Meille on tulossa vieraita, lapsiakin monta.
Mitä tarjolle?
Ja muutenkin, millainen iltaohjelma?
Kun ei siis dokata, vaan lasten ehdoilla...
Vinkkejä kaivaten:
Uudenvuoden MENU???
4
1086
Vastaukset
- vaikka mitä
sipsit ja limut tietysti,mut sitten esim.kokonaiseen ananakseen tehty coctailpala siili on lapsille tosi mieluisa tai tikut ihan pelkällään esim.lihapullia,nakkeja,viinirypäleitä,juustoa yms. ja jos vieraat tulevat jo ajoissa ja jos lapset ovat sen kokoisia niin heistä on suuri apukin tässä hommassa.Booliahan saa tehtyä myös limu versiona ja on myöskin lapsille kivaa vaihtelua,värjättyjä jääpaloja tai kuvio jääpaloja jne.Aikuisten menuu onkin sitten kiinni ollaanko ihan nakki linjalla perinteisesti siis nakit ja perunasalaatit,piirakat yms, vai ihan hienosti pihvit ja vaikka valkkariperunat,mut lapsille riittää mun mielestä ihan nakki pohjalta toi ruokailu...
- isä
Meillä ainakin, kun lapset vielä olivat pieniä (nyt ovat jo lentäneet pesästä), käytiin saunassa, aikuisille olutta ja lapsille limsat saunaan mukaan. Saunan jälkeen sitten perunasalaattia, nakkeja, lihapullia, sipsejä yms. pikkunaposteltavaa ja juotavaa pöytään, ja sieltä sai jokainen itse käydä hakemassa... Useampanakin uutena vuotena koitettu. Illalla lapset paukuttelivat papatteja yms. pientä, ja sitten ennen lasten nukkumaanmenoa aikuiset laukaisivat muutaman isomman raketin. Sitten vielä valettiin tinat takkatulen äärellä, ja lapset nukkumaan. Monesti vieraat saattoivat jäädä yöksikin, kutsuimme kyläilemään muita lapsiperheitä.
- jozzu
No, lapset vois juoda limpparia, mutta ei välttämättä kannata ottaa mehua tai juomaa, mikä ei lähe pesusta pois, kun lapsilla saattaa läikkyä. Vois olla jotain pikkupurtavaa, sipsejä, karkkeja, popcornia, suolatikkuja ym. lihapullia.. Ohjelmana voisi olla seurapelejä, lapsilla vois olla aarteenetsintää. Ja jos sää on hyvä ja ei ole pimeä, voisi olla ulkona erilaisia ulkopelejä esim. hippaa.
- ???
Mukavvaa Uudda vuodda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147894Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne926164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322147Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222056- 391963
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961954- 751706
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311470