SKANDAALI ON PERSEESTÄ KOSKA SEN LAULUNSANAT ON NIIIN PERSEESTÄ!!!!!!! VITUN PILLUHAUKKA!!!!!! EI SE VARMAAN OIKEESTI SELLANEN OO MUT KUITENKI!!!!!! PRKL...
SKANDAALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12
1110
Vastaukset
- Guru
Ja sun piti tehä hirmune vaiva et tuut tänne ja kerrot ton ketää ei oikeesti kiinnosta sun mielipide skandaalista..Sori vaa mut näin asia on...
Love People.. - sknadaali91 (n)
Skandaali rulaa.... ei siin oo mitää vikaa x) sil on hyvää musaa ja sanat on aika hienot...ei valittamista
- skandaali
Vai että sanat on aika hienot..tjooh..!! niin just..niin nykyaikaa..*huoh*
- joku
skandaali kirjoitti:
Vai että sanat on aika hienot..tjooh..!! niin just..niin nykyaikaa..*huoh*
sullapas oli painavaa sanaa. skandaali on just paras :)
- jonna
oot tainnu käyttää koko aivokapasiteettis tohon tekstiin... Kysynkin et ku osaat uhota noin paljo ni osaat varmaan kirjoittaa itse parempia riimejä?
- Emputtajah
Skandaali on tosi hyvä räppäri.Ja sillä on hyvät riimit..Kirjoita itse parempia et varmasti saa ainuttakaan sanaa edes kasaan!
ps.älä lauo sitä paskaa.
-Emputtajah - banaani
Emputtajah kirjoitti:
Skandaali on tosi hyvä räppäri.Ja sillä on hyvät riimit..Kirjoita itse parempia et varmasti saa ainuttakaan sanaa edes kasaan!
ps.älä lauo sitä paskaa.
-Emputtajahskandaali on vitu hyvä! niin spessu... niin röyhkee, sika ja paska mut silti B.E.S.T!!!!!!! et chilleee
- minä vain
Skandaalilla suomen parhaat riimit ja aika hauskojakin joskus. Suomirap on vuosien saatossa koko ajan menos pask*mpaan suuntaan ku jokkut Cheek, Aste, Iso-H, Uniikki ym. on pelkkää bilemusaa joiden sanotuksett kus** aika pahasti.
Onneksi on vielä jotain hyviä räppäreitä on jäljellä
esim. Heikki Kuula, Pyhimys, Steen1, Julma Henri, Asa (Juju ihan OK) - moivaaaaa
PYHIMYS ♥♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=12LrXKI5fS4
- Jepjep
Skandaali ok, mutta huge l on tänpäivän kuningas... Eikä skandaali enää tee edes. Musiika ainakaan tällä hetkelä
- Jepjep
Vittukun tuli virheitä.. My bad
- Räppiäijä
Jepjep kirjoitti:
Vittukun tuli virheitä.. My bad
Eka kirjoittaja on iha oikeessa iha hyvät riimit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1052739Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki42713Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma232698Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne452568Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv742421PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist342324Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest102274Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k771898Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1961772- 1341685