Mulla on 3-vuotias berninpaimenkoiran uros, ja ajattelin hommata sille valjaat, jotta voisi laittaa pulkan perään ja 1-vuotiaan kummityttöni kyytiin. Olisiko kellään sopivia valjaita myynnissä? Entä onko tietoa, mikä on korkein paino, mitä tällaisella koiralla (paino 36 kg) voi vedättää?
vetovaljaat koiralle
2
489
Vastaukset
- OHO !
Berni vetää painonsa verran. Etsi valjaita netin kautta, esim. Sveitsinpaimenkoirat -sivuilta. Itse löysin sieltä. Minulla berni-mamma 10,5 v. ja painaa 45-50 kg. Bernipoika 4 kk ja painoa on jo melkein 30 kg !! Onpas sinulla hoikka poika !!!
Bernien keskipaino on 50-60 kg !!!
Ihmettelen ! - Sari
valjaita ihan mittojen mukaan on Artunkoiratarvike Imatralla,sieltä ajattelin itse tilata suurelle seropilleni valjaat mittojen mukaan niin saa sitten ainakin sopivat.Olikohan sen nettisivut www.artunkoiratarvike.fi mutta ainakin hakusanalla vetovaljaat se löytyy.Sieltä saa myös muita koiratarvikkeita,pantoja,hihnoja,heijastinjuttuja,aisoja,ahkioita jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219