mitkä auttaa muut kuin samarin ja pepcid
tarkoitan esim.kaurapuuroa ja muuta ruokaa
mahahapot sekaisin
7
5170
Vastaukset
- jotain
mulla rauhottaa maito, minttu- ja kamomillatee, kaurapuuro on hyvä, toisaalta rasvainen ruoka "keittää", pellavasiemenrouhe on hyvä
- vink
kipinkapin hakemaan Gaviscon-nimisiä purutabletteja, saatavilla myös nestemäisenä.
Ne auttaa.- Taatta
... närästykseen muodostamalla mahan sisällön pinnalle eräänlaisen vaahtokerroksen.
- xia
Taatta kirjoitti:
... närästykseen muodostamalla mahan sisällön pinnalle eräänlaisen vaahtokerroksen.
Piimä, vichy, rennie, gefilustuotteet(lasi päivässä, ei kannata yliannostella).
Sängyn yläpään kohottaminen(vanhat puhelinluettelot käyttöön) sekä
vähärasvainen ruoka.
Oireitani pahentaa
Valkosipuli, hapanleipä, tuore pulla, KAALI, broileri ja tonnikala öljyssä!
Varoisin myös salaattia tai sipulia
- kokemusta on
eli sängynpää ylös n:10cm.
rasvaset ruuat pois.
kannattaa välttää,esim.paprika,sitruhedelmät,
ruisleipä,viini,väkevä alkoholi,suklaa,kaikki hapan jne.appelsiinimehu on yksi pahimmista.
ennenkaikkea älä stressaa .jos maha on huonossa kunnossa käy lääkärillä,
ne antaa reseptin kunnon lääkkeelle,
ja tähystävät tarvittaessa onko hapot vaurioittaneet ruokatorvea.
vatsalle hyvästä on valkuaispitoiset ruuat,esim
herneet,kuitupitoiset puurot,syödä säännöllisesti,
ei syö illalla ennen nukkumaan menoa.- Paula
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/seinalle.html
Jos ruoassa on jotain noista, närästää se ainakin minua. Samoin tekee kaikki hiivaa sisältävät sapuskat. - Paula
Mitähän lääkettä mahtaa lääkäri antaa?
Hullua, että ihmiset syövät sapuskan seassa lääkkeenomaista ainetta. Mitä järkeä on syödä yhtaikaa happoja alentavaa lääkettä sitä noistavaa ruokaa? Niinvaan tekee kaikki, jotka syövät eineksiä ja laitosruokaa tai huonosti valmistettua kotiruokaa:-(
http://195.236.0.10/pls/terveysportti/pharmaca2.PitkaVersio?p_seloste_id=2717&p_sessio_id=
Tuo lääke tosin on tarkoitettu niille, joilla ei vatsahappoja erity ollenkaan. Itse pärjään kokonaan ilman närästyslääkkeitä, kun katson vähän, mitä syön: kartan ed viestissä olevan listan aineita. Samalla vältyn migreeniltä, jota ne aiheuttavat yleisesti - jopa neurologian oppikirjan mukaan.
Stressillä ei ole muuta tekemistä asian kanssa, paitsi että kiireessä tulee helposti syötyä eineksiä tms. ja ne sitten närästävät:-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658