Onko ex mennyttä, jos se jätti mut ja otti ex muijan takasin. Ja nyt ne on "onnellisesti" yhdessä. Mutta tää ex-muija on kännis aika kiihkee eli haluu nuolla sitä sun tätä jätkää! Mulla on sellanen fiilis että niillä ei oo tulevaisuutta. Ne on 85:sia. Pitäskö ottaa tää poika takasin jos se taas eroo siintä? Vai teenkö sillä itteni halvaksi!? Ne on ollu jotain n.2kk. Vaiko onko tää vaan kateelisen puhetta? En tiedä mitä tässä käy. ET otanko takasin jos niillä menee poikki vai rupeenko elään omaa elämää toivoa elämättä?
Onko ex mennyttä vaiko ei?
5
436
Vastaukset
- sasu
ei sillä itteesä halvax tee jos otat sen takas jos se vaan haluu sut takas. mut ei sun nyt kannata niitten suhteeseen puuttua tai ees sitä tarkkaillas kun se ei sulle enää kuulu.
- TbB
Mistä sä päättelit, että teillä on sen paremmin tulevaisuutta? Ei se kundi sua vahingossa jättänyt. Olihan siihen joku syy...
- Teinienkeli
olet vielä niin nuori, ettei sillä ole vitunkaan väliä, otatko vai et. Ei se sinun prinssisi kuitenkaan ole. Mieti noita juttuja 5 vuoden päästä.
- Pimpula
Unohda se exäs ja ota uusi jätkä. Siinä se oli pakattuna seitsemään sanaan.
- *lasisilmä'(n)
mix se kundi jätti..ai sen toisen muijan takiako?..vai..??
jos se jätti sut,ni eix sun kandes etti uus..meinaa jos sä otat sen takas,ni oox varma,et se ei jätä sua uusix??se vaan johtaa pettymyksiin..
...mä oon sitä mieltä,et eti uus..mitä sä sil edellisel teet..??
kundei on maailma täynnä..ja jos sä sanot,et "se on nii ihana"..
ni on niit muitaki ihanii..kundei..
sä et voi alkaa takas kelaa......meistä jokainen elää vaan yhden kerran!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324751Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene172691Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642573Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252465- 341875
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321661Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731506Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?661496- 661304
- 821241