mitä rakkaus on? sitä ei meistä kukaan voi tietää, mutta yleisesti kuvitellaan sen olevan ainoastaan toisen osapuolen hellimistä ja huomioimista....mutta niin se juttu ei vain ole! nimittäin jokainen meistä tarvitsee hellimisiä ja sun muuta , mutta myös sen oman tilan ja paikan, missä olla ihan rauhassa siltä rakkauden kohteelta ja ajatella vain itseään...sillä jos et rakasta itseäsi et voi rakastaa ketään muutakaan.ja mikä pahinta, monet sanovat että tekisivät mitä tahansa rakkautensa eteen, mutta varmasti huomaavat myöhemmin luvanneensa liikaa....rakkauden tunnustuksia ei kannata laukoa ilmaan tosta noin vaan eikä kenelle vaan, voit vaikka joutua huijauksen kohteeksi (kokemusta löytyy)kundi sanoo sulle et "mä rakastan sua", mutta rakastaako oikeasti? haluaako hän saavuttaa luottamuksesi rakkaudentunnustuksellaan? miettikää!!! en sano että maailma olisi täynnä näitä "huijareita", koska tiedän,että oma kultani rakastaa minua ja minä häntä ja meillä on suloinen tyttövauva joka on myös tulos meidän rakkaudestamme.ei ole ihanampaa kuin katsella kuinka isä leikkii tyttärensä kanssa...siinä tulee kyllä tippa linssiin...muistakaa, että ette tee lapsia ennenkuin tiedätte sen herran oikeasti olevan se oikea, koska voi käydä niinkin, et ku lapsi syntyy niin jätkä katoaa!! siinä sitä sitten ollaan!. rakkauteen kuuluu myös riidat sun muut, mutta ne pitää osata selvittää ennen kuin se pieni asia paisuu isoksi ongelmaksi!!! onnellista elämää teille kaikille ja rakastakaa toisianne , mutta oikeasti!
ja teille kaikki miehet! tunnustakaa rakkautenne häntä kohtaan vaikka keskellä katua, siinä ei meinaan ole mitään hävettävää!! vai onko?
mitä se rakkaus oikeesti on?
4
373
Vastaukset 4
- Mippe
Miehien täytyy näyttää tunteensa avoimesti ja rehellisesti. Oma poikaystäväni sanoo rakastavansa minua vaikka huutaen Helsingin kadulla. Mutta haluan silti odottaa vielä ennenkö perustan perheen, mutta olen varma että teen sen nykyisen poikaystäväni kanssa.
- everlasting love
on kiva kuulla, että löytyy ihmisiä, jotka haluavat tutustua toisiinsa rauhassa....sano kullallesi että saa huutaa useamminkin ja kovaan ääneen. sitäpaitsi pystytte varmasti antamaan lapsillenne turvallisen ja tasapainoisen paikan kasvaa, kunhan tunnette ensin itsenne ja sitten toisenne!!!
onnellista elämää sinulle ja muista pitää hyvästä kiinni!!!
- blackmagictiger
MUSTA OIS IHANAA OLLA SELLAINEN MIES JOKA KOHTELISI KUMPPANIANSA AIDOSTI JA SITTEN LIIKKUISI TÄMÄN KANSSA JA KUN TULISI AINA TÖISTÄ KOTIIN TÄMÄ KOKKAILISI SIELLÄ.
- blackmagictiger
SITTE OIS IHANAA OLLA SELLAINEN MIES JOKA VEIS ESIM MEIDÄN KOIRIA ULOS.OIS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161625Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498