OOn tainnu olla rakastunut mun exään jo vuoden verran ja näänn sitä usein mut se ei huomaa mua enää silleee ja ymmärrän sen ku meijän pitäis olla frendejä ja se ei oikeestaan satu enää mut siltikin!!!!!
Kai rakastunut vieläkin
3
308
Vastaukset
- Tietävä
...oo niin vaarallista,varsinkaan jos se jätti sut.Mut sit VOI olla asiasa jotain outooki,jos sä oisit jättäny ja tykkäisit/rakastaisit siitä/sitä yhä...mut kuule,oon kohtalotoveris!mun ex jätti mut viime kesänä (oltiin oltu ½ vuotta yhes) 3 päivää sen jälkeen ku tuli se ½ vuot täyteen!No,sitä mä itkin sit aina yxin iltasin,yksin.Mut sit mä löysin "kesärakkauden" ja unohdin exäni. Mut kyl se viäkin sattuu, ku mun bestis alko oleen exän kans..yritin ensin saada niit eroon,mut sit tajusin,et ei siin oo järkee;rikkoo toisten rakkautta oman olon ja kurjuuden takii!Tajusin,ettei mikään niint voi erottaa,mun bestikselt se oli kyl aika pahasti tehty..nykyään se vaan puhuu kuinka ihana JUHA (ex) on ja niin pois päin.Sillon mä häivyn vaan paikalta,en ota kantaa. Mut nyt oon niin rakastunu yhteen VARATTUUN ja siks en muistele Juhaa (muuta ku pahalla)
- Jennifer
Jos sun "bestis" alko jätkän kaa tietäen,et sulla oli vielä sitä ikävä, niin se ei ole mikään ystävä!! Ja viel päällepäätteex selittää,kuinka ihana juha on.. oikeesti,unohda tollaset "ystävät"..
ei pahalla,mut ei hyvälläkään..
Mut hyvä,jos oot päässy juhasta yli..=) - -vanha ja jo viisaampii kuin s
Jennifer kirjoitti:
Jos sun "bestis" alko jätkän kaa tietäen,et sulla oli vielä sitä ikävä, niin se ei ole mikään ystävä!! Ja viel päällepäätteex selittää,kuinka ihana juha on.. oikeesti,unohda tollaset "ystävät"..
ei pahalla,mut ei hyvälläkään..
Mut hyvä,jos oot päässy juhasta yli..=)..tietty "rakastumiselle" ei voi mitään. Mäkin vein kuin vahingossa bestikseni jätkän, no ne ei ollu yhes, mut kuitenkin.. silti oon vielki bestis sen bestiksenkaa.. Ja mikäpäs kiire teillä on, teillähän on viel pitkä elämä edessänne. Älkää pitäkö kiirettä seurustelusuhteissa, jutelkaa jätkä-/likkakavereidenne kanssa yhdessä mitä te haluutte suhteelta. Jutelkaa erosta, älkää tehkö niitä kaikkia virheitä mitä mä oon tehny. Oikeesti, pitäkää kiinni suhteistanne. Jos seurustelee, ei se tarkoita sitä että tarvitsisi joka sekuntti olla nuoleskelemassa/kyhnäämässä kumppaninsa kanssa. Antakaa aikaa toisillenne,itsellenne. Sopikaa kumppanien kanssa että olette yhdessä vaikka ette olisikaan täysin kokonaan heidän kanssa yhdessä... TÄRKEINTÄ ON LUOTTAMUS JA SE ETTÄ TIETÄÄ ETTÄ JOKU VÄLITTÄÄ!!
Tsemppiä kaikille;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954761
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2321932- 791525
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401170Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261117Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051090- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471047- 1111019
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974