MIKS JÄTKÄT ON KUSIPÄITÄ?!!!

Särkynyt Enkeli

Mulla oli juttuu pari kk:tta sitten yhen jätkän kans. Se alko yhenillan-jutusta ja sit me ruvettiin tekstaileen jne...Mä rakastuin siihen jätkään korviani myöten ja rakastan sitä vieläkin. Viesteistä päätellen silläkin oli kiinnostusta muhun. Mä oisin halunnu ruveta seurustelemaan mut tää jätkä ei jostain syystä halunnu sitoutuu kenekään kans. Tosi pahalta musta tuntu kuulla toisilta et ei se musta haluu vaan SITÄ jne.. ja sit sain kuulla et me muka oltiin naitu vaikka oikeesti ei oltu! Miks vitussa jätkien pitää valehella tommosta?!! Sit meni viikko ettei siitä kuulunu mitään kunnes humalassa yx ilta tavattiin ja sinä yönä me naitiin oikeesti...Nyt siitä ei oo kuulunu mitn ja oon kuullu ettei sitä enää kiinnosta! Mut mä rakastan sitä vieläkin ja aina ku mä nään sen niin mä en voi olla ajattelematta niitä ihania aikoja...MÄ TOSIAAN RAKASTAN SITÄ!!!!!! On mulla nyt juttuu yhen toisen kans mut mä silti koko ajan ajattelen vaan sitä toista enkä millään voi unohtaa...

20

1245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastunut85

ekaks... luullakseni se jätkä käytti sua hyväkseen eikä se näemmä tosiaan muuta halunnu ku seksiä, ja sitä se sai ja lähti jo muille maille.
      se on kylmä totuus ja olen pahoillani siitä, mutta totuus mikä totuus...
      mut sitte toinen jutska... kaikki jätkät ei oo kusipäitä. ite oon meinaan tavannu semmosen... ja samaa toivon muillekki.
      Piä lippu korkeela ja unoha se jätkä!

• justagirl

se jätkä oli tosiiankii kusipää ja käytti sua ns. hyväkseen..jos sulla on kerta jo uus..sä voit oppiin rakastaan sitä..PIDÄ SIITÄ KII.!!

• old, happy and viisas

Hymy nousi huulilleini kun luin tekstiäsi. Vielä on maailmassa niitä, jotka yksin kertaisesti ei ymmärrä rakkaudesta varmaan mitään. Rakastat häntä vielä, vaikka hän nai sua kännissä ja eikä muuten oikein ole pitänyt yhteyttä =)
      No vika on myös sinussa, sulla on varmaan jo sellanen maine, että kun jätät jonkun niin heti ollaan uuden kanssa. Sä et saa kunnon aviomiestä koskaan rinnalles mä vannon.

• neiti perhonen

muille nuorillekki on varmaa käyny saman lailla ku mulle!? mut must tuntuu et oon ainut jota on käytetty "hyväx"!!!no kaikki alko joku reilu vuos sitte ku mä tapasin tän jätkän!alux meil ei ollu mitää muuta ku pelkkää silmäpelii, mut sit viime kesän me taas tavattii...ja mä rakastuin!! siin me sit yö "nukuttii" lähekkäin,ja kaikki oli niin ihanaa..me sit txt pari päivää sen jälkee ja se jätkä sano välittävänsä must ihan kauheesti ym...me ei nähty sit parii kk ku se jätkä lähti inttii,kunnes mä sit rohkasin itteni ja soitin sille,siin me sit kaikkee juteltii ja se lupas et voidaa nähä taas joskus!!no sen jälkee me ollaa tavattu "säännöllisesti" melkei joka vkoloppu ja ollaa aina naitu tai tehty jotai vastaavaa..mua se ei tavallaa mitenkää haittaa mut et se jätkä puhuu mut aina ympäri tavalla tai toisella,,miten se sen tekee,,se on niin hellä ja ihana!!viimekski me puhuttii tosi "henkevii" ja sit vaa nukuttii ja juteltii kaikkee IHANAA! toisaalta enhän mä voi sanoo et mua on käytetty hyväx ku ite mä oon menny tohon mukaa mut ehkä mä en vaa haluu hyväksyy sitä!meil on ikäeroo noin 4 vuotta mut ei se oo kumpaakaa haitannu!? täs pari vkoloppuu sit kävi sit aika kusisesti tai se mitä mä tein tälle mun "unelmien miehelle"..mä nimittäin "petin" sitä sen parhaan kaverin kaa..se kyl tietää siit mut ei oo puhunu siit mulle mitää.. mä vaa toivoisin et tää meijän juttu kestäis loputtomii vaik mä tiiän et se jätkä haluu vaa sit yhtä asiaa..tätä on kuitenki kestäny jo koht vuoden,,kyl mä tiiän ettei tää voi loputtomii kestää!?!? mä haluisin tietää onx kellekkää käyny mitää tällast?

• poju
        neiti perhonen kirjoitti:

muille nuorillekki on varmaa käyny saman lailla ku mulle!? mut must tuntuu et oon ainut jota on käytetty "hyväx"!!!no kaikki alko joku reilu vuos sitte ku mä tapasin tän jätkän!alux meil ei ollu mitää muuta ku pelkkää silmäpelii, mut sit viime kesän me taas tavattii...ja mä rakastuin!! siin me sit yö "nukuttii" lähekkäin,ja kaikki oli niin ihanaa..me sit txt pari päivää sen jälkee ja se jätkä sano välittävänsä must ihan kauheesti ym...me ei nähty sit parii kk ku se jätkä lähti inttii,kunnes mä sit rohkasin itteni ja soitin sille,siin me sit kaikkee juteltii ja se lupas et voidaa nähä taas joskus!!no sen jälkee me ollaa tavattu "säännöllisesti" melkei joka vkoloppu ja ollaa aina naitu tai tehty jotai vastaavaa..mua se ei tavallaa mitenkää haittaa mut et se jätkä puhuu mut aina ympäri tavalla tai toisella,,miten se sen tekee,,se on niin hellä ja ihana!!viimekski me puhuttii tosi "henkevii" ja sit vaa nukuttii ja juteltii kaikkee IHANAA! toisaalta enhän mä voi sanoo et mua on käytetty hyväx ku ite mä oon menny tohon mukaa mut ehkä mä en vaa haluu hyväksyy sitä!meil on ikäeroo noin 4 vuotta mut ei se oo kumpaakaa haitannu!? täs pari vkoloppuu sit kävi sit aika kusisesti tai se mitä mä tein tälle mun "unelmien miehelle"..mä nimittäin "petin" sitä sen parhaan kaverin kaa..se kyl tietää siit mut ei oo puhunu siit mulle mitää.. mä vaa toivoisin et tää meijän juttu kestäis loputtomii vaik mä tiiän et se jätkä haluu vaa sit yhtä asiaa..tätä on kuitenki kestäny jo koht vuoden,,kyl mä tiiän ettei tää voi loputtomii kestää!?!? mä haluisin tietää onx kellekkää käyny mitää tällast?

ketä oikein syytät hyväksikäytöstä? Sähän oot oikeastaan ainut hyväksikäyttäjä kun käytit jätkäs kaveria korvikkeena jätkäs lähdettyä inttiin. Turhaan muita syyttelet. Ei millään pahalla, et oo varmaankaan mikään ilkeä ihminen mutta poikaystäväs tuossa on se jonka pitäisi valitella.. "heti kun selkänsä kääntää niin muija on jo vieraissa"

• Jätkä

Ei, ei Kaikki jätkät oo kusiäitä, vaan Toi jätkä on kusipää.

• esko aho

bööööööööööööö!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 2001

kyl sä oot iha oikees ettei kaikki jätkät oo kusipäit.. nii säki varmaa oot ihan jees jätkä.. =)

• sillat polttanut

Olisit varmaan joutunut pettymään ennenmin tai myöhemmin. Olen itse ollut samanlainen poika etsimässä seikkailuja/kokemuksia mutta nyt kun kaikki paikat on kierretty niin mulla on semmonen hyväksikäyttäjän maine, että kyllä sille jätkälle käy varmaan näin kuten mulle. tuo valehtelu on aika yleistä siitä kyllä melko varmasti kiinni aina joku ottaa selvää. itse en aina edes halunnut sänkyyn vaan nukkumaan muijan viereen kun välillä oli niin yksinäistä.

• 2001

kaikki jätkät varmaa harrastaa tot jossai vaihees elämää,, mä vaa toivoisin et kaikki tajuis lopettaa sen jossai vaihees ...niinku säki tajusit!!! must ois kiva tietää minkä ikäi sä oot ja ehkä vähän enemmänki sust.. sä oot "tosi" jätkä ku pystyt puhuu tost noin avoimesti...ym

• jätkiiin vittuuntunu!!!!!!=(

mä oon samaa mieltä sun kanssas...mä rakastan yhtä jätkää aivan suunnattomasti ja se kyllä tietää sen!!tää ks. jätkä on niin täynnä itseään että mua joskus ihan oksettaa... mutta silti..ihan sama mitä se mulle tekee tai sanoo niin mä rakastan sitä kuitenki!nyt ku se tietää että mä rakastan sitä niin sillon ku sitä huvittaa niin se textaa tai soittaa että tuu käväseen...no sillon ennen mä juoksin sen luo pää kolmantena jalkana mutta nyt ku oon pikkuhiljaa tajuumassa kuinka kusipää se on niin mä vastaan sen viesteihin että no thanx..ja yritän olla välittämättä koko äijästä!!!aina ku tällä jätkällä on tyttöystävä niin se vittuilee ja haukkuu mua minkä kerkeää!!!mutta sitten ku sillä on menny poikki joku suhde niin se alkaa textaan taas mulle!!mutta nyt oon niinku en välittäis ja yritän päästä tän jätkän yli!!!ajattelen vaan mielessäni että on muitaki jätkiä!ja sit ku se tulee aukoon päätään taas niin mä huudan sille samalla mitalla takasin!JÄTKÄT ON SIELTÄ JA SYVÄLTÄ!!!!ok!mut yritä päästä yli ja jatkaa elämääsi kuin mitään ei ois tapahtunu!!!

• rakastunut -79

hei! teenpä sulle ens alkuun selväx, ettei suinkaan kaikki jätkät ole kusipäitä...joten älä yleistä...ei oo muiden vika, jos sun rakkaus juttus ei loksahda kohdalleen. sanon vaan sen, että mä en henk.koht. jaksais roikkua jätkässä, jos sitä ei kiinnosta...oikeesti hanki elämä!!
      mix sä menit sänkyyn sen kans? siksikö, että saisit sen jätkän itelles sexin kautta? hey honey! wake up!!! oon ainakin omasta puolestani kiitollinen, että mulla ei oo tollasta ongelmaa...on rakastava mies kotona ja ruoka valmiina kun tulen töistä kotiin...mitä muuta voisin toivoa? eti uus jätkä, joka on kiinnostunu susta!!!

• Enemmän vähän kaikesta..

Mulla ei itte oo kokemust asiast..Mä en tajuu sitä, et miks SAATANA kaikki jätkät on vaa pillun perään..Eikö niitä kiinnosta esim.naisten silmät,luonne,keskustelut ja kaikki mikä siinä naisessa on..En tiedä, oonko "erikoinen, vai muuten vaan poikkeus", mutta mulla ei ole koskaan edes tullut mieleenkään mennä naimaan jonkun muijan kanssa, jota en ees tunne tai jos kummallakaan ei ole aikomusta mennä seurustelun puolelle.Seksiä taas pidän "seurustelun kohokohtana".Eli ei seksiä joka päivä, vaan sillon tällön, koska muuten se menee sitte yhtäjaksoseks jyystämiseks ja siin ei oo enää mitään ituu.. Mut mun kaveri on just tollanen, et se eka iskee naisen ja sitte se menee painaan sitä ja sillä siisti, ens viikolla uus..

• pieni ihminen

Mä olen yks tyttö vaan jota on niinkuin kaikkia muitakin yritetty käyttää hyväks by jätkät.Mut enpä oo menny siihen hommaan mukaan.Monet näistä "pukeista" on mun kavereita ja aina sillon tällön saa kuulla katkeria kommentteja siitä miksen mä anna niille.Että kai joku vois sanoo et mulla on pihtarin maine..Mä vaan nauran noille jutuille,koska ne on ihan turhia.Ihmettelevät vielä miksen anna kaiken maailman gigoloille ku kuitenkin oon kova flirttaamaan,mut nehän ei oo sama asia.Pitää olla rehellinen itselleen ja toivoo et joskus löytyis joku joka ei ois ihan 100% sika..

• Mikä miehiä vaivaa

Mä kans tapasin yhen jätkän yhen mun kaverin tykönä... Se oli ihana ja mä ihastuin siihen heti... Sitte me juteltiin ja pussailtiin koko ilta ja melkeen koko yöki ja sitte loppujen lopuksi eksyttiin samaan sänkyyn tai no autoon... Kuitenki sitte seuraava päivänä lähdin, mutta ennen sitä vaihdettiin puhelinnumerot yms... Sitte seuraavana päivänä tekstailtiin ja se oli niin kiinnostunu musta kuulemma ja mä olin niin kiva ja ihana yms... No sitte ei kuulunu pariin päivään mitään no sitte laitoin sille viestiä ja se laitto takasi kaikki yli ihania viestiä kuinka sillä oli muka jo ikävä yms... No sitte nähtiin taas mutta ei tehty mitään sen vakavampaa ku vaan aina pussailtiin ja sellasta... Me nähtiin vaikka kuinka monta kertaa ja se muka niin tykkäs musta ja sitte yhtenä päivänä siitä ei kuulunu enää yhtään mitään... Mä olin kerenny rakastua siihen niin paljo etten keneenkään ikinä ennen ja se vaan katos ei vastannu viesteihin eikä puhelimeen jne... No mä edelleen rakastan sitä miestä vaikka se on kuinka kusipää... Mä oon yrittäny unohtaa mutta ei se vaan onnistu niin... Se halus musta jonku kesto lelun jolla on kiva leikkiä aina tarpeen tullen mutta heti ku juttu oli menos yhtään vakavemmaksi niin jätkä katos...

• 224624624

Oon kuullu että useimmat jätkät on tuollasia... Minä en helvetti keltään pyytäs seksiä jos joku vaan rakastus muhun ja se ois mulle mieleinen tyttö niin pysysin sen kanssa vaikka koko lopun elämääni! En ikinä vois ees harkita jättäväni ihanaa tyttöä tai pyyteleväni seksiä, en todellakaan. Valitettavasti minua ei kukaan huoli

• jhjhzz

Mitähän ideaa on vastata tasan 10 vuotta vanhaan viestiin?

• 53535735735
        jhjhzz kirjoitti:

Narsismia? Minäkin kaivoin kerran pohjimmaisen viestin maailmanmenoapalstalta ja mua haukuttiin xD Sainpahan huomiota :P

• hföhvlkfv
        jhjhzz kirjoitti:

Mitähän väliä sillä on miten vanha se viesti on... Samat asiat pätee kyllä varmasti tänäki päivänä ei ny ehkä samalla ihmisellä mutta muilla... Mikähän ihmisiä oikeen vaivaa ku aina kaikessa on muka joku koira haudattuna...

• huorako???

Joo kuulostaa niin tutulta. Itellä on ollu samanlainen tilanne noin kuukaus sitten. Jätkä kehtas viel väittää kaikille, että ei muista siitä illasta mitään ja nyt sen ansiosta mua pietään huorana. Tsemppiä sulle, kyllä se ajan kanssa helpottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe