Annan lahjaksi (itselleni postitettuja
E.-korealaisia ja japanilaisia) merkkejä harrastusta aloittavalle pikkupojalle. Säästin niitä 7 vuotta antaakseni ne jollekin joka niitä arvostaa.
Olen leikannut ne kuorista niin, että Korean ja Tokion hienot leimat ovat ehjinä mukana.
KYSYMYKSENI:
Jos leikkaan ne niin, että mukana on vain merkit 1 milli paperia, ovatko ne vähemmän arvoisia tai vähemmän makeita?
Auttakee hyvät tietäjät.
Eräs kuori sisältää pitkän jonon merkkejä jotka on liimattu 50% limittäin. Läpi on mennyt, vaikkei pitäisi. Arvokas/arvokkaampi? Harvinainen varmaan...
On muuten kauniita merkkejä...
Sikäläisiä muinaistaide-esineitä, ja osittain hopeakromivärisiä painatuksia...
Eheistä leimoista etua? Apua!
Proffa
3
366
Vastaukset
- Minä
vähän hupsu.
- Proffa
Selväksi tuli! Roskiin menee!
- Assan automaatti
Proffa kirjoitti:
Selväksi tuli! Roskiin menee!
Niin, ei niitä merkkejä saa roskiin heittää. Kauko-Idän lähettäjät saastuttavat merkkinsä nuolemalla niitä Pcb-kielillään. Joten oikea sijoituspaikka Ekokemi Riihimäki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662179
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152166- 1091652
- 1321593
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 911156
- 54961
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234834Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa361832