Mitä mun pitäs tehdä kun seurustelen yhden tosi suloisen pojan kanssa, mutta mua on alkanu ahdistaa se... se on hyvän näköinen,siisti, urheilullinen "herrasmies" eikä siinä oo mitään suurempii ärsyttävii piirteitä, mutt silti vaix se on just sitä mitä mä haluan, ni siinä ei vaan oo sitä jotakin ja mua ahdistaa olla sen kans. muuten asia ois ok ja pistäisin sen kans poikki, mutt ku tiedän ettei vika oo tässä pojassa vaan mussa, koska aina ku oon seurustellu jonkun kans (viimesten kolmen vuoden aikana) ni mua on alkanu ahdistaa riippumatta siitä millanen se jätkä olis... oon pitäny vuoden seurustelu tauonki ku ajattelin tän johtuvan siit etten ois valmis seurusteluun, muttei se auttanu...siispä miten mä onnistuisin rakastumaan mun poikakaveriini?ja miten saan tän ahditavan olon pois???
antakaa jotain neuvoja, please!!
5
431
Vastaukset
- ChaoticMind
Vika on sussa, sä odotat liian paljon toiselta osapuolelta ja/tai et tiedä mitä odottaa häneltä.
- Taiteilija
kyse ei ole pelkästään tunteista ku puhutaan rakastamisesta... rakkaus on tosin myös ihana tunne jos saa vastarakkautta... mutta rakastaminen on myös sitä, että oppii kestämään toista osapuolta kaikissa tilanteissa... mut yleensä sillonku ihastus loppuu ni voi alkaa ahdistamaan ku on menny se "uutuudenhuuma" siitä toisesta osapuolesta ja sillon pitäis tykätä olla hänen seurassaan vaik ei ois mitää erikoista.. niinku ystävät... rakkaus ei o aina helppoo... jos on jonku kans yhes, ni pitäis osata olla hälle myös ystävä...
- s84
olet niin oikeassa... mutta voihan joskus tosiaan olla kyse siitä että huomaakin huuman laannuuttua ettei se ihminen olekkaan ihan sitä mitä on etsinyt... en todellakaan kyllä tiedä... tuli vaan mieleen.
Mutta viisaasti kirjoitettu totta tosiaan... =)
- Ulppis
...mutta musta tuntuu, että sä et ole vielä valmis seurustelemaan, et sitoutumaan vakavasti. Se taas ei tarkota sitä, että sussa ois jotain vikaa, vaan pikemminkin sitä, että oot terve ja normaali kun et kiirehdi suhteisiin vielä... Tilanne on tietty vaikee, mutta koita selvittää ensin ittelles ja sitten poikakaverilles. TSEMPPIÄ!!!
- what is love ??
siis jos sä sitä jätkää oikeesti rakastat ei se sua voi ahistaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115095
- 644949
- 864000
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753550Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv593101- 432741
- 152267
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441814- 351672
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588