firges

sjh

Onkos kellään tietoa mitä firgesin autoille kuuluu,onko vaihtaneet omistajaa tai onko rakennettu muita autoja.sivuja en ainakaan entisellä osoitteella löytänyt.moi

8

5286

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masa

      olisin kiinnostunut uusista sivuista ja mitä niille autoille kuuluu...Se corsa oli aika ankara...kiva lelu.

      • tepi

        ..kyseisten tyyppien Astra yms. viritykset ovat lähinnä puolitiehen jääviä torsoja. Mitä sillä Astrallakaan teki, kun kone paukkui vähän väliä palasiksi. Pojilla näyttää olevan viritystaidot kohdillaan :) . Ostetaan kalliit ruiskujärjestelmät ja annetaan naapurin Penan säätää kalijakorin kera autot. Tulos on sitten mitä on. Autoilla ei todellakaan haeta maitoa kaupasta, vaan "virityspoikien" sanoja lainaten: kansipahveja yms.


      • vierailija
        tepi kirjoitti:

        ..kyseisten tyyppien Astra yms. viritykset ovat lähinnä puolitiehen jääviä torsoja. Mitä sillä Astrallakaan teki, kun kone paukkui vähän väliä palasiksi. Pojilla näyttää olevan viritystaidot kohdillaan :) . Ostetaan kalliit ruiskujärjestelmät ja annetaan naapurin Penan säätää kalijakorin kera autot. Tulos on sitten mitä on. Autoilla ei todellakaan haeta maitoa kaupasta, vaan "virityspoikien" sanoja lainaten: kansipahveja yms.

        En sivuista tai itse autojen tekniikasta tiedä sen enempää, mutta Astra näyttää olevan ihan päivittäisessä ajossa...


      • Apostoli
        vierailija kirjoitti:

        En sivuista tai itse autojen tekniikasta tiedä sen enempää, mutta Astra näyttää olevan ihan päivittäisessä ajossa...

        tosin tehoja on riisuttu paaaaaaaaljon pois ;) Joten nyt kestää jopa tekniikkakin.


      • tepi
        Apostoli kirjoitti:

        tosin tehoja on riisuttu paaaaaaaaljon pois ;) Joten nyt kestää jopa tekniikkakin.

        ...itselläni on turbo auto, jossa maksimitehoksi(HUOM! maksimiteho) saatiin 280 hv, mutta päivittäisessä ajossa sitä ei tarvita ja paikat kestää. Ahtaminen rasittaa, ei päivittäinen ajo paikasta toiseen. Yksinkertaista...


      • pehtoori
        tepi kirjoitti:

        ...itselläni on turbo auto, jossa maksimitehoksi(HUOM! maksimiteho) saatiin 280 hv, mutta päivittäisessä ajossa sitä ei tarvita ja paikat kestää. Ahtaminen rasittaa, ei päivittäinen ajo paikasta toiseen. Yksinkertaista...

        -ja voi hyvin! Tunnen yhden ko. kavereista. Hänellä on tällä hetkellä ajossa Audi quattro mallia UR. Pellin alla majailee 20v 500hp -pata. Teho(arvioni) perustuu dynolappuun, jota sain henk.koht ihailla.


      • Pallooo
        tepi kirjoitti:

        ..kyseisten tyyppien Astra yms. viritykset ovat lähinnä puolitiehen jääviä torsoja. Mitä sillä Astrallakaan teki, kun kone paukkui vähän väliä palasiksi. Pojilla näyttää olevan viritystaidot kohdillaan :) . Ostetaan kalliit ruiskujärjestelmät ja annetaan naapurin Penan säätää kalijakorin kera autot. Tulos on sitten mitä on. Autoilla ei todellakaan haeta maitoa kaupasta, vaan "virityspoikien" sanoja lainaten: kansipahveja yms.

        Hah..

        Perehtykää ennenkuin puhutte.
        Autoihin todella luvat (papereissa ei kylläkään ne tehot mitä autoissa on radalla, ja jotka unohtuvat välillä kadulle) mutta sama tekniikka ja ahtimet sun muut ovat papereissa.

        Ja niitä ei ole "tuunailtu" sen takia, että ne ovat rakennettu täysin sleeppereiksi.

        Ja kyllähän se noille pojille on naapurin pena joka ne säätää, tämä "pena" vaan sattuu olemaan mailman kuulu suomalainen turbo guru ja pro-turbo yrityksen omistaja ja perustaja.
        Hän todella tekee autoja jopa rapakon taakse.
        Hänen oma astransa hönki 8 vena koneella yli 600 hevosta renkailta, koneen lauettua(niinkuin tuolla viritysasteella välillä käy vaikka kuinka hyvin tehty) päätyi hän alkamaan rakentaa uutta 2.0i 16venasta konetta astraan.


      • suabisti
        Pallooo kirjoitti:

        Hah..

        Perehtykää ennenkuin puhutte.
        Autoihin todella luvat (papereissa ei kylläkään ne tehot mitä autoissa on radalla, ja jotka unohtuvat välillä kadulle) mutta sama tekniikka ja ahtimet sun muut ovat papereissa.

        Ja niitä ei ole "tuunailtu" sen takia, että ne ovat rakennettu täysin sleeppereiksi.

        Ja kyllähän se noille pojille on naapurin pena joka ne säätää, tämä "pena" vaan sattuu olemaan mailman kuulu suomalainen turbo guru ja pro-turbo yrityksen omistaja ja perustaja.
        Hän todella tekee autoja jopa rapakon taakse.
        Hänen oma astransa hönki 8 vena koneella yli 600 hevosta renkailta, koneen lauettua(niinkuin tuolla viritysasteella välillä käy vaikka kuinka hyvin tehty) päätyi hän alkamaan rakentaa uutta 2.0i 16venasta konetta astraan.

        Ilmeisesti useampia firges-9000 tehty?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

      Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

      Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

      Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

      Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

      Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

      Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

      Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

      en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

      Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

      Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe