mielipiteitä!?

Buffy*

mitä mieltä ootte siit et tutustuin jätkään,rakastuin ensisilmäyksellä..jätkä oli varattu..ollu ainakin jo muutaman vuoden! mut mun ilox jätkä iski silmänsä muhun ja pidettiin peliä muutama kuukausi!muija sai tietää.. niillä meni poikki..ja sain ihastukseni itelleni, ollaan oltu jo yli puol vuotta!! teinkö väärin mennessäni niiden väliin!!? ei olla viel'kä väleis tän muijan kans!!EN KADU YHTÄÄN!!!

12

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PRKL::"#¤%#¤

Todellakin teit väärin!Sä oot yksi sellaisista ihmistyypeitä mitä mä halveksun AIVAN YLIKAIKEN!kelaas nyt jos joku ihme akka tulis ja veis sulta sun"kultas" mahtas suakin ottaa päähän!Sunlaiset ihmiset on halveksuttavia ja täysi etovia.toivottavasti sä tunnet olevas onnellinen...Oikeesti kylläkin toivoisin et "kultas"ymmärtäs millaseen noitaan on sormensa tuikannut..!Sinuna katuisin tekoani!eikö tullut ressukan pieneen meileen että tollasesta saa helposti TOSI HUONON maineen!!

• Buffy*

mutta jätkä myönsi etttä niil menee muijansa kans huonosti ja haluais olla mun kans..ei kai se mun vikani oo..mut jätkäni ei myöntäny meijän juttua muijallensa mut muija sai kuulla muualta.. Tiedän eti kultani on tehny samanlaista mullekki mut takaan et saan tietää aina jatkossa jos näin käy..älä kysy miten..!!! mut en kadu!! ei ihan vihamiehiä olla sen entisen kans mut ei ihan puheväleiskä.. (tää voi olla aika sekava viesti..)

• mami

Halusin vaan sanoa, että ei ketään voi viedä toiselta. Vapaaehtoisesti sitä joko lähtee pettämään omaa kumppaniaan tai päättää ettei lähde. Kyllä kaikki pystyvät vastustamaan 'kiusauksia' niin halutessaan.

Mun mielestä tästä elämisestä on kyllä tullut niin nurinkurista, vaikee löytää sellasat immeistä, joka ei olisi syyllistynyt pettämiseen. Mikä on mun mielestä tosi surullista...Kenestäkään ei tuu onnellista, keneenkään ei voi luottaa. Sitä pitäis ottaa itseään niskasta kiinni ja oppia ottamaan pikku hiljaa vähän vastuuta tekemisistään.

Se on kyllä totta, ettei tarvitse mennä sellaiselle pojalle/tytölle lurittelemaan, jonka tietää olevan 'varattu'. Koska siinä on sitten osasyyllinen yhden ihmisen mielen pahoittamiseen. Eikä kenelläkään ole oikeutta leikkiä toisten tunteilla. Kannattaa ajatella, että mitä jos itse olisi se petetty osapuoli. Niinkin voi käydä.

• OOT kyll yhenlainen...

Ihminen kenen omantunto sallii hajoittaa jonkun toisen ihmisen suhde on suoraansanottuna OLEMATON!Oletkos koskaan ajatellut tilannetta omalle kohdallesi!Sanoit eetä et kadu yhtään!...Kukapa sitä sinunlaiseltasi ihmiseltä odottaiksikaan!Et taida kyllä iältäsi olla kovinkaan vanha,tai ainakin kirjoituksestasi sai sellaisen kuvan!Jospa nyt kuitenkin menisit muutamaksi vuodeksi kasvamaan kotiisi ja tulisit sitten kirjoittelemaan näitä sydäntä raapivia kirjoituksiasi.

• Buffy*

aikasemmin vastasin kerran..niitten suhde oli jo historiaa ennen ku mä tulin kuvioihin... ne ei nähny,tappeli vaan.. TUSKIN OLI MUN VIKA ku en ollu ees kuvios viä... mikään eik kestä ikuisesti.. ei edes mun ja kultani juttu..

• angel
        Buffy* kirjoitti:

aikasemmin vastasin kerran..niitten suhde oli jo historiaa ennen ku mä tulin kuvioihin... ne ei nähny,tappeli vaan.. TUSKIN OLI MUN VIKA ku en ollu ees kuvios viä... mikään eik kestä ikuisesti.. ei edes mun ja kultani juttu..

Älkäähän nyt tuomitko sitä buffya ennen kun kuuntelette mitä se tahtoo sanoo!!!

• Turha sulle on mitään sanoa.
        Buffy* kirjoitti:

Jos noin vahvasti olet sitä mieltä ettet ole tehnyt mitään väärin, niin miksi sä sitä täällä kyselet?

• Buffy*
        angel kirjoitti:

Älkäähän nyt tuomitko sitä buffya ennen kun kuuntelette mitä se tahtoo sanoo!!!

kiitti tuesta..mut mä jätän tän aiheen ny ja en kirjota enään! aivan sama mulle.. EN KADU!!

• Buffy*
        Turha sulle on mitään sanoa. kirjoitti:

Jos noin vahvasti olet sitä mieltä ettet ole tehnyt mitään väärin, niin miksi sä sitä täällä kyselet?

mä kysyinki vaan muitten mielipiteitä..mut rehellisesti sanottuna..en välitä mitä muut sanoo..mä rakastan kultaa ni ja se rakastaa mua.. hyvää jatkoo kaikille!! mut lupaan etten ikinä riko muitten väliä..oon kyä saanu itekki kärsiä siit ku rikoin kultani entisen suhteen..!!

• kylläpäs nyt naurattaa
        Buffy* kirjoitti:

mä kysyinki vaan muitten mielipiteitä..mut rehellisesti sanottuna..en välitä mitä muut sanoo..mä rakastan kultaa ni ja se rakastaa mua.. hyvää jatkoo kaikille!! mut lupaan etten ikinä riko muitten väliä..oon kyä saanu itekki kärsiä siit ku rikoin kultani entisen suhteen..!!

kyllä nyt nauru maittaa kun valehtelevaksi lutkaksi paljastuit! Ensiks väität että niiden suhde oli jo ennestään historiaa mutta nyt myönnät että sinä sittenkin rikoit niiden suhteen. hahhahahaa!

• rakastunut85

sanompa vaan et tappasin ämmän joka tulis sotkeen mun ja Rakkaani välejä.
      Ois kandenu pitää silimät ja näpit eros siit jätkästä!
      Siis jos oisin ollu se tyttö, jonka kanssa nykyises oli, niin olisin kyllä varmasti käyny sua vähä hakkaamas, enkä ikinä antanua anteeksi... tollasille lutkille sais ampuu kuulan päähän!
      Ja tää on vaan mun mielipide...

• SOMEONE

Kukakohan pieni märkäkorvainen lapsiparka se taas siellä sanoo rakastuneensa ensisilmäyksellä?Ensinnäkään sinun tunteesi tuota poikaa kohtaan ovat varmasti olleet jotain muuta kuin rakkautta koska olet halunnut tietentahtoen rikkoa hänen pitkään kestäneen ihmissuhteensa!Siksi toisekseen eikö nuori rakkaus voinut odottaa niin kauaa että poika olisi saanut välinsä ensin selväksi entisen tyttöystävänsä kanssa!ässä suhteessa KYPSÄT aikuisten ihmisten suhteet ovat mukavia koska asioista voidaan yleensä keskustella ennen kuin tehdään mitään typeryyksiä!Suosittelisin sinua ajattelemaan asiaa siltä kannalta että poika ei halunnut jättää tyttöään ennen kuin oli varma tietyistä anteliaisuus ominaisuuksistasi,sillä jos poika olisi kokenut pettymyksen suhteesi hänen olisi ollut helppo palata tyttöystävänsä luokse ja sinä olisit jäänyt nuolemaan näppejäs!mutta ehkäpä poika löysi sinusta jotain samaa jos kerran vehtasitte yhdessä jo kuukauden ettekä ilmoittaneet pojan tyttöystävälle mitään!viestini tarkoitus oli siis sanoa että kyllä PAS.. PASK:n tuntee kun ohi kävelee....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      219
      9334
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      6168
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      104
      5006
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      62
      4896
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3980
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3530
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3467
    8. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2961
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2946
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2731
    Aihe