Millainen mies on jousimies?

Angel

Millainen on mies, jonka horoskooppi on jousimies? Ovatko jousimiehet ns. tuuliviirejä? Vai tietävätkö he tarkalleen mitä haluavat? Kokemuksia aiheesta?

12

5933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -angel-

no mun tuntemani jousimies on rauhallinen ja posittivinen oon ite 12 ja tiiän oon myös jousimies meilaa takas jos on kysyttävää

• iitu

jousimies on urheilu hullu...
      luonteeltaan hän on menevä, huumorintajuinen, hellä, itsevarmakin se oli...
      tai en mie tiiä...tunnenko enää koko tyyppiä...:(
      yli vuosi seurusteltiin ja ero tuli 2 päivää sitten...

• yaana

Jousimies miehet keitä tunnen ovat olleet hieman agressiivisia mutta kuitenkin helliä.erittäin impusiviisia! suorasanaisia ja haluavat tulla esille ja olla huomionkohteena. useat ovat tykänneet alistaa ihmisiä.

• Angel

tuo kuvauksesi jousimiehestä. Itsekin luulin tuntevani jo kohtuu hyvin yhden, mutta sitten huomasin, että ehkä en tuntenutkaan...Ovatkohan kaikki jousimiehet sitten yhtä ailahtelevaisia - tuuliviirejä? Tai ainakin jos on ihmissuhteista kyse...???

• Loco
        Angel kirjoitti:

tuo kuvauksesi jousimiehestä. Itsekin luulin tuntevani jo kohtuu hyvin yhden, mutta sitten huomasin, että ehkä en tuntenutkaan...Ovatkohan kaikki jousimiehet sitten yhtä ailahtelevaisia - tuuliviirejä? Tai ainakin jos on ihmissuhteista kyse...???

Seurustelen jousimies-miehen kanssa ja niin sillä kuin muillakin tuntemillani jousimiehillä on taipumusta riippuvuuksiin, esim. pelihimoon ja päihteiden käyttöön. Joukkarit on sosiaalisia ja tulee melkeen kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen ja osaa olla tunteellisia :) aggressiivisuus ja herkkähermoisuus saattaa olla aika huono piirre. Jousimies-miehistä sanotaan et ne eivät osaa olla uskollisia, sekin riippuu tietysti henkilöstä.

• iitu
        Loco kirjoitti:

Seurustelen jousimies-miehen kanssa ja niin sillä kuin muillakin tuntemillani jousimiehillä on taipumusta riippuvuuksiin, esim. pelihimoon ja päihteiden käyttöön. Joukkarit on sosiaalisia ja tulee melkeen kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen ja osaa olla tunteellisia :) aggressiivisuus ja herkkähermoisuus saattaa olla aika huono piirre. Jousimies-miehistä sanotaan et ne eivät osaa olla uskollisia, sekin riippuu tietysti henkilöstä.

tuo pettäminen...siitä on kuullu niin paljon lähipäivinä...
        meillä oli yksi eron syy juuri jousimies-"mieheni" pettäminen...toinen oli se ettei hän enää tiennyt mitä haluaa. tunteet oli sekaisin.
        ei hän aggressiivinen ollut...hän oli käytännöllinen ja asiallinen ihminen ja otti toisetkin huomioon. en sitten tiedä mikä oli pettämisen syy...halusiko hän vielä olla vapaa ja tehdä mitä halusi vai mitä?
        itse hän sanoi ettei se johtunut minusta ollenkaan, mutta en ole kuitenkaan jättänyt sitäkään huomiotta...
        en sitten tiedä...

• masa
        iitu kirjoitti:

tuo pettäminen...siitä on kuullu niin paljon lähipäivinä...
        meillä oli yksi eron syy juuri jousimies-"mieheni" pettäminen...toinen oli se ettei hän enää tiennyt mitä haluaa. tunteet oli sekaisin.
        ei hän aggressiivinen ollut...hän oli käytännöllinen ja asiallinen ihminen ja otti toisetkin huomioon. en sitten tiedä mikä oli pettämisen syy...halusiko hän vielä olla vapaa ja tehdä mitä halusi vai mitä?
        itse hän sanoi ettei se johtunut minusta ollenkaan, mutta en ole kuitenkaan jättänyt sitäkään huomiotta...
        en sitten tiedä...

oon itse jousimies ja mun nouseva merkkikin on kuulemma jousimies.. sanoisin ainakin omalta osaltani et jousimies tietää tarkalleen mitä haluaa ja myös ottaa sen. ja mitä ite oon huomannu itsessäni ni mul on kumma kyky manipuloida ihmisä omaan tahtooni ja käännyttää ihmisiä mielipiteissään.. suhteis oon tosi varovainen ainakin alkuun en oikee haluu et muhun rakastutaan mut se on kai jonkinnäköistä itsesuojelua ja pelkoa siit sitoutumisest... mut ainaki uskollinen kaikin puolin..
        sellasii merkkei joit oon ite huomannu kenen kaa ei sovi yhteen on ravut ja scorppionit tullu liian monta huonoa kokemusta molemmista merkeistä

• vesuri
        masa kirjoitti:

oon itse jousimies ja mun nouseva merkkikin on kuulemma jousimies.. sanoisin ainakin omalta osaltani et jousimies tietää tarkalleen mitä haluaa ja myös ottaa sen. ja mitä ite oon huomannu itsessäni ni mul on kumma kyky manipuloida ihmisä omaan tahtooni ja käännyttää ihmisiä mielipiteissään.. suhteis oon tosi varovainen ainakin alkuun en oikee haluu et muhun rakastutaan mut se on kai jonkinnäköistä itsesuojelua ja pelkoa siit sitoutumisest... mut ainaki uskollinen kaikin puolin..
        sellasii merkkei joit oon ite huomannu kenen kaa ei sovi yhteen on ravut ja scorppionit tullu liian monta huonoa kokemusta molemmista merkeistä

en tiedä parisuhteesta kun en ole yhdenkään merkinedustajan kanssa ollut, mutta mitä tulee mies-mies kaverisuhteeseen niin voin kertoa muutamia faktoja:

*luotettava (ei ole ketään naista pettänyt)
        *aikaansaava (työelämässä johtavassa asemassa)
        *päättäväinen (joskus vaikeuksia pysyä pitkään päätöksissä jotka koskevat itsensä kehittämistä)
        *valmis auttaa kavereitaan
        *osaa motivoida ihmisiä
        *toisinaan hieman etäinen
        *'kaikessa tekemisessä pitää olla järkeä'

viimeistä en itse aina allekirjoita kyllä, mutta näin :)

• VesimiesNainen
        vesuri kirjoitti:

en tiedä parisuhteesta kun en ole yhdenkään merkinedustajan kanssa ollut, mutta mitä tulee mies-mies kaverisuhteeseen niin voin kertoa muutamia faktoja:

*luotettava (ei ole ketään naista pettänyt)
        *aikaansaava (työelämässä johtavassa asemassa)
        *päättäväinen (joskus vaikeuksia pysyä pitkään päätöksissä jotka koskevat itsensä kehittämistä)
        *valmis auttaa kavereitaan
        *osaa motivoida ihmisiä
        *toisinaan hieman etäinen
        *'kaikessa tekemisessä pitää olla järkeä'

viimeistä en itse aina allekirjoita kyllä, mutta näin :)

Justiin tuollanen miun mussukka on :) Ja aina on menossa! Mutta on erittäin luotettava ja rehellinen ja kahenkesken tosi hellä :)

• Mimmi

Jousimies-mies on villi ja vapaa,kaikki mulle-heti-tänne, minä-itte,seikkailija, flirttailija, kiltti, kohtelias, ei halua sitoutua, laidasta laitaan= ei keskivertoihminen, joko-tai-ihminen, tuuliviiri ym. Olen elänyt kahden jousimiehen kanssa, niin että tietoa jo on. Kolmatta ei tule...

• santra

Olen itse härkä. Jousimiehet ovat rehellisiä ja rehtiä mies sakkia. Tosin en tiedä ovatko kaikki samanlaisia. Mieheni on kylläkin.Jousimiehet haluat ja tahtovat kaikenlaista....Jousimiehet ovat välillä menijä porukkaa, mutta ei saisi niin yleistää tätäkään!

• Jousimies-75

Itse olen jousimies ja huomasin noista aikaisemmista viesteistä joitain itseenikin osuvia piirteitä, kuten esimerkiksi rehellisyys ja uskollisuus. Kaikki jousimiehet eivät kuitenkaan halua olla koko ajan esillä tai ajattele pelkästään itseään. Tuuliviiri on kyllä aika sopiva nimitys, mutta ainakin omalta kohdaltani voin todeta, että kun jalat viedään alta niin se on menoa silloin. Varmaan monikin nuori jousimies haluaa nauttia vapaudestaan, niin minäkin nuorempana, mutta seurustelen siis nykyään enkä missään tapauksessa halua luopua siitä edes vapauden nimissä. Urheiluakin harrastan, mutta en luokittele itseäni ainakaan urheiluhulluksi. Moni muu voisi niin kyllä tehdä :) Huumorihan ei jouskareilta lopu koskaan kesken, eihän.. Ei ainakaan niiltä joita itse tunnen, mutta välillä lentelee ihan tahattomia sammakoita suusta, minkä huomaa myöhemmin. Sitten pyydetäänkin nöyrästi anteeksi.

Moni oli maininnut että tuntemansa jousimiehet ovat aggressiivisia ja riippuvaisia jostain. Hmm... en allekirjoita tuota alkuunkaan. En usko että aggressiivisuudella on mitään tekemistä horoskooppimerkin suhteen. Riippuvainen? En ainakaan alkoholisti, koska käytän hyvin vähän ja harvoin. Tämä on todellakin subjektiivinen näkökanta. Joku muu voisi taas olla toista mieltä.

Yritetään kuitenkin olla yleistämättä horoskooppimerkin nimissä.. jookos? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      200
      4128
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      241
      3304
    3. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      1
      2331
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      2245
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      85
      1933
    6. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1589
    7. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1236
    8. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1208
    9. Onko Kuhmossa salapareja

Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
      Kuhmo
      15
      1188
    10. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1111
    Aihe