Uudenvuoden MENU???

Tätsy

Meille on tulossa vieraita, lapsiakin monta.
Mitä tarjolle?
Ja muutenkin, millainen iltaohjelma?
Kun ei siis dokata, vaan lasten ehdoilla...
Vinkkejä kaivaten:

4

1090

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka mitä

sipsit ja limut tietysti,mut sitten esim.kokonaiseen ananakseen tehty coctailpala siili on lapsille tosi mieluisa tai tikut ihan pelkällään esim.lihapullia,nakkeja,viinirypäleitä,juustoa yms. ja jos vieraat tulevat jo ajoissa ja jos lapset ovat sen kokoisia niin heistä on suuri apukin tässä hommassa.Booliahan saa tehtyä myös limu versiona ja on myöskin lapsille kivaa vaihtelua,värjättyjä jääpaloja tai kuvio jääpaloja jne.Aikuisten menuu onkin sitten kiinni ollaanko ihan nakki linjalla perinteisesti siis nakit ja perunasalaatit,piirakat yms, vai ihan hienosti pihvit ja vaikka valkkariperunat,mut lapsille riittää mun mielestä ihan nakki pohjalta toi ruokailu...

• isä

Meillä ainakin, kun lapset vielä olivat pieniä (nyt ovat jo lentäneet pesästä), käytiin saunassa, aikuisille olutta ja lapsille limsat saunaan mukaan. Saunan jälkeen sitten perunasalaattia, nakkeja, lihapullia, sipsejä yms. pikkunaposteltavaa ja juotavaa pöytään, ja sieltä sai jokainen itse käydä hakemassa... Useampanakin uutena vuotena koitettu. Illalla lapset paukuttelivat papatteja yms. pientä, ja sitten ennen lasten nukkumaanmenoa aikuiset laukaisivat muutaman isomman raketin. Sitten vielä valettiin tinat takkatulen äärellä, ja lapset nukkumaan. Monesti vieraat saattoivat jäädä yöksikin, kutsuimme kyläilemään muita lapsiperheitä.

• jozzu

No, lapset vois juoda limpparia, mutta ei välttämättä kannata ottaa mehua tai juomaa, mikä ei lähe pesusta pois, kun lapsilla saattaa läikkyä. Vois olla jotain pikkupurtavaa, sipsejä, karkkeja, popcornia, suolatikkuja ym. lihapullia.. Ohjelmana voisi olla seurapelejä, lapsilla vois olla aarteenetsintää. Ja jos sää on hyvä ja ei ole pimeä, voisi olla ulkona erilaisia ulkopelejä esim. hippaa.

• ???

Mukavvaa Uudda vuodda.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3095
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1250
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe