Niin lämpöisiä kenkiä ei liene ettei niissä meikäläisen varpaita palelisi... mutta olen kuullut että markkinoilla olisi erityisiä lämpiäviä pohjallisia jotka varustettu jonkinlaisilla vastuslangoilla, saavat virtansa jalkaan kiinnitettävästä akusta/paristosta. itse asiassa siis kyse "sähköpohjallisista"
Onkohan kellään tarkempaa tietoa näistä ?
Lämpöpohjalliset ?
11
9756
Vastaukset
- VILUKISSA
Itse tein vanhasta makuualustasta pohjalliset.
Ne menevät kyllä jonkinajan kuluttua läjään.
Jos joutuu olemaan pitkään paikallaan, esim hirvipassissa, ovat nämä aivan mainiot lisäpohjalliset. Tällöin voi pitää reilumpia kenkiä, ja varpailla on tilaa liikkua.
Muut nykykeksinnöt ovat humpuukia. - MS.
Moi viluvarvas!käväiseppäs katsomassa www.sidecut.net Täältä löytyy lämpöpohjalliset vastuksilla,löytyy eri malleja.
- jesus
Nuo vastuksella varustetut pohjalliset ovat nimeltään Therm-ic. Lisää juttua löytyy täältä
http://www.therm-ic.com/finnisch/htm_deutsch/
Noita myydään erittäin hyvin varustelluissa urheiluliikkeissä, koska suurin käyttäjäkunta ovat laskettelijat...
Juu pohjalliset ovat suhteellisen halvat, mutta ne välttämättömät akut sitten maksaa. Kävin hakemassa itselleni tuollaiset pari päivää sitten ja hintaa tuli alennuksineen ~180€. - jalat lämpiminä
YLEn kuningaskuluttajassa oli joitakin lämpöpohjallisia testissä. Testivoittajaksi nousi aerogel lämpöpohjalliset.
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/3242
Noita Toasty Feet Aerogel lämpöpohjallisia saa ainakin http://www.lampopohjalliset.fi - torimyyjä
Olen ulkotöissä ilman pakkasrajaa ja kaikkea on testattu. Minulle paras vaihtoehto on ollut kertakäyttöiset grabber-lämmittemet. Lämmitin on pieni(ei vaadi lisätilaa kengässä),mutta pitää hyvin jalat 7 tuntia lämpimänä,ilman pattereita ja johtoja. YO-apteekissa maksaa noin 2.50euroa. Suosittelen kokeilemaan.
- TK TK
Thermacellin pohjalliset saa satasen pintaan osoitteesta http://jalatlämpimiksi.fi/
- Ski1
www.blazewear.fi
Itse olen hankkinut omani tuolta ja pohjallisten lisäksi olen erittän tyytyväinen hanskoihin.- Pilkkiäijä
Täältä kans ääni blazewearille. Varsinkin ne alushanskat on loistavat! Ja selänlämmitin on aivan korvaamaton!
- Pohjanpoikia
ei palele, varsinkaan varpaista, on jo kymmeniä vuosia ollut olemassa huopavuori kumisaappaat, oikeanlaiset sellaiset kun laittaa jalkaan sopivien sukkien kera niin ei varmasti palele vaikka olisi se miinus viisikymmentä ja vähän päälle pakkasta. Hieman nämä saapas kamppeet huonontuneet viime aikoina, kuten monen hyvän, täydellisen tavaran kanssa on suuntaus ollut, mutta jonkinlaisia löytyy vielä vaikka lestit muuttuu ja muut ominaisuudet. Tarpeeksi tilava pitää saappaan olla, ei saa puristaa, ei tietenkään liikaa hölskyäkään mutta liian iso parempi kuin liian pieni, ison saappaan voi kiristää vaikka narulla, remmillä ulkoapäin tiukemmaksi. Irto huopavuori, tämän sisälle mahduttava jalan lisäksi paksu villasukka ja tavallinen tukeva sukka. Pohjallinen lisää vielä lämpöä, mutta sopiva väljyys eli ilmaa saappaassa niin ei palele. Kylmyys johtuu usein jalan kastumisesta, ehjä kumisaapas ei päästä vettä sisään, ellei kahlaa syvällä.
- ostoaikeissa
www.blazewear.fi
Tuolla on näköjään hinta hieman laskenut.
Mahtaako jostain vielä edullisemmin löytyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833