Mikäs ratti/poljin yhdistelmä olisi paras ostos tällä hetkellä?
ratti
5
885
Vastaukset
- Jukkis
Osta logitechin momo,itse olen siihen tosi tyytyväinen.
- Kyoshiro
Itselläni myös momo. Ehdottomasti paras (ja kallein) vaihtoehto.
- epi
jep. Näin on. Momo Racing Force ratilla kulkee ja lujaa.
HUOM!
Osta ratti Verkkokauppa.comista (http://www.verkkokauppa.com), niin säästät rutkasti rahaa. Tuolta saat sen 112 eurolla, kun esim. PC-SuperStoressa se maksaa noin 145 euroa jos oikein muistan. - haistakaa
epi kirjoitti:
jep. Näin on. Momo Racing Force ratilla kulkee ja lujaa.
HUOM!
Osta ratti Verkkokauppa.comista (http://www.verkkokauppa.com), niin säästät rutkasti rahaa. Tuolta saat sen 112 eurolla, kun esim. PC-SuperStoressa se maksaa noin 145 euroa jos oikein muistan.haistakaa vittu koko porukka
- osaava
haistakaa kirjoitti:
haistakaa vittu koko porukka
eliitti juhlii suomessa ja kansaa nöyryytetään oikein kunnolla tämän kallion huoran kanssa milloinka tämä kallion paska on uunoturhapuroineen edistänyt tämän maan köyhien ja taaksekäyjien jotka ovat nmaan paras ryhti niin vitunkantaja on klobalisaatoon ryhtynyt niin tosissaan etrtä kansa on jo unohtunut näitä sak; n paskoilt a kKOHTA VITTU AMMUTAAN TEIDÄT VITUN PASKAT KATOTAAN MITEN PITKÄÄNN KALLION AKKA VEDATTELET NIIN JOSSAKIN KOHTAA YULEE LOPPU :: TEILLE VIRKAMIEHET SUOMESSA MINÄ KOHTA NAIN TEIDÄN AKKOJANNE KOSKA HE PITÄVÄT MINUSTA.::::::::::::::::
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4132356Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882170- 981862
- 4501813
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1171609- 71464
- 2271066
Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭80982Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.10973Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41862