Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

maan auto/herttoniemi

vittuuntunut

Suosittelen kaikille peugeotin omistajille etteivät veisi autojansa korjattavaksi herttoniemen maan autoon,tyttö ystäväni auto oli huollossa ja kun lähti ajamaan pois sieltä oli "reiskat"varastettu autosta,mun ja tyttö ystäväni,no ei se viellä mitään,tänään mamma sanoi ett jarrut eivät toimi,ett aina pitäis pumpata jarruja,jotta sais auton pysähtymään,kävin kattomassa jarruja ja kun avasin konepellin niin joku vitun "autokorjaaja" oli unohtanut laittaa jarruneste säiliön korkin kiinni,mistä VITUSTA NE HANKKIVAT HUOLTOON miehet töihin jotka varastavat tavaraa ja tekevät TODELLA HUONOSTI TYÖNSÄ.Ja aina sanotaan ett merkkikorjaamolla mukamas osataan tehdä työt,VOI VITTU SENTÄÄN

12

4032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pösö

      Olen myöskin saanut tarpeekseni kyseisestä paikasta, joskus vuosia sitten, kun autoni oli vielä uusi, vein sen määräaikais huoltoon, vastaanottavalle esimiehelle valitin autoni karkeasta käynti äänestä ja kysyin, auttaisko js säätäis venttiilivälykset, tähän mies totesi "ei niitä voi säätää, kun ne on automaattisesti säätyvät". Kun hain autoni huollost ja maksoin kiskurimaisen hinnan siitä, sama rällätys kuului moottorista kuin ennenkin.
      Avasin venttiilikopan kannen ja huomasin, että siellähän on vanhanaikainen säädettävä venttilikoneisto, otin ruuvarin, lenkkiavaimen ja rakotulkin, säädin venttiili välykset oikeiksi, niin mootorin käyntiääni muuttui heti miellyttäväksi.
      Senjälkeen olen huoltanut pösöni (306) itse ja hyvin on pelannu monta vuotta.

      • Seppo

        mutta laita terveiset esim. jälkimarkkinointipäällikölle
        [email protected]
        (jätä joku ISOLLA kirjoitettu sana vähemmälle).
        Ja kerro tällä palstalla mitä kuuluu.

        Pökötti ei ole huono auto mutta sen huolto jää kaikissa kyselyissä alle keskiarvon. Ja se taas vaikuttaa mm. sinun ja minun auton jälleenmyyntiarvoon.
        Itselleni paikallinen liike teki pari huoltoa hieman huolimattomasti, huomautin ja seuraavalla kerralla jos tarvetta on kirjoitan vaikka pääjohtajalle.
        On muuten outoa että Peugeot'n www-sivuilla ei löydy yhdenkään viranhoitajan nimeä, ei edes toimitusjohtajan !!


      • STv
        Seppo kirjoitti:

        mutta laita terveiset esim. jälkimarkkinointipäällikölle
        [email protected]
        (jätä joku ISOLLA kirjoitettu sana vähemmälle).
        Ja kerro tällä palstalla mitä kuuluu.

        Pökötti ei ole huono auto mutta sen huolto jää kaikissa kyselyissä alle keskiarvon. Ja se taas vaikuttaa mm. sinun ja minun auton jälleenmyyntiarvoon.
        Itselleni paikallinen liike teki pari huoltoa hieman huolimattomasti, huomautin ja seuraavalla kerralla jos tarvetta on kirjoitan vaikka pääjohtajalle.
        On muuten outoa että Peugeot'n www-sivuilla ei löydy yhdenkään viranhoitajan nimeä, ei edes toimitusjohtajan !!

        AA ei ole JM-päällikkö Automaassa, eikä maahantuojalla.


      • samoja

        samoja kokemuksia täällä oulussa. Keneen muuten kannattaisi ottaa pösölle yhteyttä kun ei viitsisi ryhtyä lehtien palstoilla ruikuttamaan..?. Muutamalle olen jo laittanut palautetta, mutta vastausta ei ole kuulunut, joten jos ei suomessa löydy mielenkiintoa pösön toimittajilta, niin laitetaan palautetta vaikka päämajaan asti:)


      • samoja

        samoja kokemuksia täällä oulussa. Keneen muuten kannattaisi ottaa pösölle yhteyttä kun ei viitsisi ryhtyä lehtien palstoilla ruikuttamaan..?. Muutamalle olen jo laittanut palautetta, mutta vastausta ei ole kuulunut, joten jos ei suomessa löydy mielenkiintoa pösön toimittajilta, niin laitetaan palautetta vaikka päämajaan asti:)


      • jaska
        samoja kirjoitti:

        samoja kokemuksia täällä oulussa. Keneen muuten kannattaisi ottaa pösölle yhteyttä kun ei viitsisi ryhtyä lehtien palstoilla ruikuttamaan..?. Muutamalle olen jo laittanut palautetta, mutta vastausta ei ole kuulunut, joten jos ei suomessa löydy mielenkiintoa pösön toimittajilta, niin laitetaan palautetta vaikka päämajaan asti:)

        kokemukset oulusta ja ratkaisu: myin molemmat pösöt pois...


    • Paljon ajanut

      Kannattaa etsiä joku pieni korjaamo, jossa ei ole isoa organisaatiota elätettävänä. Kun käy samassa paikassa vuosikausia, syntyy luottamukselliset välit. Ei tehdä turhia toimenpiteitä ja kerrotaan, mikä paikka seuraavaksi voisi tarvita huoltoa. Kohtelu on asiallista myös naiselle. Olen löytänyt tällaisen korjaamon.

    • STv

      Kirjotusvirheistä päätellen ei taida kirjottaja/tyttöystävä olla vielä ajokortti-iässä.

      Korjaamolla tarkoitit varmasti Herttoniemen Automaata?

      • Anonyymi

        Etkö saanut vihasen henkilön asiasta selvyyttä.
        Puuttua kirjoitusvirheisiin???!!!!??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö saanut vihasen henkilön asiasta selvyyttä.
        Puuttua kirjoitusvirheisiin???!!!!??

        Nerokas kommentti yli 18 vuotta vanhaan ketjuun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nerokas kommentti yli 18 vuotta vanhaan ketjuun...

        Hah sepä se. Ihmiset on tyhmiä kun kaivavat vanhoja aiheita ylös.


    • Hemmo

      Aikoinaan 106:ssa ei toiminut Bensamittari, josta vaimo valitti huollossa. Vastaus ongelmaan oli seuraava: Peugeot täytyy aina tankata kun bensamittari näyttää puoltaväliä...

      Tuo on kyllä paras mitä olen ikinä kuullut...ja tosi...

      Jostain kummasta syystä byt on 406:n, johtui varmaan autosta pitää valitettavasti asioida ko. liikkessä....Joka on vielä kallis ja Peugeotissa ei tunnetusti ole takuuta!

      Vehosta ja Laakkosesta on positiiviset kokemukset!

      Huonoja kokemuksia myös Biliasta...
      Stokka sika kallis!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe