olin yhen jätkän kans 4 kuukautta,se jätti mut pari viikkoo sitte koska mä epäilin sitä koko ajan enkä uskonu ett se rakastas mua ja haluis just mut..ym eikä mul ollu aihetta epäillä sitä, se textas viime viikol ett se lähettää mun joululahjan postis ja et haluunko muuta takas, textasin sille et haluun sen takas..illalla soitin sille, se kuulosti masentuneelta.. kysyin onx se onnellinen ilman mua, se sano ett ei.. mut ei me silti olla yhes. Voinko mä saada tätä jätkää enää takas mitenkää, mä rakastan sitä. Kiva jos jaksoitte lukee tän..
Saanko mä sen takas?
16
476
Vastaukset
- teen angel
juu..saatahan sä..luota ittees...
- Kiitus
..ois hyvä alotta.Siis itseluottamuksesta!Voin sanoo,että ittelläni se ei TODELLAKAAN oo paras mahdollinen,mut jos mä nyt voitan ton onkelmani (mikä on muuten nähtävisä tua edempänä nimel "pieni ISO onkelma")ni voi olla et kyl se täst kasvaa.
Sun on myönnettävä "typeryytes" tälle jätkälle..4 kuukautta..se on aika vähän,mut olisittehan te voinu jatkaakkin!Siispä,neuvoni on tälläinen:JOS todellakin dikkasit siit jäbäst,kerro se hänelle ja pyydä takaisin(varo kuitenkin anelemista).Niin yksinkertaista(toiminnasta pitää vielä keskustella)!
Joo,mut onnee sulle!
- just a guy -84
Kuulostaa siltä, että jätkä ei enään halunnut jatkaa, koska et selvästikkään luottanu siihe tarpeeks. Kai toi tilanne olis vielä puhumalla korjattavissa jos se jätkä haluu SUT takas. Mut ennen kun teet mitää mietipä tätä asiaa: Olisko se tilanne yhtään erilainen jos alkaisitte uudestaan seurusteleen? Eli pystyisitkö oikeesti luottaan siihen yhtään sen paremmin kuin aikasemmin? Mikä olis kuitenkaan muuttunu? Harvat voivat vain "alkaa luottamaan" kun niin päättävät. Yleensä se pelko kuitenkin pysyy vaikkei sitä muille myönnäkkään. Must tuntuu että siitä jätkästä ei tuntuis kauheen kivalta jos homma kaatuis vähän vastaavasta syystä toisen kerran. Mieti tarkkaan kannattaako todella ottaa se riski?
- tiedätkuka
mä luulen että ois järkevintäajtella itteään eikä muita ei ketään entisii vaan omaa tilnnetta ja pohtia mikä on vikana
- likka
kyllä sä saat sen takas jos se ei oo onellinen ilman sua.mulle on käyny saman laille et ei sua ja sit menee poikka ja kummatkin jää kaipaamaan toista ja sit mä huomaan et me ollaan taas yhessä =) sun kannattaa rohkeesti kysyä sitä uudellaan vielä kun se on vapaa tai kysy ainakin mitä mieltä se vielä on susta.mä ainakin tein noin niin SIITÄ SE HOMMA ETENEE! onnea yritykselle!!!!!!!!!!kysy siltä.
- sad girl
joo se sano ettei se oo onnellinen ilman mua ja puhelimes kuulosti surulliselle ja on kuulema vapaa..ite se kysy ekana multa oonko löytäny jo uuden jätkän..jne mut oon nii epävarma ett en tiiä onko musta enää siihen kysymään siltä..lähetin kyl kirjeen sille tänään..pitää ny kattoo ollaanko me enää tekemisis ja onko mulla toivoa..:(
- likka
sad girl kirjoitti:
joo se sano ettei se oo onnellinen ilman mua ja puhelimes kuulosti surulliselle ja on kuulema vapaa..ite se kysy ekana multa oonko löytäny jo uuden jätkän..jne mut oon nii epävarma ett en tiiä onko musta enää siihen kysymään siltä..lähetin kyl kirjeen sille tänään..pitää ny kattoo ollaanko me enää tekemisis ja onko mulla toivoa..:(
rohkaise ittes.tai ainakin oo aluks sen kanssa hyvä kaveri ja siitä se lähtee.mistä päin muuten oot?ja minkä ikänen olit?
- sad girl
likka kirjoitti:
rohkaise ittes.tai ainakin oo aluks sen kanssa hyvä kaveri ja siitä se lähtee.mistä päin muuten oot?ja minkä ikänen olit?
oon 17-w eli toi sama joka kirjotti ton saanko mä sen takas-textin..
- likka
sad girl kirjoitti:
oon 17-w eli toi sama joka kirjotti ton saanko mä sen takas-textin..
ootko edenny sen pojan kanssa?minkä ikänen se on?
- sad girl eli honey-83
likka kirjoitti:
ootko edenny sen pojan kanssa?minkä ikänen se on?
se on samanikäne ku mä eli 17-w, en oo edenny, se on varmaa tänää saanu mun kirjeen, mut en tiiä saanko sen takas, kerro sä enemmän itestäs, ootko sen jätkän kans josta kerroit et sait sen takas..?
- likka
sad girl eli honey-83 kirjoitti:
se on samanikäne ku mä eli 17-w, en oo edenny, se on varmaa tänää saanu mun kirjeen, mut en tiiä saanko sen takas, kerro sä enemmän itestäs, ootko sen jätkän kans josta kerroit et sait sen takas..?
en mä oo sen kanssa mä jätin sen n. kuukaus sitten koska meillä ei oikein sujunu tai ainakin luulin niin mut se tais tykätä musta paljon koska se itki sitten kun mä jätin sen mut en mä tiiä tykkääkö se enää musta!muuten mistä päin sä oot?mä oon muuten jyväskylästä!kerro sit jos saat jotain kirjeitä siltä!
- sad girl
likka kirjoitti:
en mä oo sen kanssa mä jätin sen n. kuukaus sitten koska meillä ei oikein sujunu tai ainakin luulin niin mut se tais tykätä musta paljon koska se itki sitten kun mä jätin sen mut en mä tiiä tykkääkö se enää musta!muuten mistä päin sä oot?mä oon muuten jyväskylästä!kerro sit jos saat jotain kirjeitä siltä!
joo, se jätkä on kans itkeny mun takia, varsinki eka kuukausien aikana..mut sen tunteet kai kuoli mun luonteen takia..ku mul tosiaan on hankala luonne, oon tosi mustasukkane ja riippuvainen enkä six voinu luottaa siihe vaan koko suhteen ajan valitin sille, joten en ihmettele ett se jätti mut..mut en tiiä en usko ett se tulis enää takas mun elämään, tai sehä on mun elämäs koko aja mut mä en sen elämäs, surullista..joo oon läheltä kuopioo, kui vanha oot? onx sul mailiosotetta?
- likka
sad girl kirjoitti:
joo, se jätkä on kans itkeny mun takia, varsinki eka kuukausien aikana..mut sen tunteet kai kuoli mun luonteen takia..ku mul tosiaan on hankala luonne, oon tosi mustasukkane ja riippuvainen enkä six voinu luottaa siihe vaan koko suhteen ajan valitin sille, joten en ihmettele ett se jätti mut..mut en tiiä en usko ett se tulis enää takas mun elämään, tai sehä on mun elämäs koko aja mut mä en sen elämäs, surullista..joo oon läheltä kuopioo, kui vanha oot? onx sul mailiosotetta?
sä naurat jos mä kerron ikäni mutta kukaan ei usko et oon sen ikänen koska kaikkien mielestä kuulostan vanhemmalta poikien suhteen ja muutenkin!koitappa arvata mun ikää annan sellasen vihjeen et oon nuorempi!on mulla mailiosote!
- sad girl
likka kirjoitti:
sä naurat jos mä kerron ikäni mutta kukaan ei usko et oon sen ikänen koska kaikkien mielestä kuulostan vanhemmalta poikien suhteen ja muutenkin!koitappa arvata mun ikää annan sellasen vihjeen et oon nuorempi!on mulla mailiosote!
ootko 10-w?ei siinä mitään jos oot nuori, ei rakkaus mun mielestä katso ikää, mä ite rakastuin ekaa kertaa kunnolla seiskalla ja kaikki aina sanoo ettei esim. noin nuoret voi rakastaa, mutta mä rakastin jo sillon, tunneihminen ku oon.täl hetkel oon 17 kuten jo kerroinki.
- likka
sad girl kirjoitti:
ootko 10-w?ei siinä mitään jos oot nuori, ei rakkaus mun mielestä katso ikää, mä ite rakastuin ekaa kertaa kunnolla seiskalla ja kaikki aina sanoo ettei esim. noin nuoret voi rakastaa, mutta mä rakastin jo sillon, tunneihminen ku oon.täl hetkel oon 17 kuten jo kerroinki.
no mä oon 12wee!kyllä mun mielestä voi rakastua nuorempana.onks sun mielestä väärin jos on kahen kanssa samaan aikaan?ajattelin vaan kysyä kun yks mun kaveri on kahen kanssa!mua ainakin pelottais et joku sais tietää et olisin kahen kanssa......
- sad girl
likka kirjoitti:
no mä oon 12wee!kyllä mun mielestä voi rakastua nuorempana.onks sun mielestä väärin jos on kahen kanssa samaan aikaan?ajattelin vaan kysyä kun yks mun kaveri on kahen kanssa!mua ainakin pelottais et joku sais tietää et olisin kahen kanssa......
no enhän mä oo mikää sanomaan minkäikäsenä voi rakastua. Mut no lapsellista on olla monen kanssa samaan aikaan, ainaki mun mielestä ku muutenki oon romantikko, mutta tapahtuuhan sitä tän ikäsenäkin ett on moneen samaan aikaan ihastunu, ainakaa mä ite en vois olla kiinnostunu ees kahesta samaan aikaan. No jokatapaukses.. pärjäile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla833143SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1382768Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "652683Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy61993Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.941620Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341366Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1001309Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1091112Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o2001068Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861034