MUSTA TOSIAAN TUNTUU ET EI OO OLEMASSAKAAN RAKKAUTTA KUN KAIKKI (AINAKIN TÄSSÄ KAUPUNGISSA) JÄTKÄT PETTÄÄ TAI KÄYTTÄÄ VAAN HYVÄKSEEN...MÄ OON NIIN VITUN KYLLÄSTYNY YHENILLAN STOOREIHIN TAI VAAN PARI VIIKKOO KESTÄVIIN SEURUSTELUIHIN!!!! MÄ OON HELVETIN KATEELLINEN NIILLE JOTKA ON SEURUSTELLU JO USEEMMAN VUODEN VAIKKA EI SEKÄÄN VARMAAN AINA HELPPOO OLE... MUT HYVÄ VAAN JOS RAKKAUS ON MOLEMMINPUOLEISTA JA KIINNOSTUSTA RIITTÄÄ!!! MISTÄ LÖYTÄIS KUNNON JÄTKÄN KUN KAIKKI TUNTEMANI ON TÄYSIÄ KUSIPÄITÄ!!??
RAKKAUS=PELKKÄ ISO VITSI....
5
400
Vastaukset
- julix
Olen aivan samaa mieltä. Kyllästyttää yhen illan jutut.Löysin kerran miehen, tutustuttiin, rakstuttiin, alettiin seurustelee. tuli huonot ajat, välimme rikkoitui. siitä on nyt kohta vuosi, ja rakastan tätä miestä edelleen. auuuh. mutta hän seurustelee toisen kanssa. ei tiiä mitä tekis.
- nimimerkillä kokemusta on!!
nii-in!
mulla on sama homma, ja ku mua on vasta ns. käytetty hyväksi ni se vituttaan ku n ei saa mistään vasta rakkautta! ja sehän täs koko "rakkaudes" tärkeintä onkii! ainaki mulle!
mutta jätkä ei löydy haku päällä!! sen minä sanon! - -melli-
On varmasti olemassa vino pino noita sun kuvailemias vähemmän ihasteltavia mies olentoja,mutta kyllä niitä helmiäkin sieltä löytyy kun jaksaa tarpeeks kauan odottaa!!TSEMPPIÄ;) ja hyviä vointeja
- Dido
kyl se oikee tulee eteen!!! mäkin tiiän että jätkät osaa olla kusipäitä mutta on niitä ihaniikin, jokaiselle meille! jätkä josta mä tykkään on kusipää, mut mä välitän siitä liian paljon unohtaakseni! tää jätkä ei ehkä oo se oikee vaik haluisinkin sen olevan..mut hey, Maailma on täynnä jätkiä!
- UNELMAMIESKÖ
MÄ HALUAISIN OLLA SELLAINEN UNELMAMIES MIKÄ EI OLISI MIKÄÄN LÄSSYNLÄSSYN TYYPPI JA JOLLA TYYLIÄ OLISI KUIN ENGLANTILAISESSA HOVIMESTARISSA..KOKOA JA NÄKÖÄ KUIN AMERIKKALAISESSA MERIJALKAVAEN SOTILAASSA JA TYYLIÄ KUIN TSAARIN ARMEIJASSA JA ENNEN KAIKKEA MIES ENKÄ MIKÄÄN HIIRI JA KOIRANULKOILUTTAJA JA TYYLIMIES
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862