Kyselisin ihan sellasta, et mitä tälläinen merkintä käytännössä tarkoittaa: Nissan Primera EGT ja lähinnä toi EGT...? Et pitääkö kaikki noi ominaisuudet sisällään mitä SLX varustelu tasokin..? Ja jos pitää niin onko mahdollisesti jotain muutakin mukana lisättynä mitä ei sitten taas ole tossa SLX:ssä jne..?
Entä mitä toi E tossa meinaa..?
Kiitoksia kaikille vastanneille...
Nissan Primera EGT????
6
1464
Vastaukset
- Slx mallissa
muistaakseni vaan tukevammat etupenkit ja Gt verhous. Moottori 150hv. Primeran tehokkain malli. 2.0 polttoaineen nelipistesuihkutuksella varustettu vapaastihengittävä 16v moottori kahdella nokka-akselilla. E tarkoittaa polttoaineen suihkutusta.ABS jarrut tais olla vakiona myös.Tietääkseni tuota EGT mallia sai vaan eka korin Primeraan.
- Primera
Kiitoksia vastauksista.. Mutta mitä toi niinkuin käytännössä toi polttoaineen suihkutus tarkoittaa..? Tai tarkoitit..?
- L-200
Primera kirjoitti:
Kiitoksia vastauksista.. Mutta mitä toi niinkuin käytännössä toi polttoaineen suihkutus tarkoittaa..? Tai tarkoitit..?
No niin.
Ko.autossa on ruiskumoottori eli polttoaineen suihkutus palotilaan, eli ei perinteistä kaasutinta. E=eject=ruiskuttaa, vrt GTI jossa I=injection=suihkutus. Nissanin insinöörit päättivät erottua massata tekemällä GTI-mallista EGT:n, kirjaimilla kikkailua ei mitään muuta.
Terveisin.
L-200 - Primera
L-200 kirjoitti:
No niin.
Ko.autossa on ruiskumoottori eli polttoaineen suihkutus palotilaan, eli ei perinteistä kaasutinta. E=eject=ruiskuttaa, vrt GTI jossa I=injection=suihkutus. Nissanin insinöörit päättivät erottua massata tekemällä GTI-mallista EGT:n, kirjaimilla kikkailua ei mitään muuta.
Terveisin.
L-200Kiitoksia kaikille vastanneille..
- elektrónisella kaasarilla
Eli Egt on elektronisella kaasarilla varustettu malli vastaa aika pitkälle 1-piste ruiskua..
Sri on primeran paras malli jota kylläkin on tehty aika vähän.. ite oon törmänny muutaman kerran sellaiseen, siinä on mm.Nahkaverhoilu, ilmastointi ym,, Varustus Egt:ssä Sri:n jälkeen paras - lake
elektrónisella kaasarilla kirjoitti:
Eli Egt on elektronisella kaasarilla varustettu malli vastaa aika pitkälle 1-piste ruiskua..
Sri on primeran paras malli jota kylläkin on tehty aika vähän.. ite oon törmänny muutaman kerran sellaiseen, siinä on mm.Nahkaverhoilu, ilmastointi ym,, Varustus Egt:ssä Sri:n jälkeen parasjust joo, ei todellakaan ole mikään ykspisteruisku, vaan ihan rehti 4-pisteruisku....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082