Onko ex mennyttä vaiko ei?

I need help

Onko ex mennyttä, jos se jätti mut ja otti ex muijan takasin. Ja nyt ne on "onnellisesti" yhdessä. Mutta tää ex-muija on kännis aika kiihkee eli haluu nuolla sitä sun tätä jätkää! Mulla on sellanen fiilis että niillä ei oo tulevaisuutta. Ne on 85:sia. Pitäskö ottaa tää poika takasin jos se taas eroo siintä? Vai teenkö sillä itteni halvaksi!? Ne on ollu jotain n.2kk. Vaiko onko tää vaan kateelisen puhetta? En tiedä mitä tässä käy. ET otanko takasin jos niillä menee poikki vai rupeenko elään omaa elämää toivoa elämättä?

5

437

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sasu

ei sillä itteesä halvax tee jos otat sen takas jos se vaan haluu sut takas. mut ei sun nyt kannata niitten suhteeseen puuttua tai ees sitä tarkkaillas kun se ei sulle enää kuulu.

• TbB

Mistä sä päättelit, että teillä on sen paremmin tulevaisuutta? Ei se kundi sua vahingossa jättänyt. Olihan siihen joku syy...

• Teinienkeli

olet vielä niin nuori, ettei sillä ole vitunkaan väliä, otatko vai et. Ei se sinun prinssisi kuitenkaan ole. Mieti noita juttuja 5 vuoden päästä.

• Pimpula

Unohda se exäs ja ota uusi jätkä. Siinä se oli pakattuna seitsemään sanaan.

• *lasisilmä'(n)

mix se kundi jätti..ai sen toisen muijan takiako?..vai..??
      jos se jätti sut,ni eix sun kandes etti uus..meinaa jos sä otat sen takas,ni oox varma,et se ei jätä sua uusix??se vaan johtaa pettymyksiin..
      ...mä oon sitä mieltä,et eti uus..mitä sä sil edellisel teet..??
      kundei on maailma täynnä..ja jos sä sanot,et "se on nii ihana"..
      ni on niit muitaki ihanii..kundei..
      sä et voi alkaa takas kelaa......meistä jokainen elää vaan yhden kerran!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      194
      6779
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1198
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      46
      1061
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1027
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      924
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe