka kaikki miehet ovat tyhmiä, kun jotkut puhuvat naisista :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      8
      3142
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      10
      2164
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      118
      1792
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1136
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      138
      1022
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      992
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      36
      813
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      53
      743
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      701
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      685
    Aihe