millä saisin koneeni lämmöt alas helpoiten.Kone on pari kuukautta käytössä ollut Fujitsu siemens scaleo600.Prossu on adm 2800 ,emo on gigabyte ga-7vasfs ja näytönohjain sapphire radeon 9600 atlantis 256mb.
prossun lämmöt nousee jo muutaman tunnin netissä istumisen jälkeen 60 asteeseen,onko normaalia.
Antaakaa hyviä vinkkejä
7
1135
Vastaukset
- Setä
Jos ei ole niin laita mahdollisimman iso. Ja jos et halua melua niin pudota se 12 voltista 7:lle.
60 on paljon mutta normaalia. Mikä on kotelon lämpötila?- Miksu
Kotelon tuuletin asennetaan.Omasta mielestäni sille ei ole paikkaa vai pitääkö alkaa tekemään itse reikiä?
- masak
Miksu kirjoitti:
Kotelon tuuletin asennetaan.Omasta mielestäni sille ei ole paikkaa vai pitääkö alkaa tekemään itse reikiä?
Katso kuvaa, miten kotelon tuuletus pitää järjestää: http://koti.mbnet.fi/matka/kotelontuuletus.htm
- sav
Itselläni oli sama ongelma. Vaihdoin tehokkaampaan prossu tuulettimeen ja pii -tai hopeatahnaa väliin.
- Miksu
olen lukenut muutamia juttuja kotelon tuuletuksesta.Onko kellään antaa hyviä merkkejä hiljaisista ja suhkot hyvistä tuulettimista.
- mulkku
Itselläni on säädettävänopeuksinen(1500-3000 rpm)Enermaxin 80 millinen puhallin;on hiljainen ja tehokas,hintaa oli kohtuulliset 20 euroo
- virivirivinkki
Irroitin virtalähteen ja kiinnitin sen kotelon ulkopuolelle neljällä pultilla. Ei mikään kaunis mutta toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940