Taas on se aika että pitää täydentää rättivarastoja. Onko kukaan kokeillut lidl siteitä? Onko niistä mihinkään ja onko niillä yösiteitä? Tietääkö kukaan hinnoista mitään kun lähimpään kauppaan on matkaa.
lidl
5
3340
Vastaukset
- Tiina
Olen siis kokeillut/käyttänyt lidl:n siteitä(nyt kylläkin olen siirtynyt kangas-siteisiin)jotkut oli semmosia paksuja siteitä ja sitten oli niitä eittäin hyviä "tavallisia" siteitä siivellisenä ja ilman. Ne muistuttaa vähän allways siteitä. Noi lidl- siteet on tosi hyviä ja halpoja. Maksaa noi 0.99(vissiin ne paksummat)- 1.50(ne allwayssin tapaset), mutta paljon halvempia kuin muissa kaupoissa ja hyviä!!!
- yvette
kerran olen kokeillut, enkä enää kokeilisi.. ne oli liian kovia ja sellaisia muovisen tuntuisia ja tuntui, että vuoto tulee sieltä heti lävitse.
halvempiahan ne toki on, mutta ei yhtä mukavia!- yvonne
olen kokeillu ja musta ne on todella hyviä :) tosin terveyssidettä en ehkäpä kokeili uudestaan.. mutta nykyään olen siirtynyt kokonaan lidl ja siinä aion pysyä :)
- Anonyymi
Käytän vain lidlin siteitä, monia vuosia jo. Nyt olen alkanut miettimään että kutittavatko ne alapäätä? Kuukautisten lippuvaiheessa kanala kutina.
- Anonyymi
Huuhtele alapää vessan käynnin yhteydessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja2585691NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1375185Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku284938Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1302225- 4061886
Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova581809Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann181752HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a951725- 1021523
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is4011423