Onko Lada hyvä auto?

qwerty

kannattaako ostaa?

18

4450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vekkeli

      Mieti ja huolella.

      Kerro sitten ostitko.

    • Lada-fan
    • Lada

      Lada on yksi parhaista. Siis jos tarvitsee autoa kulkemiseen, eikä pelkästään kaipaa silmänruokaa.

    • kuuleekin

      Pitänee olla kyllä melkoinen huumorimies joka tuommosta kyselee. Lada ei ole edes auto, saati sitten hyvä. Halpa se on, ja syytäkin olla, koska laatu on mitä sattuu. Mutta eihän normaaleilla ihmisillä silti siihen varaa ole, kun ovat perseaukisia köyhiä :D Osta sinäkin vain se tuplaten kalliimpi oikea auto, ettet vaan syyllisty olemaan ladaporvari ;)

    • ladalla

      ee sitä parempoo oo koskaan tehtykkää.Ee mää rahat hukkaan.Eekä tarte männä pankinjohtajan luo kerjeemmään kun sen laetat.Eekä tarte talavellakkaa turkki piällä ajjoo.On se hyvä ajjookkii ,suap samalla voemistelua kun ajat.

      • Heimo

        Mulla on ollu monta Ladaa ja kaikki on olleet hyviä,yksi oli Samara,nyt kattelen uuden mallista.


      • Sepi
        Heimo kirjoitti:

        Mulla on ollu monta Ladaa ja kaikki on olleet hyviä,yksi oli Samara,nyt kattelen uuden mallista.

        Kumma ettei kaverit kerrasta opi. Aina vaan uusia ladoja. Kokeilisit joskus vaikka jotain autoa.

        Minulla oli yksi latukka ja se riitti. Toista ei tule, ainakaan ladan nykymallistosta.

        On typeryyttä maksaa romuraudasta priiman hinta.


      • Heimo
        Sepi kirjoitti:

        Kumma ettei kaverit kerrasta opi. Aina vaan uusia ladoja. Kokeilisit joskus vaikka jotain autoa.

        Minulla oli yksi latukka ja se riitti. Toista ei tule, ainakaan ladan nykymallistosta.

        On typeryyttä maksaa romuraudasta priiman hinta.

        Etko jo kerrasta opi, älä osta pikkupojilta peltoautoa,eivät anna takuuta.Osta vaikka delta-autosta vähän ajettu vaihtolada.Järkiinny,katso mitä sulle tarjotaan.


      • Heimo
        Sepi kirjoitti:

        Kumma ettei kaverit kerrasta opi. Aina vaan uusia ladoja. Kokeilisit joskus vaikka jotain autoa.

        Minulla oli yksi latukka ja se riitti. Toista ei tule, ainakaan ladan nykymallistosta.

        On typeryyttä maksaa romuraudasta priiman hinta.

        Etko jo kerrasta opi, älä osta pikkupojilta peltoautoa,eivät anna takuuta.Osta vaikka delta-autosta vähän ajettu vaihtolada.Järkiinny,katso mitä sulle tarjotaan.


      • Kari
        Heimo kirjoitti:

        Etko jo kerrasta opi, älä osta pikkupojilta peltoautoa,eivät anna takuuta.Osta vaikka delta-autosta vähän ajettu vaihtolada.Järkiinny,katso mitä sulle tarjotaan.

        Miksi pitäisi ostaa Lada peltoautoksi Delta-Autosta? Lada on siihenkin tarpeeseen aivan liian huono!


      • Sepi
        Heimo kirjoitti:

        Etko jo kerrasta opi, älä osta pikkupojilta peltoautoa,eivät anna takuuta.Osta vaikka delta-autosta vähän ajettu vaihtolada.Järkiinny,katso mitä sulle tarjotaan.

        Ostin vuonna 1993 uuden samaran. Pelkkiä vikoja jotka uudistui ja uudistui, mm. vilkun katkaisijan varsi katkesi kolmesti. Lampun pesurin moottoreita vaihdettiin ja pa-tankki vuoti. Laturi vaihdettiin ja starttia korjailtiin useamminkin. Monet kerrat myöhästyin töistä ja tapaamisista vain koska auto päätti olla käynnistymättä.
        Ja kaikki nämä ainoastaan takuu-aikana.
        Myyjä vain levitteli käsiään ja väitti niiden kuuluvan ladan hintaluokan autojen ominaisuuksiin, mutta eipä pystynyt näyttämään esitteistä tms missä etukäteen kerrotaan ostajalle vikojen kuuluvan kauppaan. Päinvastoin kehuttiin auton luotettavuutta ja varmatoimisuutta, joista ainakan minulla ei ole ladalla kokemusta kummastakaan.

        Onneksi saivat sen takuu-aikana korjattua edes siihen kuntoon, että kehtasin vaihttaa sen 3v käytettyyn Hondaan.

        Tappiota tuli reilusti, mutta muuttui autoilu huolettomaksi. Honda oli minulla 2v ja vaihdoin sen sitten uuteen. Vikoja ei ollut paitsi pakoputki täytyi vaihtaa kun pönttö ruostui.

        Ja täällä joku yrittää väittää ladaa hyväksi autoksi.


      • huijannut
        Kari kirjoitti:

        Miksi pitäisi ostaa Lada peltoautoksi Delta-Autosta? Lada on siihenkin tarpeeseen aivan liian huono!

        Brysselistä tukiaisia tarpeeksi, kun täytyy Ladaan tyytyä.


      • Anonyymi

        sain kohtauksen kun luin tuon tekstin


    • Atso

      Myyntii päättyy Suomessa kuten on päättynyt monessa muussakin sivistysmaassa markkinoita alikehittyneelle jopa turvattomalle autolle ei ole ja hyvä niin. Saastuttaa, ei vastaa sijoitettua pääomaa, arvo nollassa käytettynä, ruostuu, joka ovesta vetää, meluista, epämuodikas, kömpelö, ruma, lapset saa traumoja eikä tule kyytiin, sillä ei saa nasta ja mitä kaikkea. Ladan taru on lopussa. Rahat palaa ilmaan alle vuodessa jos uuden ostat.

    • Toyota

      Jos haluat työntää, korjata, hinata, mennä bussilla ja tehdä kone remppaa niin osta LADA!!!

      • Anonyymi

        No itsellä ollut kulkineena mossesta mersuun ja ladaakin . Niva oli etopeli mutta ruokaisa 1.6. Ja Nappisilmä ihan hyvä edullinen lämmin käyttökulkine.! Kompi oli myös . Näillä pääsi töihin ja kauppaan siinä missä mersedeksellänikin. Ja takaisinkin pääsi. Metsällä myös pystyi kulkemaan ja lämpimiä kulkineita. Sitäkun on letkussa mittaa ei jatketta tarvi sanotaan eiköstä niin.


    • Ostaisin kyllä Ladan. mutta ei tunnu olevan sen myyjiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe