Vahvimmat merkit gallup!

kyselijä

Mitkä 3 merkkiä ovat mielestäsi voimakkaimpia persoonallisuuksia. Sellaisia joissa on tahtoa ja jotka huomataan.

37

3226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisielu itsekkin

      Oinas, leijona ja skorpioni. Ne ovat kaikki tempperamenttisiä tulisieluja. Heissä on luonnetta, he ovat itsevarmoja ja vahvoja persoonia.

    • vastailija

      Mulla on samat kuin edellä, eli oinas, jellona ja skorppari.

      Mut täytyy tosin sanoa, että aika monestakin merkistä löytyy ihan stanan vahvoja persoonia. Kun ne sille päälle sattuu. Mut jos puhutaan näin niinkuin kokopäiväisesti vahvoista, sitten noi em. 3.

      • neitsyt

        Tunnen oinaita ja leijonia paljonkin, ja he antavat kyllä itsestään vahvan vaikutelman. Siis taistelutahtoa löytyy mutta sitkeydestä en menisi puhumaan mitään. Väitän, että oma merkkini neitsyt pesee kaikki tulimerkit kevyesti, jos vaikeuksia pitää kestää pitkään ja sinnitellä tosissaan. Leijonat ja oinaat uhoavat aluksi ja vääntävät väkisin mutta sortuvat kuin korttitalot siinä vaiheessa, kun neitsyt vasta vetää suun irveen ja aloittaa tosi taiston.


      • Impi
        neitsyt kirjoitti:

        Tunnen oinaita ja leijonia paljonkin, ja he antavat kyllä itsestään vahvan vaikutelman. Siis taistelutahtoa löytyy mutta sitkeydestä en menisi puhumaan mitään. Väitän, että oma merkkini neitsyt pesee kaikki tulimerkit kevyesti, jos vaikeuksia pitää kestää pitkään ja sinnitellä tosissaan. Leijonat ja oinaat uhoavat aluksi ja vääntävät väkisin mutta sortuvat kuin korttitalot siinä vaiheessa, kun neitsyt vasta vetää suun irveen ja aloittaa tosi taiston.

        Siis voimakas persoonallisuus ja vahvuushan on kaksi eri asiaa. Se, että tuo itseään koko ajan esille antaa ihmisestä typerän ja itserakkaan kuvan.

        Meitä neitsyitä erehdytään usein luulemaan heikoiksi, koska tarkkailemme ihmisiä usein taustalta. Sellaiset läheiset ihmiset, jotka tuntevat neitsyitä paremmin, tietävät että me olemme kyllä vahvoja (ainakin minulle on niin sanottu).


      • Neitsyt?
        Impi kirjoitti:

        Siis voimakas persoonallisuus ja vahvuushan on kaksi eri asiaa. Se, että tuo itseään koko ajan esille antaa ihmisestä typerän ja itserakkaan kuvan.

        Meitä neitsyitä erehdytään usein luulemaan heikoiksi, koska tarkkailemme ihmisiä usein taustalta. Sellaiset läheiset ihmiset, jotka tuntevat neitsyitä paremmin, tietävät että me olemme kyllä vahvoja (ainakin minulle on niin sanottu).

        Neitsyet seuraa taka-alalta??? ei sovi ainakaa muhun itteeni vaik neitsyt olenki... olen usein huomionkeskipisteenä jne.


      • Anonyymi
        neitsyt kirjoitti:

        Tunnen oinaita ja leijonia paljonkin, ja he antavat kyllä itsestään vahvan vaikutelman. Siis taistelutahtoa löytyy mutta sitkeydestä en menisi puhumaan mitään. Väitän, että oma merkkini neitsyt pesee kaikki tulimerkit kevyesti, jos vaikeuksia pitää kestää pitkään ja sinnitellä tosissaan. Leijonat ja oinaat uhoavat aluksi ja vääntävät väkisin mutta sortuvat kuin korttitalot siinä vaiheessa, kun neitsyt vasta vetää suun irveen ja aloittaa tosi taiston.

        Tulimerkkien pää on oinas ja oon itte muute skorpioni


    • kalatar

      ulkoisesti vahvan kuvan antavat oinas,leijona ja skorppari..sitä ei ole kieltäminen..mutta entäs se sitkeys mistä muutkin tässä puhuvat..se se minusta sitä oikeaa vahvuutta on..vaikka itse olen kalat ja muka heikko liian kiltti yms.sanon että tosi paikan olen vahva!se ei tarkoita sitä että tarvisen vahvan olemuksen ollakseni sitä..hehän vain pettävät itseään ja muita olemuksellaan..vahvuus on aivan muualla.paljon kokeneena tiedän sen!!
      ehkäpä vesimies,kalat ja neitsyt ovatkin siis ne vahvimmat!!

      • OinasN

        Kalat ei todellakaan ole vahva merkki, mielisairauttakin juuri esiintyy paljon kalojen merkissä. Henkisesti epätasapainoisia ja herkkiä ihmisiä ovat.
        Tietysti mitenpäin sen taas katsoo.. oinas -ja miksei leijonakin ovat ehkä henkisesti vahvoilla sen takia että kestävät paljon vaikeuksia ym. mutta niinpä sitkeyskin on se yksi vahvuuden merkki. voihan noista olla taas montaa mieltä.
        Ja jälleen kerran ei pidä yleistää.. ;).


      • kalatar
        OinasN kirjoitti:

        Kalat ei todellakaan ole vahva merkki, mielisairauttakin juuri esiintyy paljon kalojen merkissä. Henkisesti epätasapainoisia ja herkkiä ihmisiä ovat.
        Tietysti mitenpäin sen taas katsoo.. oinas -ja miksei leijonakin ovat ehkä henkisesti vahvoilla sen takia että kestävät paljon vaikeuksia ym. mutta niinpä sitkeyskin on se yksi vahvuuden merkki. voihan noista olla taas montaa mieltä.
        Ja jälleen kerran ei pidä yleistää.. ;).

        kyllä tuttuja kellä mielisairautta ja aurinkomerkki on oinas..mutta kaikestahan pääsee yli..kalat näyttää heikolta sun silmissäs koska olet oinas etkä jaksa paneutua asiaan sen paremmin..olkoon nyt sitten miten vain mutta itse olen kalat ja huomannut vahvuuteni!!


      • Kultakala
        OinasN kirjoitti:

        Kalat ei todellakaan ole vahva merkki, mielisairauttakin juuri esiintyy paljon kalojen merkissä. Henkisesti epätasapainoisia ja herkkiä ihmisiä ovat.
        Tietysti mitenpäin sen taas katsoo.. oinas -ja miksei leijonakin ovat ehkä henkisesti vahvoilla sen takia että kestävät paljon vaikeuksia ym. mutta niinpä sitkeyskin on se yksi vahvuuden merkki. voihan noista olla taas montaa mieltä.
        Ja jälleen kerran ei pidä yleistää.. ;).

        Kaikki tuntemani oinaat ovat itsepäisiä,jollakin tavalla ilkeitä ja luulevat olevansa aina oikeassa ja tietävänsä aina kaiken ja jos he ovat väärässä he väittävät silti omaa kantaa oikeaksi.Nämä oinaat vaikuttavat kovilta mutta kovan paikan tullen eivät pärjää vaan pillahtavat itkuun!Se on huomattu monesti niin huvittavaa kuin se onkin.Ihme että paras kaverini on oikku ja eräs jota vihaan yli kaiken myös oikku!Että onhan nää oikut tosi vahvaluonteisia eli itsepäisiä mutta oikeasti heikkoja...


      • rantakalatar
        kalatar kirjoitti:

        kyllä tuttuja kellä mielisairautta ja aurinkomerkki on oinas..mutta kaikestahan pääsee yli..kalat näyttää heikolta sun silmissäs koska olet oinas etkä jaksa paneutua asiaan sen paremmin..olkoon nyt sitten miten vain mutta itse olen kalat ja huomannut vahvuuteni!!

