vetovoimaa tiettyjen merkkien välillä??

kalatar

näin olen joskus lukenut ja huomannut oikeaksi..
tietyt merkit tuntevat vetoa toisiinsa..ja ne olisivat lukeneeni perusteella seuraavat:
härälle ja skorpparille leijona ja veskari(niin ja tietysti toisinpäin)
kaloille ja neitsyeille jousimies ja kaksonen
oinaalle ja vaa-alle kauris ja rapu
sanokaas oletteko huomanneet tätä..
niin ja muistakaa myös nousevat merkit..niillä vaikutusta koska luovat ensivaikutelman ja eikös se siitä se kiinnostuskin lähde!!!

30

4910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapu

      minä olen taas lukenut että kala-rapu-skorppari olisi hyvä yhdistelmä...

      • kalatar

        niinhän sitä sanotaan että vesimerkit sopivat yhteen..tarkoitin vetovoimaa merkkien välillä en sopivuutta=)


    • oinas

      ..itse olen kyllä lukenut et esim. oinaalle sopii toiset tulimerkit, sekä ilmamerkit;
      jousimies, leijona, vesimies, kaksonen ja vaaka.

      Olen myös henkilökohtaisesti tämän todeksi todennut. Aina kun joku kaksilahkeinen onnistuu mielenkiintoni herättämään, hän useimmiten on vesimies.

    • kalatar

      täytyy sen verran vielä täsmentää että en puhunut merkkien sopivuudesta vaan vetovoimasta mikä tekee tietyistä merkeistä vetovoimaisempia tiettyjen merkkien silmissä kuin toisista..merkkien välinen sopivuus onkin sitten jo aivan eri asia..ei kai tää näin vaikee juttu oo käsittää??=)

      • oinas

        Mielestäni merkkien välinen sopivuus ja vetovoima ei ole kovinkaan kaukana toisistaan; näin ainakin omaan elämääni perustuen.

        Kuten yritin antaa ymmärtää, vesimiehet ovat aina vetäneet puoleensa; varsinkin seksi oinaan ja veskarin välillä on mieletöntä!!!
        Kaksosen kanssa avoliitto takana, ja vaa`an kanssa pidempi suhde. Leijonat herättäneet aina kiinnostuksen ja jousimiehenkin kanssa kemiat toimii. Näin ollen sekä sopivuus näiden merkkien kanssa, että vetovoima ovat käyneet käsi kädessä!!!

        Rapu on ärsyttävä pitkävihainen takertuja, ja kauris jäykkä ja tylsä!! Eli ei vetovoimaa, ei yhteensopivuutta!!!


    • Neitsyt

      Opiskeleminen ja tieteellinen tutkimus on neitsyen heiniä. Ehdotan nyt, että kukin tähänkin vastanneista tekee "tutkimuksen" ihmissuhteissaan. Paperille vain vanhat ja uudet heilat ja horoskooppimerkki viereen. Mikä on saldo? Jos jokin merkki puuttuu kokonaan, niin vapaalla jalalla olevat selvittäkööt miksi. Eli itse lähden tutustumaan jousimiehiin.

      • Gem

        Pikaisen katsastuksen menneeseen (nykyiseenkin)tehtyäni tokaisen:
        *Pakko saada toi mies -sainkin, kauris
        *Rakastuin itseäni vanhempaan, ei muuta kuin fyysinen suhde -rapu
        *Exä, ei suuria tunteita ja laimea ero -neitsyt
        *Rakastuin uudelleen nuoruuden ihastukseeni, PAKKO SAADA TUO MIES -kauris (jo toinen)¨

        Eli eivät mitään tyypillisiä kaksosnaisen kohteita
        (olen kyllä syntynyt 19 kesäkuuta, joten voisikohan olla ravun vaikutusta??)
        Toteaisin että suurinta vetoa olen tuntenut näihin kahteen kaurismieheen...


      • 19.6
        Gem kirjoitti:

        Pikaisen katsastuksen menneeseen (nykyiseenkin)tehtyäni tokaisen:
        *Pakko saada toi mies -sainkin, kauris
        *Rakastuin itseäni vanhempaan, ei muuta kuin fyysinen suhde -rapu
        *Exä, ei suuria tunteita ja laimea ero -neitsyt
        *Rakastuin uudelleen nuoruuden ihastukseeni, PAKKO SAADA TUO MIES -kauris (jo toinen)¨

        Eli eivät mitään tyypillisiä kaksosnaisen kohteita
        (olen kyllä syntynyt 19 kesäkuuta, joten voisikohan olla ravun vaikutusta??)
        Toteaisin että suurinta vetoa olen tuntenut näihin kahteen kaurismieheen...

        ja olen itsekin joskus miettinyt,että vaikuttaako ravun merkki jo luonteeseeni.Olen nouseva neitsyt ja en tiedä vaikuttaako asiaan,että olen aina tuntenut vetoa neitsyt miehiin..


    • rap-U

      iskee silmiin heti leijonat ja kaksoset. Kaksosten kanssa flirttailua ja jutustelua, mutta leijonan kanssa sitä flirttailee ja siitä lähtee vähän pidempää juttua. Mutta nyt on vasta löytynyt leijonasta pidemmän päälle seuraa... :)

      Ei mulla toi vastamerkki kyllä pistä silmään... oikeastaan mitenkään.. tulen toimeen muttei se herätä mitään tuntemuksia mussa...

      • cala

        miksei kukaan puhu kaloista? me kalathan ollaan kuulemma se seksikkäin merkki, ja on kyllä vientiä riittänytkin (kehu kehu)!


    • vaaka-Marilyn

      Ite oon aina tuntenut kunnon vetoo kaksosiin...kauriita ja rapuja en oo oikein koskaan voinut sietää.
      Mun neitsyt-ystäväni tuntee vetoo neitsyisiin ja skorppiooniin...samoin vesimies.

    • kalatar

      noniin..olette ilmeisesti tehnyt pientä itsetutkiskelua..kuten neitsyt ehdotti=) jeez..hyvä!!mutta tää on vain yks näkökulma ja halusin mielenkiinnosta nähdä paikkánsa pitävyyden..itse olen kalat ja nous.skorppari..ja vetoa tunnen veskareihin,jousimiehiin,kaksosiin ja härkiin..joskus aikoinaan leijonaan,mutta en enää..
      tällaista itsetutkiskeluahan nämä horoskoopitkin ovat..=)

      • skorpionipimu

        ...mä olen siis skorppari ja mun sydämeni vei vesimies. Eikä ole palauttanut vieläkään viiden vuoden jälkeen. Tosin ollaan vaan kamuja, kun´ei herran tunteista ota selkoa. Mutta vetoa vesimieheen on ja PALJON!!!


      • sisi
        skorpionipimu kirjoitti:

        ...mä olen siis skorppari ja mun sydämeni vei vesimies. Eikä ole palauttanut vieläkään viiden vuoden jälkeen. Tosin ollaan vaan kamuja, kun´ei herran tunteista ota selkoa. Mutta vetoa vesimieheen on ja PALJON!!!

        En mitenkään aliarvioi tunteitasi vesimieheen, mutta eikö kannattaisi siirtää kiinnostus johonkin sellaiseen merkkiin, jolta saisi vastakaikua? Eikö vesimies ole aika flegu?

        Jos saan sinulle jotain merkkiä suositella, niin kokeilepa omaa merkkiäsi eli skorpioni -ukkoa! Siinä saa kyytiä ja mukavasti saakin! Tai sitten jos haluat kivaa hali-pussaus -suhdetta, valitse härkämies. Saat kaupan päälle tasokkaan kodin ja paljon muitakin iloja ;-)


      • Skorppari
        skorpionipimu kirjoitti:

        ...mä olen siis skorppari ja mun sydämeni vei vesimies. Eikä ole palauttanut vieläkään viiden vuoden jälkeen. Tosin ollaan vaan kamuja, kun´ei herran tunteista ota selkoa. Mutta vetoa vesimieheen on ja PALJON!!!

        Heips kaikille joo toi on vesimiehillä tosi yleistä että tänään ollaan niin ihania ja huomenna sitten ei ota selkoa ottaako vai jättääkö se (varsinkin vesimies ukoilla) naisista en niinkään tiedä heille varmaan se tunteiden näyttö onkin varmaan helpompaa...


      • kalatar
        Skorppari kirjoitti:

        Heips kaikille joo toi on vesimiehillä tosi yleistä että tänään ollaan niin ihania ja huomenna sitten ei ota selkoa ottaako vai jättääkö se (varsinkin vesimies ukoilla) naisista en niinkään tiedä heille varmaan se tunteiden näyttö onkin varmaan helpompaa...

        mulla on veskari mies ja hyvin menee välillä seilataan niin kovaa ettei tiedä mihin joutuu ja itketään ja joskus hänkin itkee..mutta meillä on rakkautta ja se on auttanut vaikeimpien asioiden yli..mutta en vieläkään 2 vuoden jälkeen ole menettänyt mielenkiintoa häneen..ah ihana mies!! välillä kyllä ihmettelen mikä meidät pitää yhdessä..mutta jotenkin olen tämän kylmäkallen rakkauden saanut omakseni..hän sanoi syyksi miksi rakastaa minua olisi mm.se että olen niin ymmärtäväinen..kun häntäkin vielä katselen kaiken jälkeen..tällaisiakohan veskarit yleensä ovatkin?siis miehet..


    • kalakala

      Ei muhun ainakaan vetoo eikä oo ikinä vedonnukkaan jousimies ja kaksonen!Sen sijaan vesimiehet on niin ihanii.Aina jotenkin salaperäisesti ne saa mun huomion!

    • härkä

      Ilmeisesti kysy on seksuaalisesta vetovoimasta...?

      kovimmin on jysähtänyt kerta toisensa jälkeen skorpparit, välillä jo ihan väsyin ajatukseen, kun ties jo kysymättä et vastapelurina oli skorppu..
      Vaaka vetoaa myös ja on kyllä tosi lähellä ykkössijaa..

      Oinas on myös nam, oma kuu oinaassa, et saattaa johtua siitä..

      Vesimies ei kyllä ole koskaan kiehtonut, ei yhtään, mistä tuo tieto mahtaa olla peräisin, en ole ennen edes kuullut.....

      • kalatar

        yks kirjanen vaan hamasta menneisyydestä??=)
        mutta tuleehan puitua läpi vähän toiseltakin kantilta näitä vetovoima hommeleita!!


    • Jousimies

      Kyllä mulla ainakin toi näyttää toteutuvan. Kalat on useeseen otteeseen kehtonu, edellinen poikaystävä oliki sitte neitsyt, samoin ku nykyinenkin! On siinä kai sitte jotain perää ainakin mun osalta.

    • Jellona...

      Entäs kaksonen ja jellona? :)
      Olen TÄYSIN rakastunut kaksoseen mutta ei taida oikeen toimia...vai? jippii.fi:n mukaan meillä olisi hauskaa ja hilpeetä yhessä.. mut eihän tosta ikinä tiä... ite oon nainen.. kaksonen on tuo miespuoleinen...=) jos tähän juttuu sais vähä selvyyttä..ni kiitosh-....=)

      • kalatar

        kyllä kaksosen ja leijonan pitäisi yhteen sopia..noissa jutuissa oli vain vetovoimasta kyse..=)ilman ja tulen merkit sopivat kunhan vain kysessä ei ole vastakkainen merkkisi eli sinun kohdallasi se olisi:vesimies...mikä ei sopisi


    • masha

      ..mutta se mitä sanoit Kalojen ja Neitsyiden välisestä vetovoimasta, EI!!!
      Niin, tai siis minä, Kalat merkin edustaja, en voi sietää Neitsyitä... ei mitenkään loukkauksena, mutten vaan yksinkertaisesti ole koskaan sietänyt Neitsyitä =/
      Samaten ystäväni, Skorpioni merkiltään ei siedä Härkiä =/ ainoastaan vetovoimaa olen huomannut Kauriiden ja Rapujen välillä...

      • kalatar

        viestini taisi olla aika epäselvä..mutta ei vastakkaiset merkit tunne vetoa toisiinsa vaan samoihin merkkeihin..sitä tarkoitin kuten:skorpparit tuntevat leijoniin ja vesimiehiin sekä härät leijoniin ja vesimiehiin..eivät siis toisiinsa..(vastakkaisia merkkejä)


    • OinaS

      Olen oinas, ja seurustellut vuosia ravun kanssa :) Tunnen kauris miehen johon tunnen suurta vetoa aina kun näen hänet. Meillä on tämän kauris miehen kanssa ollut aikoinaan eräänlainen suhde, ja fyysinen vetovoima on edelleen voimakas puolin ja toisin. Elikkä kaipa tuo totta pitää :)

      • OinaS

        Mieleen tuli että kalat on kokeiltu ja ei ollut mitään ihmeellistä meidän välillä, joten sekin pitäisi juttusi mukaan paikkaansa. Ihmettelen vaan kovasti miksi tunnen vetoa kauriiseen ja rapuun vaikka eihän niiden pitäisi oinaalle sopia :)


      • kalatar
        OinaS kirjoitti:

        Mieleen tuli että kalat on kokeiltu ja ei ollut mitään ihmeellistä meidän välillä, joten sekin pitäisi juttusi mukaan paikkaansa. Ihmettelen vaan kovasti miksi tunnen vetoa kauriiseen ja rapuun vaikka eihän niiden pitäisi oinaalle sopia :)

        kuka näistä tietää..mutta kysessä olisikin seksuaalinen vetovoima lukemani perusteella..ei siis välttämättä sopivuus..nämä merkit vain pistävät silmään miellyttävässä mielessä..


    • vanha keskustelu...

      Itse tunnen suuurta vetovoimaa jouskareita ja veskareita kohtaan. Ei hyvä ollenkaan, itsehän olen kalat, eikä tuli- tai ilmamerkkiä kartalta juurikaan löydy, ainoastaan Venus Oinas.
      Jännä juttu kun aina miehestä paljastuu joko; Jousimies, Kuu Vesimies tai Vesimies, Kuu Jousimies...

    • LeiJou

      Ihana ketju, tulipas taas rassattua aivonystyröitä! :D
      Itselläni on aurinko ja nousumerkki leijonassa, ja kyllä ne perhana jousimiehiksi aina paljastuu, joihin ihastun päätä pahkaa.
      On ollut säätöä
      - härkä: häneen olin ihastunut todella kauan, mutta teini-ihastus kuivui sitten kuitenkin kokoon ajan kanssa
      - oinaan kanssa: kivaa hetken mutta ei jaksanu pitemmän päälle sit kuitenkaan
      - kalat-mies: ihastusta, hän ei saanut vaan toimittua ja meillä loppui aika kesken
      - vaaka: ei herranen aika, liian naisellinen merkki! Sihteeri ja seuraneiti!
      - leijonamies: oli mahtavaa, mutta ehkä liian tulista
      - skorpioni: ei luotettava, liian monimutkainen ja pettää aina
      - kauris: oli aika ihanan vakaa
      - rapu: joo no. Ei mulle. Meni liian omistushaluiseksi ja ahdistavaksi ja henkiseksi väkivallaksi. No thanks. Never again. "Rapu juo ja itkee.... ja juo ja itkee..." luki jossain. Totta!
      - sokerina pohjalla jousimiehet: rakastan heidän huumorintajuaan ja pinnan alla kuplivaa villiä orhia. Uuh mama, se se vasta jotain!

    • Anonyymi

      Itse olen Jousimies ja vetovoimaa tuntenut Kaksosiin, Oinaisiin, Jousimiehiin ja harvinaisesta rapuihin. Oinas vie jalkani alta ylivoimaisesti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe