SKANDAALI ON PERSEESTÄ KOSKA SEN LAULUNSANAT ON NIIIN PERSEESTÄ!!!!!!! VITUN PILLUHAUKKA!!!!!! EI SE VARMAAN OIKEESTI SELLANEN OO MUT KUITENKI!!!!!! PRKL...
SKANDAALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12
1065
Vastaukset
- Guru
Ja sun piti tehä hirmune vaiva et tuut tänne ja kerrot ton ketää ei oikeesti kiinnosta sun mielipide skandaalista..Sori vaa mut näin asia on...
Love People.. - sknadaali91 (n)
Skandaali rulaa.... ei siin oo mitää vikaa x) sil on hyvää musaa ja sanat on aika hienot...ei valittamista
- skandaali
Vai että sanat on aika hienot..tjooh..!! niin just..niin nykyaikaa..*huoh*
- joku
skandaali kirjoitti:
Vai että sanat on aika hienot..tjooh..!! niin just..niin nykyaikaa..*huoh*
sullapas oli painavaa sanaa. skandaali on just paras :)
- jonna
oot tainnu käyttää koko aivokapasiteettis tohon tekstiin... Kysynkin et ku osaat uhota noin paljo ni osaat varmaan kirjoittaa itse parempia riimejä?
- Emputtajah
Skandaali on tosi hyvä räppäri.Ja sillä on hyvät riimit..Kirjoita itse parempia et varmasti saa ainuttakaan sanaa edes kasaan!
ps.älä lauo sitä paskaa.
-Emputtajah - banaani
Emputtajah kirjoitti:
Skandaali on tosi hyvä räppäri.Ja sillä on hyvät riimit..Kirjoita itse parempia et varmasti saa ainuttakaan sanaa edes kasaan!
ps.älä lauo sitä paskaa.
-Emputtajahskandaali on vitu hyvä! niin spessu... niin röyhkee, sika ja paska mut silti B.E.S.T!!!!!!! et chilleee
- minä vain
Skandaalilla suomen parhaat riimit ja aika hauskojakin joskus. Suomirap on vuosien saatossa koko ajan menos pask*mpaan suuntaan ku jokkut Cheek, Aste, Iso-H, Uniikki ym. on pelkkää bilemusaa joiden sanotuksett kus** aika pahasti.
Onneksi on vielä jotain hyviä räppäreitä on jäljellä
esim. Heikki Kuula, Pyhimys, Steen1, Julma Henri, Asa (Juju ihan OK) - moivaaaaa
PYHIMYS ♥♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=12LrXKI5fS4
- Jepjep
Skandaali ok, mutta huge l on tänpäivän kuningas... Eikä skandaali enää tee edes. Musiika ainakaan tällä hetkelä
- Jepjep
Vittukun tuli virheitä.. My bad
- Räppiäijä
Jepjep kirjoitti:
Vittukun tuli virheitä.. My bad
Eka kirjoittaja on iha oikeessa iha hyvät riimit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031625
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213799Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698