SKANDAALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skandaali

SKANDAALI ON PERSEESTÄ KOSKA SEN LAULUNSANAT ON NIIIN PERSEESTÄ!!!!!!! VITUN PILLUHAUKKA!!!!!! EI SE VARMAAN OIKEESTI SELLANEN OO MUT KUITENKI!!!!!! PRKL...

12

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Guru

Ja sun piti tehä hirmune vaiva et tuut tänne ja kerrot ton ketää ei oikeesti kiinnosta sun mielipide skandaalista..Sori vaa mut näin asia on...

Love People..

• sknadaali91 (n)

Skandaali rulaa.... ei siin oo mitää vikaa x) sil on hyvää musaa ja sanat on aika hienot...ei valittamista

• skandaali

Vai että sanat on aika hienot..tjooh..!! niin just..niin nykyaikaa..*huoh*

• joku
        skandaali kirjoitti:

Vai että sanat on aika hienot..tjooh..!! niin just..niin nykyaikaa..*huoh*

sullapas oli painavaa sanaa. skandaali on just paras :)

• jonna

oot tainnu käyttää koko aivokapasiteettis tohon tekstiin... Kysynkin et ku osaat uhota noin paljo ni osaat varmaan kirjoittaa itse parempia riimejä?

• Emputtajah

Skandaali on tosi hyvä räppäri.Ja sillä on hyvät riimit..Kirjoita itse parempia et varmasti saa ainuttakaan sanaa edes kasaan!
        ps.älä lauo sitä paskaa.

-Emputtajah

• banaani
        Emputtajah kirjoitti:

Skandaali on tosi hyvä räppäri.Ja sillä on hyvät riimit..Kirjoita itse parempia et varmasti saa ainuttakaan sanaa edes kasaan!
        ps.älä lauo sitä paskaa.

-Emputtajah

skandaali on vitu hyvä! niin spessu... niin röyhkee, sika ja paska mut silti B.E.S.T!!!!!!! et chilleee

• minä vain

Skandaalilla suomen parhaat riimit ja aika hauskojakin joskus. Suomirap on vuosien saatossa koko ajan menos pask*mpaan suuntaan ku jokkut Cheek, Aste, Iso-H, Uniikki ym. on pelkkää bilemusaa joiden sanotuksett kus** aika pahasti.
      Onneksi on vielä jotain hyviä räppäreitä on jäljellä
      esim. Heikki Kuula, Pyhimys, Steen1, Julma Henri, Asa (Juju ihan OK)

• moivaaaaa
    • Jepjep

Skandaali ok, mutta huge l on tänpäivän kuningas... Eikä skandaali enää tee edes. Musiika ainakaan tällä hetkelä

• Jepjep

Vittukun tuli virheitä.. My bad

• Räppiäijä
        Jepjep kirjoitti:

Vittukun tuli virheitä.. My bad

Eka kirjoittaja on iha oikeessa iha hyvät riimit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      269
      4911
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      89
      3384
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      42
      3278
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      49
      2582
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1817
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1620
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1428
    8. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      12
      1227
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1027
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1025
    Aihe