Mitä mieltä olette kaukosuhteista? Minulla on jätkä, joka asuu 250 km päässä minusta, ja meillä tuntuu toimivan todella hyvin. Onko kenelläkään kokemuksia?
Kaukosuhteista!
14
597
Vastaukset
- olli
jos näkee harvoin, on onnin suurempi tavatessa
- ...S...
Ihan oikeesti, pidä kiinni rakkaastas kun se asuu kaukana! Mä monesti toivoisin, että mun rakas asuis jossain tosi kaukana... Että sitä ei näkis niin paljon ja että aina sais oottaa innolla näkemistä... Ja kirjeet on niin ihanan romanttisia... :)
- rakastunut85
Rakkaani asuu kaukana... ja viikot on välissä yhtä kitumista... sekään ei oo hauskaa... mut rakastetaa toisiimme ihan kybällä ja luotetaa toisiimme aivan sairaasti... eihä tästä muute mitää tulis.
- lilian
Se on kuulkaas juttu niin että kaukorakkaus kestää jos molemmilla on siihen tahto. Mulla ja kullalani on välimatkaa reilu 500 km, se etelässä minä pohjoisessa ja ollaan oltu nyt yhessä vajaa vuosi. Kyllä sen kestää, miksi ei?? Puhelimet ja tietokoneet on keksitty, jolloin asiat ja ikävät voi purkaa toiselle reaali ajassa... Tottakai sitä kaipaa toista aivan mielettömästi, nytkin on ihan hirvittävä ikävä, mutta täytyy odottaa vielä kuukausi..
- Catti-Brie
Toimii se. Oma kultani asuu Helsingissä, minä pohjoisessa.Juttu toimii mainiosti ja yhteiset hetket tuntuu ihanilta.Pitemmän päälle alkaa kyllä hiukan tympimään tää tekniikka, mutta kun ei ole muutakaan mahdollisuutta...keksisivätpä pian ne kuvapuhelimet...=)
- rakastunut85
miten kestät???? siis yli kuukauden erossa omasta Rakkaasta??? se ois mulle kauheeta... kuolisin varmaan siinä ajassa. puhelimessa puhuminen auttaa vähäsen mut kaikista eniten se et saa vaan olla Rakkaansa vieres.
- just a girlie
joo on kokemusta, mun ex asu 400 km:n päässä musta ja me nähtiin melko usein, joka ilta se soitti mulle ja textailtiin..jne Kaverit sano ett eikö kannattas ettii lähempää mut mun mielestä se oli sen arvosta, se toimi ainaki meillä tosi mahtavasti nii kauan ku yhes oltii.Se jätkä tosin jätti mut ja sitä suren vielki mut meiän ero ei johtunu välimatkasta! Kyl ne toimii!!
- Nelli
Itselläni oli myös poikakaveri 250km päässä suhde toimi hyvin kun toista näki vain viikonloppuisin. Toinen tuntui aina niin uudelta ja toista ei oppinut täysin tuntemaan. Kun opiskelujen takia päädyimme samalle paikkakunnalle erosimme. Huomasimme ettemme tule toimeen ollenkaan koska olimme niin erinlaisia...suhde toimi siis kaukosuhteena koska emme tunteneet toisiamme liian hyvin!
- rakastunut85
tunnen tai ainaki luulen tuntevani jätkäni hyvin ja toivon, että suhteemme jatkuu kauan... me ollaa aivan sairaan onnellisia... ja ohan tota arkeeki jo nähty...
- rakastunut85
TOIMII!
kuhan vain kumpiki RAKASTAA toista, eikä petä. Tai siis jos rakastaa toista ihmistä, niin silloin ei petä. mut jos ei sit ookkaa iha varma et rakastaako, ni tollases kaukosuhteessa voi käyä nii et se kariutuu toisen pettämiseen. ja luottaa pitää toiseen tosi paljo!- too far away
Kylla sen kestaa... jos rakastaa.. muuten ei ole vaihtoehtoja...=)
Ite olen vaihatrin jenkeissa... parhaillaan... Kultani kanss ollaan oltu yhessa nyt helmikuussa 2 vuotta... joista 6 kuukautta on jo kulunut minun ollessa taalla...
Alkuun pelotti aivan hirveasti.. mutta kylla sen kestaa! Ainankin, kun tietaa ettei se ole lopulisesti nain..
Ihmiset kyselee, etta miten sa pystyt, ja etko edes ajattele pettamista, ja oletpa rohkee ym... Ma en nae muita vaihtoehtoja! Oli mulle tarkeeta saada kokee taa vuos, ja luotin siihen, etta jos meijan on tarkoitettu yhteen, ni ta juttu kestaa! Vielakin rakastetaan toisialle ihan kyballa... ja mun kultani soittaa mulle joka sunnuntai... ja ma soitan perjantaina koulun jalkeen... kello kun jo siella silloin jo 12;30...
raskasta on, mutten ole edes yhtaan kertaa miettinyt pettavani... miksi pettaisin? en halua, enka tarvitse muita kun oman kultani sylin! ja olen taysin onnellinen itseksenikin... ja ta vuosi on myos hyvaa kasvatusta ittelleen, etta oppii olemaan myos onnellinen ittensa kanssa!
ja loppujen lopuksi, ta tekee todella hyvaa meijan suhteelle! vahvistaa! en enaa pelkaan hitustakaane, etteiko meidan valilla olisi todellista rakkutta, jokai ei kuihdu! Riitoja ei tule ollenkaan! Se pieni aika mika pystytaan puhelimessa viettamaan on aina ilosta, ikavoivaa ja rakkauden tayteista!... vaikka kylla monia asioita unohtuu toisesta... nainkin pitkan seurustelun jalkeen... mutat aina kun ne muistuu mieleen, niin oikeestaan raakstuu udelleen!!! Isn't it great?...=)
tsemppia kaikki!!! kylla sen kestaa!!! ma yritan viela 5kk selvita! viikko ei ole siis pahakaan aika! tai kuukausi!!! - sara
too far away kirjoitti:
Kylla sen kestaa... jos rakastaa.. muuten ei ole vaihtoehtoja...=)
Ite olen vaihatrin jenkeissa... parhaillaan... Kultani kanss ollaan oltu yhessa nyt helmikuussa 2 vuotta... joista 6 kuukautta on jo kulunut minun ollessa taalla...
Alkuun pelotti aivan hirveasti.. mutta kylla sen kestaa! Ainankin, kun tietaa ettei se ole lopulisesti nain..
Ihmiset kyselee, etta miten sa pystyt, ja etko edes ajattele pettamista, ja oletpa rohkee ym... Ma en nae muita vaihtoehtoja! Oli mulle tarkeeta saada kokee taa vuos, ja luotin siihen, etta jos meijan on tarkoitettu yhteen, ni ta juttu kestaa! Vielakin rakastetaan toisialle ihan kyballa... ja mun kultani soittaa mulle joka sunnuntai... ja ma soitan perjantaina koulun jalkeen... kello kun jo siella silloin jo 12;30...
raskasta on, mutten ole edes yhtaan kertaa miettinyt pettavani... miksi pettaisin? en halua, enka tarvitse muita kun oman kultani sylin! ja olen taysin onnellinen itseksenikin... ja ta vuosi on myos hyvaa kasvatusta ittelleen, etta oppii olemaan myos onnellinen ittensa kanssa!
ja loppujen lopuksi, ta tekee todella hyvaa meijan suhteelle! vahvistaa! en enaa pelkaan hitustakaane, etteiko meidan valilla olisi todellista rakkutta, jokai ei kuihdu! Riitoja ei tule ollenkaan! Se pieni aika mika pystytaan puhelimessa viettamaan on aina ilosta, ikavoivaa ja rakkauden tayteista!... vaikka kylla monia asioita unohtuu toisesta... nainkin pitkan seurustelun jalkeen... mutat aina kun ne muistuu mieleen, niin oikeestaan raakstuu udelleen!!! Isn't it great?...=)
tsemppia kaikki!!! kylla sen kestaa!!! ma yritan viela 5kk selvita! viikko ei ole siis pahakaan aika! tai kuukausi!!!mullon poikaystävä kahden ja puolen sadan kilsan päässä. me tavattiin puol toista vuotta sitten chatissa. aluks vaan soiteltiin ja tutustuttiin. vuos sitten tavattiin ekan kerran. ja siitä lähtien ollaan tavattu, välil useemmin ja välil harvemmin.( nykyisin n. kuukauden välein) kyl se toimii. oikeestaan mä en tällä hetkellä haluiskaan asuu yhdessä. toisaalta tää on ihan hyvä tilanne koska mulla on kuitenkin vapauteni liikkua ja mennä ja saan tehdä illat mitä lystää ja voin keskittyä opiskeluun paremmin. mut onhan se mukavaa kun oma kulta tulee käymään!!matkustaminen vaan ressaa ja ehkä tää pitemmän päälle ei toimi.(tai sit toimii??? henk.koht) vaatii kärsivällisyyttä. tsemmpiä kaikille kaukosuhteille!
- Mä84
Kauko rakkaus toimii lähes samanlailla kuin ihan lähisuhekin. Kun vaan jaksaa sanoo riittävän usein toiselle että rakastaa, luottaa täysin toiseen ja voi kertoo ja jutella avoimesti ni sitt on tosi hyvät pohjat!!
Ite seukkasin reilun vuoden jätkän kaa joka asuu 400km pääsä...hyvin meni siihe asti ku oli tarkotus mennä. Päätös poikkilaittamisssesta oli yhteinen ja hyvät muistot jäi.
Kyll ses siitä TSEMII::::)))) - realisti
Helppo pettää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17410712- 785435
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495002Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234182Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433972Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363843Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383668- 483343
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443239- 683095