vaimo taiteilemassa

aisan

Vaimoni alkoi käymään savi ja posliini maalaus
ryhmässä,tai jotain sinne päin. käynti kerrat
lisääntyivät pikku hiljaa yhdestä neljään kertaa
viikkossa,mikä rupesi hämmästyttämään. Varsinkin
kun työasut rupesivat näyttämään aika ihmeellisiltä minimekkoja muutenkin ykkös kalustoa. Meillä on ikäeroa 17vuotta,hänen ollessa
33vee ja ite 50 vuotias,lapsia ei meillä ollut. Koska ajan myötä hiipunut seksielämämme,loppui nyt lähes kokonaan. aloin ihmetellä äkillisen taide innostuksen tarkoitusta, niinpä vuokrasin kaverin auton,ja lähdin oikeen salapoliisi tyyliin
seuraamaan vaimoni perjantaista taidetapahtumaa.
Kuinka ollakkaan vaimoni ystävätar jonka hänet piti hakea näytti partaselta,ja volvon katolla luki taksi. Vaimoni nousi taksiin, joka lähhti
välittömästi liikkeelle, mutta täysin eri suuntaan
kuin missä tämän taidepippalon ois pitänyt olla.
Minä kurvasin pyörät soikeena taksin perään,mikä
pysähtyi tyylikkäästi keinahtaen tanssi-ravintelin
eteen, minä parkkiin lähistölle,samalla taistellen
itseni kanssa että en hyökkäisi häiritsemään,tätä
oraalla olevaa taidetpahtumaa.Ehdin nähdä vilahduksen vaimoni minimekosta, ja kaksi numeroa
liian pienestä topista.Sinne se taskuvenus katosi,
kapakan ovesta sisään taidetta tekemään p..kele.
Vaikka joutui kyllä tunnustamaan että tuo pieni
kurvikas nainen,kävi itse kyllä taideteoksesta.
Pituutta teoksella 148cm painoa 45kg hento mutta
muodokas,suhteessa isot rinnat ja pyöreä perä.Vilkaisin siinä hampaitakiristellessä ratin päällä lepäävää vatsaani,oli päässyt paino vähän
karkaamaan hallinnasta viime viitenä vuotena.Että
joutuu kai tunnustamaan, että on sitä mukavampiakin tapoja viettää iltaa, kuin katsoa
kun 135kilonen 170sentinen vaari juo keskaria tv-n
ääressä.Tempauduin irti itsesäälistä, ja ryntäsin ravintelin ovelle, ja saman tien sisään.Paikka näytti aika tyhjältä,vaimoa ei näkynyt oli kai mennyt yläkertaan missä oli ilmeisesti jatsit,alakerta oli pelkkää baaritiskiä ,juottola siis käppäilin tiskille, tilaten viskin tuplana ja kaljaa kyytipojaksi. Jääköön auto tänne,ei tätä
selvinpäin kato kukaan,päätin jäädä baaritiskille
siksi aikaa että väkeä ehtisi saapua illan myöhetessä,sillä tyhjässä ravintelissä meikäläisen persoonalla,ei vakoilut oikein luonnista.Kului pari tuntia väki lisääntyi ripeästi, aivan samoin minun humalani kerkisin
juomaan toistakymmentä viskiä muutaman kaljan kera.Kun vihdoin rohkaisin itseni,ja lähdin yläkertaan kattomaan, mitä rakas vaimoni oikein
puuhasi. Ostin lipun hiippailin hiljaa portaat ylös,katsellen samalla näkyisikö vaimoani missään
.Tuolla näkyi olevan,tanssimassa melkein kaksimetrisen hoikan nuoren miehen kanssa,varmaan
alle kolmekymppinen,vähän oli epäsuhta pari, mutta ei näköjään menoa haitannut.Kummasti vain näinkin pitkä mies ylettyi vaimoni pakaroita
pusertelemaan,eikä väliinkään kovin paksua paperia ois sopinut.Piilouduin ison pilarin taakse
mistä oli hyvä näköala parketille ja pöytiin,
pariskunta palasi pöytään jossa oli istumassa
saman näköinen ja kokoinen mutta vähän iäkkäämpi
mies kuin vaimoni tanssi kaveri.Miehet vaihtoivat
naista lennosta,vaimoni vahempi mies jatkoivat
tanssia samalla kaavalla,tämänkin kaverin käsi
leipoi vaimoni perää täysin estottomasti.
Painuin otsa kurtussa alakertaan viskille, tunsin suuttumuksen sekaista kiihtymystä,että oikein
tuplana miehiä. Jäin kiskomaan viskiäkitusiini
baariin,enkä ollut huomata vaimoni poitumista
miehineen. Kuulin tutun äänen sanovan jotain ravintolan ulko oven suunnasta,minä sutena perään, tai paremminkin kilpikonnana, lievästä
humalasta johtuen. Kerkisin juuri nähdä taksin perävalot kun se häipyi kulman taakse,vaimoni ja
kaverukset tai ehkä veljekset näöstä päätellen
mukanaan.Menin takaisin kapakkaan hampaita
kiristellen,vaimolla on vähän selitettävää.jatkuu

8

16261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatka

      tätä tarinaa

    • Anonyymi

      Minulla vaimo suutahti ja lähti alakertaan jäin huoneeseen parin tunnin päästä soitti saanko jäädä vielä vähäksi aikaa, saat vaikka kuulin samaltavaa ääntä puheessa.
      Aamu kolmen aikaan Riitta tuli tukka sekaisin katsoin sängystä kun noitui ja riisuuntu, tuli viereen alasti nukahti heti. Menin sammuttamaan valoa, vaimon pyllyssä ja jaloissa oli kunnon fritsut kuvasin ne, käänsin sievästi seljälleen, kaulassa isot fritsut kummassa kin rinnassa vatsassa ja pillun huulien vieressä pillu oli ihan tahmainen jalkojen välissä spermaa reidessä luki tussilla hyvä pillu, sai kolmelta neljästi KIITOS
      Aamulla vaimo heräsi ja oli pesuhuoneessa pitkään noitui ja ei päästänyt minua meikkasi pitkään yritti peittää jäljet. Käytiin aamupalalla ja mentiin levähtämään.
      Annoin Riitalle fisupaukkuja useita, alkoi vähän kertomaan että meni yli eilen koko illan, jos kerrot voin unohtaa. Kertoi että oli ollut jossakin porukassa ja lopulta huoneessa muisti kun soitti mulle. Jossakin vaiheessa huomasin että minut kaadettiin sänkyyn kummallakin puolen oli poika nostivat puseron ja imivät rintoja yritin nousta pitivät kiinni yksi pojista veti housuja pois ja suukotti vatsaa jakoja ja pillua, olin humalassa ja alkoi tuntua hyvältä pojat imi rintoja aika kipeästti sekin tuntu hyvältä, kunkalua painettiin sisään yritin vielä estää mutta jalat nostettiin ylös ja naitiin kovaa annoin naida mutta en päässytkään pois tuli toinen tuli kolmas olin niinpillu turrana että vähän päästä joku nai, olin jossakin vaiheessa kontallaan yläosa sängyssä minua naitiin takaa ja suudeltiin pyllyyn kasi kertaa joku nai pyllyynkin, siinä pääpiirteittäin.
      Kokeilin häpyä sievästi päältä, kysyin onko arka, vaitonaisesti sanoi ei ole mutta pillu sykkii hulluna levitin jalat pillu oli tosi märkä otti sisään heti ja kuiski haluttaa hirveästi nain kuin kiimasta naista naidaan Riitta kiljui ja minä laukesin.
      Riitta makasi seljällään ja hieroi sievästi pillua, kysyin vieläkö nyökkäsi-

      • Tuttu juttu
        Sanoin vaimolle että jos ne väkisin niin soitetaan poliisille.
        Jos taas itse halusi niin uudestaan ja minä mukana.
        Ei soitettu poliiseille.


    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­ts­­umme sinu­t kä­ym­ään u­­ude­ss­­­a cha­­tis­sa! Mei­­tä on yl­­­i miljoona! 👉 http://4126555.com/H/7jTP 👈

    • Anonyymi

      Kas ja kummaa. Mun emäntä kans alkoi harrastamaan. Kirkko- viihdekuorolaulantaa.
      Näyttelemistä kesäteatterissa, ja kas kas myös sitä posliinimaalaamista. Kyllähän siel oikeesti posliinia vain sotkettiin,mällättiin.

    • Anonyymi

      Vaimoni aloitti uuden harrastuksen. Joku harrastekerho se oli. Ihmettelin aikani kun kerhosta tullessaan tukka oli aina vähän sekaisin ja illalla vaimo antoi normaalia auliimmin seksiä. Kun oli satulassa kyrpä sisällä, huomasin kyllä, että pillu oli normaalia liukkaampi. Arvasin, että kerhossa oli vaimoa nussittu, ehkä usemmankin miehen toimesta.

      En tästä välittänyt koska sain itsekin kerhoiltaisin helpommin seksiä.

      Vuosia myöhemmin vaimo tunnusti että oli kerhoiltoina antanut parille miehelle. Ensimmäisellä kerralla oli toinen mies pitänyt paikallaan kun toinen oli puoliväkisin riisunut pikkarit ja työntynyt sisään. Muilla kerroilla vaimo oli sitten jo vapaaehtoisesti avannut reitensä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe