Olen huomannut, että täällä useimmat ovat sitä mieltä, että jousimiehen vuosi 2003 oli huono vuosi. Itselläni tämä vuosi oli todella hieno ja ihana, elämäni paras vuosi aikuisikäni aikana ainakin. kaikki asiat sujui paremmin kuin hyvin. Tosin se voi johtua siitä, että viimeiset vuodet meni päin p.tä. Toivon että onni jatkuu....hyvää uutta vuotta!!!!!
Vastaukset 2
- kukkaro
minä olen samaa mieltä vuodesta 2003. minulla se oli oli ihanaa aikaa. sain paljon uusia ystäviä ja tutustuin eri maiden kulttuureihin. Se oli reissaamisen aikaa. Minun paras vuoteni 16 vuoteen mennessä. toivottavasti sama jatkuu kaikkina seuraavina vuosina!!!!
- Anonyymi00002
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1111155
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106737
- 79680