Ex mielessä KOKO elämä pielessä!!!

~k@t@16/Tre~

...Reilu vuos sitten... Tapasin sen, rakastuin,
vei neitsyyteni, 4kk ja 6 päivää, se jätti mut!
Syystä kun syystä! Porasin koko kesäloman ja
syksyn sen jäbän perään... Siihen vaikutti
varmaan sekin et annoin sille varjellun
neitsyyteni, uskoin meihin ja rakastin niin lujaa!

Nyt reilu vuos aikaa siitä. Mä oon "onnellisesti"
seurustellu mun nykyisen kanssa kohta 9kk. Se
mikä vituttaa on et TÄNÄÄN AAMULLA VIIMEX ITKIN
SEN EDELLESIN PERÄÄN! Mä tulin eilen kauheen
mustasukkasex kun jätkäni (ex:äni luokkakaveri)
kerto et mun ex- on ollu yhen kimman kaa kohta
puolvuotta! Ja se kun ei kuulu sen jätkän
tapoihin! Se on pettäny sitä muijaa, mut vaan
kerran! Ja mää vitun kusipää suren sellasen
petturin perään ja kuolen mustasukkasuudesta kun
ajattelen et se rakastaa sitä muijaansa enemmän
kun mua! Mä haluisin olla sen muijan paikalla...

Tää kaikki, vaikka mulla on maailman ihanin,
uskollisin ja rakastettavin jätkäkaveri!!!
Porukat ja kaiffarit povaa meille onnellista
avioliittoo ja ties mitä ja silti musta tuntuu et
mä haluisin syvällä sisimmässä olla vapaa...
Tuntuu etten enää koskaan voi rakastaa niin kuin
rakastin sillon... ... ... ... ... ... ... ... ...
IHAN KUN TEKISIN TÄN KAIKEN UNOHTAAKSENI SEN
EDELLISEN JA ETTÄ LÄHEISET OIS ONNELLISIA!!!

I hate myself! Oon todellinen kusipää!

MITÄ HELVETTIÄ MÄ TEEN!? Oon miettiny jätkäni
jättämistä, mut mä pelkään satuttavani sitä
liikaa ja porukoita ehkä itteenikin en tosiaan
tiä mitä tehdä!!!???????

11

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buhahaaa

      ei tainnu stringit auttaa?!!

    • Äijä -85

      Siis voi vitsi. Ihan neitsyytes menetit tälle
      jäpälle?

      Ai että ihan koko kesä meni pilalle, kun porasit
      yötä päivää tän jäpän perään?

      Ai nyt sun elämäs on sitten sirpaleina, niinkö?


      Voi että, ihan itkettää. Suosittelen, vedä itses
      hirteen, jos et muuta keksi.

      • ~k@t@16/Tre~

        No en ainakaan noin tunteettoman jätkän kaa
        pystyis koskaan oleen... Se onkin varmaan siinä
        että oot viä tarha-asteella!!


      • ~k@t@16/Tre~

        Sitä viä kun auoit tosta neitsyyden
        menettämisestä!!! Ehkä sä et oo viä ees kokenu
        sitä tai oot muuten vaan sellanen aivoton
        kusipää, jonka sais ampuu maahan samantien!
        Muijille se merkkaa varmaan vähän enemmän
        kun kundeille, mut ainakin mun nykyinen on niin
        kasvanu et osaa arvostaa naisen neitsyyttä...
        Sulla on viä paljon oppimista!!! Jotta edes
        saisit tytön joskus ittelles...


      • Minä taas
        ~k@t@16/Tre~ kirjoitti:

        Sitä viä kun auoit tosta neitsyyden
        menettämisestä!!! Ehkä sä et oo viä ees kokenu
        sitä tai oot muuten vaan sellanen aivoton
        kusipää, jonka sais ampuu maahan samantien!
        Muijille se merkkaa varmaan vähän enemmän
        kun kundeille, mut ainakin mun nykyinen on niin
        kasvanu et osaa arvostaa naisen neitsyyttä...
        Sulla on viä paljon oppimista!!! Jotta edes
        saisit tytön joskus ittelles...

        Ai että ihan vaivauduit vastaamaan. No voinhan
        tietysti vieläkin kommentoida. No joo, ehkäpä
        olen hieman tunteeton. Luultavasti emme
        todellakaan sopisi yhteen =(

        Itkupillit ja kaikki muut nyhveröt suksikoot
        vit***n. Kyllä ihmisessä pitää olla jotain
        räväkkyyttä ettei nyt ratkee itkuun ihan pikku
        jutuista. Eihän sulta nyt sentään ketään kuollut….


    • saman kokenut

      tiedän miltä susta tuntuu :(((

    • *debi*

      mulla oli melkein sama tilanne viimevuonna.
      seurustelin kylläkin 'vain' 2kk erään jätkän
      kanssa mutta sitten hän laittoi poikki
      välimatkamme(alle100km)vuoksi.Halusin tehdä mitä
      vain jotta hänen elämänsä olisi hyvää joten en
      jäänyt 'roikkumaan' ja oltiin vaan kavereita.
      Mulla oli vaikka ketä, ja niin oli hänelläkin
      mutta mikään ei saanut tunteitani
      lakastumaan.Olin mustasukkainen ja kateellinen ja
      rakastin häntä koko ajan, monta kuukautta vaikka
      hän mitä teki. Ja aina kun hän kertoi
      tyttöystävän jättäneen,olin valmis lohduttamaan
      ja ottamaan hänet takaisin ja hänkin kertoi aina
      välillä tunteistaan minua kohtaan. Mutta onneksi
      emme alkaneet missään vaiheessa uudelleen,sillä
      eihän se välimatka ole mihinkään kadonnut.
      Nykyään meillä on todella mahtava ystävyyssuhde!
      pystyn iloita hänen onnestaan ja hän minun(olen
      seurustellut nyt jo useamman kuukauden),välillä
      juttelemme yhteisistä ajoista mutta emme haikaile
      toistemme luo.. kuin kaverimielessä. Aurinkoista
      kesää sinulle, yritä iloita nykyisen kultasi
      kanssa niin kyllä kaikki helpottuu. Ajan kanssa.

      • ~k@t@16/Tre~

        Niin meiänkin jututssa eron syynä oli osaltaan
        välimatka... Vaikka se nyt oli paljon pienempi
        kuin teillä, mut ilmeisesti se oli sille jätkälle
        niin suuri...

        *Yrittää unohtaa...*


    • @ngel -85

      älä tee sit sitä virhettä ku mä et jätin jätkäni
      yhen toisen takii....ja kuinkas kävikään halusin
      exäni kuukauden päästä takas!! Mulla on ny
      sellanen tilanne, et mullaki on maailman ihanin
      jätkä..mut on yx toinen jota mietin myös koko
      ajan..EN OSAA PÄÄTTÄÄ!!! mut oon aatellu, et
      antaa ajan näyttää... NO PÄRJÄILE!

    • ?

      toisaalta et tee oikein nykyistä jätkäkaveriasi
      kohtaan, jos kerta hamuat syvällä sisimmissäsi
      muita miekkosia ja tunnet vaan seurustelevasi
      miellyttääksesi muita.. ne ei todellakaan ole
      oikeat lähtökohdat seurusteluun. karkoita
      mielestäsi se ex, nyt ensinnäkin, jos suinkin
      vaan pystyt.. tiedän, se on todella vaikeata
      unohtaa.. mutta pakko sun on eteenpäin jatkaa,
      kerta tilanne on kuin onkin näin toivoton kuin
      tämä. ja jos jätkä on vielä kusipää, niin se ei
      ansaitse sun ajatuksia.. vietä aika nyk.
      jätkäkaverisi kanssa ja puntaroi tunteitasi..
      vastauksen voit löytää vain sinä itse.

      tsemppiä!!

    • mimmu

      ...miltä tuntuu. mun ja rakkaani erosta on jo 8
      kk aikaa. silti mä rakastan sitä. monta kertaa
      oon luullu rakastavani, mut mikään ei oo ollu
      verrattavissa tähän jätkään. mä oon seurustellu
      kahen tyypin kans mein eron jälkeen, ja oonhan mä
      tykänny, mut kun tietää ettei voi rakastaa yhtä
      paljon, suhde tuntuu väärältä. uskon, että
      elämässä on vain yksi suuri rakkaus. mun elämässä
      se on jo mennyt, vaikka kavereita ollaan
      edelleen, ei meistä enää koskaan mitään tule.
      siispä, kun jonain päivänä tunnen rakastavani,
      vaikken yhtä paljon kuin silloin, tiedän
      tyytyväni siihen. elämässä ei saa mitä tahtoo.
      tiedän, mutten hyväksy sitä. vielä. mutta jonain
      päivänä..... kestän kyllä.

      jos tää jätkä on sulle tärkee ja sulla on paljon
      tunteita, älä jätä sitä. et välttämättä koskaan
      kuitenkaan löydä exäsi veroista rakkautta, joten
      älä hukkaa näitä tunteita....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe