venäjänvinttikoirat

tietämätön

Olen haaveillut venäjänvinttikoirasta ja nyt tuli sellainen mieleen, että niitähän olisi mukava olla ainakin kaksi, ehkä kolmekin. Vai olenko ymmärtänyt oikein että borzoit ovat todellisia laumasieluja ja pitävät kavereista?
Missä vaiheessa voi sen toisen pennun ottaa, vai voiko pentuja ottaa kaksi kerralla? Tuskin?

2

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morris

älä osta kahta venakonpentua yhtä aikaa!Vuosi pari väliä.Narttu on helpompi kun uros.Kaksi urosta aikuisena on varsinainen "kovis pari" hihnassa.Metsästys viettiä sit löytyy,kaikki jahdattava kelpaa.Myös pienikokoiset koirat.Totuta heti pienestä asti pieniin koiriin.Kolme venakkoa ei oikein ole hyvä idea,paitsi sit kun kokemusta on kertynyt useampi vuosi.Muista kohdella venakkoa kuin kissaa!! Ne ovat äärettömän herkkiä kovakouraiselle kohtelulle.T:Kahden uroksen omistaja.

• haaveilija

kiitos vastauksesta, koirien hankinta on vielä hamaassa tulevaisuudessa kun on opiskelut ohitse ja talo hankittu. Ehkäpä minullakin sitten joskus on oma borzoineiti sohvia ja lattioita valtaamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      181
      11532
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      79
      5625
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5222
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4302
    5. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      68
      4158
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4132
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      3978
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      41
      3818
    9. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      77
      3625
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3557
    Aihe