        Kalat on ilmiömäinen merkki nousemaan tuhkasta,vaikka olisi käynyt millainen katastrofi hyvänsä.Kalat uivat vastavirtaan ja ovat usein tiedostavampia kuin muut merkit yhyteensä,siinäkin on ylimääräistä taakkaa.Kalat kantaa harteillaan koko eläinradan 12 huoneen viisautta ja tekee sen todella kunniakkaasti.Kalat on sitkeä.Se taipuu muttei katkea.Muuttuvana merkkinä se sopeutuu olosuhteisiin kuin olosuhteisiin,jopa itselleen epäeduksi.Mielestäni kalat on ehdottomasti vahvi merkki,jos ajatellaan henkistä puolta.Oinas,skorpioni ja leijona muilla alueilla.Kalojen vahvuus ei vain näy niin helposti ulospäin kuin em.merkkien.

        Olen itse saanut elämässäni päättäväisyydellä ja sitkeydellä kaiken mitä olen halunnut:joka ikisen haluamni miehen,juuri sen miehen lasteni isäksi ja kumppaniksi,jota halusinkin(vein toisen nenän edestä),kaikki työpaikat jonne olen hakenut...Olen kylläkin kokenut kovan elämän helvetillisine vastoinkäymisineen,mutta ehkä juuri se on opettanut keskeisiä juttuja elämästä;don't give up-ever!!!


      • kalatar
        rantakalatar kirjoitti:

        Kalat on ilmiömäinen merkki nousemaan tuhkasta,vaikka olisi käynyt millainen katastrofi hyvänsä.Kalat uivat vastavirtaan ja ovat usein tiedostavampia kuin muut merkit yhyteensä,siinäkin on ylimääräistä taakkaa.Kalat kantaa harteillaan koko eläinradan 12 huoneen viisautta ja tekee sen todella kunniakkaasti.Kalat on sitkeä.Se taipuu muttei katkea.Muuttuvana merkkinä se sopeutuu olosuhteisiin kuin olosuhteisiin,jopa itselleen epäeduksi.Mielestäni kalat on ehdottomasti vahvi merkki,jos ajatellaan henkistä puolta.Oinas,skorpioni ja leijona muilla alueilla.Kalojen vahvuus ei vain näy niin helposti ulospäin kuin em.merkkien.

        Olen itse saanut elämässäni päättäväisyydellä ja sitkeydellä kaiken mitä olen halunnut:joka ikisen haluamni miehen,juuri sen miehen lasteni isäksi ja kumppaniksi,jota halusinkin(vein toisen nenän edestä),kaikki työpaikat jonne olen hakenut...Olen kylläkin kokenut kovan elämän helvetillisine vastoinkäymisineen,mutta ehkä juuri se on opettanut keskeisiä juttuja elämästä;don't give up-ever!!!

        aivan sama mulla mitä haluaa sen saa jos vain jaksaa yrittää,kultainen keskitie on kuitenkin se mun motto eli ei kaikkea tarvi saadakkaan..mut just noin ku sanoit ei saa antaa periksi jos jotain haluaa kaikki on mahdollista!!


    • Oikku

      Niin, arvasin heti, että monet laittavat oinaan kolmen vahvimman merkin listaan, mutta ehkä me oinaat emme ole aina niin vahvoja, kuin mitä tahtoisimme muiden luulevan... onhan se helppoa neuvoa muita ja siinä sivussa samalla esittää tietävänsä itsekin jotain asiasta ;)
      Mutta jos puhutaan suurista persoonoista ja merkeistä, jotka huomataan, niin silloin kyllä voi oinaan mainita. Eli mielestäni 3 kysesitä merkkiä voisivat olla 1. Leijona, 2. Kalat, 3.Oinas...

    • Kauristyttö

      Oinasta ja leijonaa itsekin ensin ajattelin,mutta kun rupesin sitä sitkeyspuolta miettimään,päädyin omaan merkkiini,kauriiseen.

      Jokaisessa merkissä on varmasti sekä ne heikot,että vahvat edustajansa,ja jokainen ihminenhän on toisessa tilanteessa vahva,toisessa taas heikompi.

      Eli vaikea kysymys,vielä vaikeampi vastata aivan ykselitteisesti!

      • Kauriin äiti

        Kauriit ovat kyllä siinä mielessä vahvoja, että eivät rupea riitelemään ja väittämään vastaan, kun ovat eri mieltä, mutta tekevät ihan oman mielensä mukaan. Varsinaisia jästipäitä, kuten poikani (kultamuru).


    • bad girl

      tuota noin kolme vahvinta on: neitsyt, skorppiooni ja leijona. neitsyt on itse päisin kyllä ja tahdon voimmaa löytyy siskoni on neitsyt jotta tiedän jottei sen kanssa kannata väitellä hän saa aina tahtonsa läpitte. pikkusiskoni on skorppiooni ja hänellä sitä tahdon voimmaa löytyykin hän on temppera menttinen ja jästi päinen joten en alkaa ikinä väittelemään hänen kanssaan. kaverini on leijona ja hän on varma kaikista asioista joten en edes yritä väittää hänelle ikinä vastaan.

      • siinäpä se

        vahvuus ja luonteenlujuus ole sama kuin jästipäisyys ja itsepäisyys ja besserwisser-mentaliteetti.
        Minunkin sisko on skorppari. Hänen heikkoutensa on juuri tällainen jästipäisyys, joka ei paljon muita kuuntele.
        Itse pitäisin vahvimpina ja sitkeimpinä ja sosiaalisimpina jousimiehiä.


    • ei voi tietää

      Typerä kysymys.

    • .1.

      mitäs tääl kiistellää kyselee VAHVA oinas!!

      • Neitsyt

        väittää vastaan. Saattaa muuten oinaan nyrkki puhua.


      • härkä
        Neitsyt kirjoitti:

        väittää vastaan. Saattaa muuten oinaan nyrkki puhua.

        Vaikea kysymys,hmmm.
        ekaks tuli mullakin mieleen tuo kolmen kopla jota alkuun tarjottiin..,mietin muutamaa leijonaa, näyttävät vahvoilta, mutta kotiin tultuaan lakkaavat näyttelemisen..

        Skorppari on tunnetusti vahva ja sitkeä.

        Myös kalat jaksaa, vaikka ovatkin haaveilijoita ei se heistä mielisairaita tee..;o)

        Meitä härkiä ei tässä näy..? 40v kokemuksella sanoisin et itse olen vahva, olen aina ollut kaikissa pattitilanteissa, omissa tai muiden, aina on selkäranka pitänyt..


      • bad girl
        härkä kirjoitti:

        Vaikea kysymys,hmmm.
        ekaks tuli mullakin mieleen tuo kolmen kopla jota alkuun tarjottiin..,mietin muutamaa leijonaa, näyttävät vahvoilta, mutta kotiin tultuaan lakkaavat näyttelemisen..

        Skorppari on tunnetusti vahva ja sitkeä.

        Myös kalat jaksaa, vaikka ovatkin haaveilijoita ei se heistä mielisairaita tee..;o)

        Meitä härkiä ei tässä näy..? 40v kokemuksella sanoisin et itse olen vahva, olen aina ollut kaikissa pattitilanteissa, omissa tai muiden, aina on selkäranka pitänyt..

        me kalat olemme aika herkkiä. mutta no kaikilla on omat mielipiteet ja en kyllä menisi kehumaan kaloja ollenkaan. kalat ovat herkkiä ja huumorin tajuisia,haaveilijoita. mutta ei kukaan muukaan ole kovin vahva aina niitä huonoja ja herkkiä puolia löytyy kaikista!


      • Miikka
        bad girl kirjoitti:

        me kalat olemme aika herkkiä. mutta no kaikilla on omat mielipiteet ja en kyllä menisi kehumaan kaloja ollenkaan. kalat ovat herkkiä ja huumorin tajuisia,haaveilijoita. mutta ei kukaan muukaan ole kovin vahva aina niitä huonoja ja herkkiä puolia löytyy kaikista!

        Kalat ei ole vahva merkki. Kalat on perinteinen nössö merkki;herkkä ja hempeä. En ymmärrä miten kaloista saisi vahvan luonteen??? Luonnetta on Skorpionissa, Oinaassa ja Kauriissa.


      • kalatar
        Miikka kirjoitti:

        Kalat ei ole vahva merkki. Kalat on perinteinen nössö merkki;herkkä ja hempeä. En ymmärrä miten kaloista saisi vahvan luonteen??? Luonnetta on Skorpionissa, Oinaassa ja Kauriissa.

        se riippuu jokaisen henk.koht.kartasta..mulla aurinko kaloissa mutta nouseva skorpioni ja kuu neitsyessä..eli eiköhän siinä ole vahvuutta kerrakseen..niin ja aurinkomerkkinä kalat on viisas merkki joka ei turhia kinastele..yleensä!sehän ei heikkoutta ole..vai?


    • kalatyttö

      ...niin, että Kalat on oikeasti vahvoja. Ainakin mitä muhun tulee, siinä jää oinaat ja neitsyet kakkoseksi, saati jellonat tai skorpparit!

      Mutta ne kaksi muuta vahvaa; noista neljästä varmaankin löytyy =/

    • oinasneito

      MENOSSA...Mutta jos keskitytään siihen mitä kysytään; eli merkkejä joissa on tahtoa ja jotka huomataan, vastaus on ehdottomasti: oinas,skorppari,leijona!!!

      Luonteen sitkeys ja ongelmien kestokyky onkin sitten toinen juttu, vaan sitähän ei kysytty!!!!

      • kalat

        otsikossa luki myös:vahvimmat merkit gallup..eiks se sitkeys ole juuri myös sitä..ja eiks molemmat voi mainita siis tahtoa omaavat ja vahvimmat merkit?=)


      • oinasneito
        kalat kirjoitti:

        otsikossa luki myös:vahvimmat merkit gallup..eiks se sitkeys ole juuri myös sitä..ja eiks molemmat voi mainita siis tahtoa omaavat ja vahvimmat merkit?=)

        Ja mistäs kysymyksen piilomerkitystä lopulta kukaan tietää...
        Todennäköisesti kuitenkin vahvalla viitattiin voimakkaaseen persoonallisuuteen, kuten kysymys selkosanaisesti antoi ymmärtää...
        Mutta onko vahva voimakas tai voimakas vahva, onko se dominoiva vai sitkeä, pomottava vai hiljainen puurtaja...
        Siis mitä toi kysymys meinaa??...Apuaa!!!


    • godddes_of_moon

      Olette unohtaneet ravut kokonaan!
      Ei käy! Rapuja vahvempaa merkkiä ei ole. Mitä tulee ryhmätöistä ellei ole rapua johtamassa? Kuka hoitaa kaikesta mahdollisesta murehtimisen ellei rapu? Siinäpä se ei kukaan. Tämä siis todistaa, että ravut ovat vahvoja.

    • scorppari

      EI TULE NYT YHTÄ ÄKKIÄ MIELEEN KUIN 3 SCORPIONIA..

    • mä vaan

      ihan selvästi... kaksonen, leijona ja skorppiooni!!!!

      • Hee

        Kaksonen ei ole vahva! Kaksonen on typerä sählääjä jossa ei ole mitään luonnetta. Kaksonen on persoonaton ja nynny.


    • sesi

      Skorpioni, härkä, kauris ovat vahvoja!!
      Oinaat ja leijonat häsläävät ja pitävät suurta ääntä tekemisistään, mutta tokkopa ovat niin mahtavia kuin uhoavat!

    • Kyselijä

      Tarkoitin kyselyllä lähinnä vahvinta persoonallisuutta, elikkä mikä on merkki joka huomataan, jolla on tahtoa jne. Siis merkki joka huomataan. Mutta hyvä että tuli eri näkökantoja esiin.

    • Alexis

      Oinas, Skorpioni ja Leijona :) Oinas tuttuni ovat sellaisia että niitä ei voi olla huomaamatta, tunkevat läpi harmaan kiven päästäkseen päämääräänsä. Leijonat ovat vahvoja persoonia myös, aina esillä, ja heidät huomataan. Skorpioni on taas ehkä vähemmän esillä kuin nämä kaksi mutta on hyvin sitkeä tyyppi. Itse olen neitsyt enkä todellakaan sanoisi itseäni vahvaksi persoonaksi siinä mielessä. En tykkää olla esillä ja olen aika ujo.

    • Dionysos

      Jos haetaan voimakkaimpia persoonallisuuksia nimenomaan tahto- ja näkymismittarilla, niin kyllä skorpioni, oinas ja leijona linjalla mennään.

      Jos taas haetaan erilaisia vahvoja persoonallisuuksia, niin sitten ehkä vesimies ja jousimies.

    • kyselijälle

      Maamerkit ja tulimerkit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe