onko normaalia, kun kissani murisee?ovikello soi kissa juoksee ovelle ja murisee?
jos pihallamme kävelee joku outo ihminen, kissa reagoi ennemmin, kuin koiramme, murisemalla (hyvä vahti)
Ja viel tää..Meillä oli kavereita kylässä joilla on 3 koiraa (meillä kaksi) ja koirat alkoivat tappelemaan keskenään.. yhtäkkiä huomasimme kissamme hyökkäään kaverini yhden koiran päälle!!
onko normaalia?kissamme on aina ollut koiriem kan tekemisissä ja ollu tosi "oman arvonsa tunteva"
kissani murisee
5
722
Vastaukset
- Sada
Juu, meillä myös kissa murisee kun ovikello soi, ja juoksee johonkin piiloon. Että meillä tuo murina ainakin on pelkoa.
- Keinoemo
Onko kissasi aina murissut vai vastikäinen ilmiö?
Olisiko mahdollista, että joku on päässyt pelottelemaan, vaikuttaisi kuin uhka olisi sieltä ulkoapäin tai ovesta tuleva?
Tuo että kissasi hyökkäsi vieraan koiran päälle on "normaalia". Puolusti omaansa! Enkä usko että olisi mennyt vieraan koiran kimppuun, ellei koirat olisi tapelleet. Ei kissa ole koiravihaaja, aivan samalla tavalla kuin koirat puolustavat ihmisiä tämä kissa vain puolusti laumaansa. Ettei olisi vain tyttökissa?
Rapsutuksia karvakorville ja hyvää uutta vuotta teille kaikille!- perttu
aikuisiällä, mielestäni murina on alkanut.Pontus ei hyökkää muiden koirien päälle, vaan kävelee koppavasti ohi.mutta jos koira kiinnostuu liikaa, niin kyllähän se hujahuttaa.
myös Pontuksella on tapana leikkiä omien koirien kanssa.Hyökkäämällä partoihin tai taistelemalla nyrlleilijän lailla tai painijan.Kärsiiköhän kissani, kun sillä ei ole lajitovereita. ja nykyisi Pontus on vain sisäkissa.
- Tytteli
No voi olla että kisusi vain "vartioi" se ei halua tunkeilioita se musta on ihan normaalia!
vaikka sen pitäisi sanoa grrr se sanoo mrr!
:) - Erika
Meidän toinen kissa teki sitä pienenä kun se tunsi itsensä uhatuksi (esim. kun meillä oli toinen "vieras" kissa käymässä)!
Mun vanhempien kissa hyökkäsi kerran vieraan koiran kimppuun kun se murisi mun pikkuveljelle kun veli oli vielä pieni (ulkona, meidän talon edessä)! Tietenkin kissat suojelevat omiaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202702
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1842493Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1381391Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2431227- 1051137
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37950Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46947Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32854- 132820
- 43764