maan auto/herttoniemi

vittuuntunut

Suosittelen kaikille peugeotin omistajille etteivät veisi autojansa korjattavaksi herttoniemen maan autoon,tyttö ystäväni auto oli huollossa ja kun lähti ajamaan pois sieltä oli "reiskat"varastettu autosta,mun ja tyttö ystäväni,no ei se viellä mitään,tänään mamma sanoi ett jarrut eivät toimi,ett aina pitäis pumpata jarruja,jotta sais auton pysähtymään,kävin kattomassa jarruja ja kun avasin konepellin niin joku vitun "autokorjaaja" oli unohtanut laittaa jarruneste säiliön korkin kiinni,mistä VITUSTA NE HANKKIVAT HUOLTOON miehet töihin jotka varastavat tavaraa ja tekevät TODELLA HUONOSTI TYÖNSÄ.Ja aina sanotaan ett merkkikorjaamolla mukamas osataan tehdä työt,VOI VITTU SENTÄÄN

12

4119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pösö

Olen myöskin saanut tarpeekseni kyseisestä paikasta, joskus vuosia sitten, kun autoni oli vielä uusi, vein sen määräaikais huoltoon, vastaanottavalle esimiehelle valitin autoni karkeasta käynti äänestä ja kysyin, auttaisko js säätäis venttiilivälykset, tähän mies totesi "ei niitä voi säätää, kun ne on automaattisesti säätyvät". Kun hain autoni huollost ja maksoin kiskurimaisen hinnan siitä, sama rällätys kuului moottorista kuin ennenkin.
      Avasin venttiilikopan kannen ja huomasin, että siellähän on vanhanaikainen säädettävä venttilikoneisto, otin ruuvarin, lenkkiavaimen ja rakotulkin, säädin venttiili välykset oikeiksi, niin mootorin käyntiääni muuttui heti miellyttäväksi.
      Senjälkeen olen huoltanut pösöni (306) itse ja hyvin on pelannu monta vuotta.

• Seppo

mutta laita terveiset esim. jälkimarkkinointipäällikölle
        [email protected]
        (jätä joku ISOLLA kirjoitettu sana vähemmälle).
        Ja kerro tällä palstalla mitä kuuluu.

Pökötti ei ole huono auto mutta sen huolto jää kaikissa kyselyissä alle keskiarvon. Ja se taas vaikuttaa mm. sinun ja minun auton jälleenmyyntiarvoon.
        Itselleni paikallinen liike teki pari huoltoa hieman huolimattomasti, huomautin ja seuraavalla kerralla jos tarvetta on kirjoitan vaikka pääjohtajalle.
        On muuten outoa että Peugeot'n www-sivuilla ei löydy yhdenkään viranhoitajan nimeä, ei edes toimitusjohtajan !!

• STv
        Seppo kirjoitti:

mutta laita terveiset esim. jälkimarkkinointipäällikölle
        [email protected]
        (jätä joku ISOLLA kirjoitettu sana vähemmälle).
        Ja kerro tällä palstalla mitä kuuluu.

Pökötti ei ole huono auto mutta sen huolto jää kaikissa kyselyissä alle keskiarvon. Ja se taas vaikuttaa mm. sinun ja minun auton jälleenmyyntiarvoon.
        Itselleni paikallinen liike teki pari huoltoa hieman huolimattomasti, huomautin ja seuraavalla kerralla jos tarvetta on kirjoitan vaikka pääjohtajalle.
        On muuten outoa että Peugeot'n www-sivuilla ei löydy yhdenkään viranhoitajan nimeä, ei edes toimitusjohtajan !!

AA ei ole JM-päällikkö Automaassa, eikä maahantuojalla.

• samoja

samoja kokemuksia täällä oulussa. Keneen muuten kannattaisi ottaa pösölle yhteyttä kun ei viitsisi ryhtyä lehtien palstoilla ruikuttamaan..?. Muutamalle olen jo laittanut palautetta, mutta vastausta ei ole kuulunut, joten jos ei suomessa löydy mielenkiintoa pösön toimittajilta, niin laitetaan palautetta vaikka päämajaan asti:)

• samoja

samoja kokemuksia täällä oulussa. Keneen muuten kannattaisi ottaa pösölle yhteyttä kun ei viitsisi ryhtyä lehtien palstoilla ruikuttamaan..?. Muutamalle olen jo laittanut palautetta, mutta vastausta ei ole kuulunut, joten jos ei suomessa löydy mielenkiintoa pösön toimittajilta, niin laitetaan palautetta vaikka päämajaan asti:)

• jaska
        samoja kirjoitti:

kokemukset oulusta ja ratkaisu: myin molemmat pösöt pois...

• Paljon ajanut

Kannattaa etsiä joku pieni korjaamo, jossa ei ole isoa organisaatiota elätettävänä. Kun käy samassa paikassa vuosikausia, syntyy luottamukselliset välit. Ei tehdä turhia toimenpiteitä ja kerrotaan, mikä paikka seuraavaksi voisi tarvita huoltoa. Kohtelu on asiallista myös naiselle. Olen löytänyt tällaisen korjaamon.

• STv

Kirjotusvirheistä päätellen ei taida kirjottaja/tyttöystävä olla vielä ajokortti-iässä.

Korjaamolla tarkoitit varmasti Herttoniemen Automaata?

• Anonyymi

Etkö saanut vihasen henkilön asiasta selvyyttä.
        Puuttua kirjoitusvirheisiin???!!!!??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö saanut vihasen henkilön asiasta selvyyttä.
        Puuttua kirjoitusvirheisiin???!!!!??

Nerokas kommentti yli 18 vuotta vanhaan ketjuun...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nerokas kommentti yli 18 vuotta vanhaan ketjuun...

Hah sepä se. Ihmiset on tyhmiä kun kaivavat vanhoja aiheita ylös.

• Hemmo

Aikoinaan 106:ssa ei toiminut Bensamittari, josta vaimo valitti huollossa. Vastaus ongelmaan oli seuraava: Peugeot täytyy aina tankata kun bensamittari näyttää puoltaväliä...

Tuo on kyllä paras mitä olen ikinä kuullut...ja tosi...

Jostain kummasta syystä byt on 406:n, johtui varmaan autosta pitää valitettavasti asioida ko. liikkessä....Joka on vielä kallis ja Peugeotissa ei tunnetusti ole takuuta!

Vehosta ja Laakkosesta on positiiviset kokemukset!

Huonoja kokemuksia myös Biliasta...
      Stokka sika kallis!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      164
      6548
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      53
      1923
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1691
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1142
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      337
      1085
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      50
      1044
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      990
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      918
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      918
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      897
    Aihe