Ihastunut/rakastunut

haluaa tietää

Mistä tietää että vesimiesmies on rakastunut tai syvästi ihastunut? Miten ne yleensä näyttää sen? kertokaa koemuksista mielellään haluan vesimies miehiltä erikseen tietää miten heidän persoona muuttuu rakastuessaan?
Onko vesimies miehelle vaikea sanoa rakastan sinua? vai sanokko ne harvoin sitä?

20

12802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fisuli

      kyllä sen huomaa kun ne alkaa piirittää sua..ne ei luovuta ennen kuin saavat sen kenet haluavat!

      • vesimieheen rakastunut

        mistä tietää että vesimies on ihastunut/rakastunut??...yleensä sanotaan että vesimies ei osaa näyttää tunteitaan...olen rakastunut yhteen vesimies jätkään ja olemme lapsuudenystäviä..olemme molemmat 15 vuotiaita ja samassa koulussa.jätkä soittelee aina silloin tällöin ja kysyy että voiko tulla meille..ja tietenkin suostun..mutta siihen se jääkin.hän tietää että tykkään siitä mutta ei ole sanonut asiasta mitään..tuntuu siltä ettei hän halua että mulla on poikaystävää..sehän ei tarkoita sitä että se olisi kiinnostunut mutta ehkä se ei pystyisi näkemään mua jonkun toisen jätkän kanssa??auttakaa!!!mitä pitäisi tehdä???kertokaa mielipiteenne:)olisin ERITTÄIN onnelinen jos kertoisitte jotain....


      • poem
        vesimieheen rakastunut kirjoitti:

        mistä tietää että vesimies on ihastunut/rakastunut??...yleensä sanotaan että vesimies ei osaa näyttää tunteitaan...olen rakastunut yhteen vesimies jätkään ja olemme lapsuudenystäviä..olemme molemmat 15 vuotiaita ja samassa koulussa.jätkä soittelee aina silloin tällöin ja kysyy että voiko tulla meille..ja tietenkin suostun..mutta siihen se jääkin.hän tietää että tykkään siitä mutta ei ole sanonut asiasta mitään..tuntuu siltä ettei hän halua että mulla on poikaystävää..sehän ei tarkoita sitä että se olisi kiinnostunut mutta ehkä se ei pystyisi näkemään mua jonkun toisen jätkän kanssa??auttakaa!!!mitä pitäisi tehdä???kertokaa mielipiteenne:)olisin ERITTÄIN onnelinen jos kertoisitte jotain....

        pojalla on semmoinen harkinta-aika menossa


      • vesimies mies
        poem kirjoitti:

        pojalla on semmoinen harkinta-aika menossa

        kyllä sen tietää kun ne kiinnostuu, mmm..ja ei ole vaikeuksia näyttää tunteitaan niille jotka uskaltavat ottaa selvää :)

        tuossa sinun tapauksessa ehkä vähän on harkinta-aikaa menossa ja toiveita että sinä rohkaisit häntä osoittamaan tunteitaan ...


      • Marsu
        vesimies mies kirjoitti:

        kyllä sen tietää kun ne kiinnostuu, mmm..ja ei ole vaikeuksia näyttää tunteitaan niille jotka uskaltavat ottaa selvää :)

        tuossa sinun tapauksessa ehkä vähän on harkinta-aikaa menossa ja toiveita että sinä rohkaisit häntä osoittamaan tunteitaan ...

        Mun kokomukset vesimies miehestä on vaikeet! Olen tuntenut jo monta vuotta ja aina silloin kun minä näytän punaista valoa tää tyyppi yrittää täysillä ja lupailee vaikka mitä ja sit lopulta kun näytän vihreää valoa niin metsästys loppuu ja pötkitään pika vauhtia karkuun ettei vaan joudu suhteeseen. Tää sama tilanne on toistunut monta kertaa. Muutenkin tän veskarin ulkokuori on tosi viilee ja tunteita ei paljon näytetä muuta kun pakon edessä. Kaverit on sille kaikki kaikessa ja tytöt vaan jotain viihdykettä...Aika oma huumori täl tyypil ja omituinen taivaanrannan kulkija muutenkin,mut kiltti rapu tyttö on jäänyt koukkuun. En syytä veskareita voi olla ihan luonne kysymyskin.


      • tykkää vesimiehistä
        Marsu kirjoitti:

        Mun kokomukset vesimies miehestä on vaikeet! Olen tuntenut jo monta vuotta ja aina silloin kun minä näytän punaista valoa tää tyyppi yrittää täysillä ja lupailee vaikka mitä ja sit lopulta kun näytän vihreää valoa niin metsästys loppuu ja pötkitään pika vauhtia karkuun ettei vaan joudu suhteeseen. Tää sama tilanne on toistunut monta kertaa. Muutenkin tän veskarin ulkokuori on tosi viilee ja tunteita ei paljon näytetä muuta kun pakon edessä. Kaverit on sille kaikki kaikessa ja tytöt vaan jotain viihdykettä...Aika oma huumori täl tyypil ja omituinen taivaanrannan kulkija muutenkin,mut kiltti rapu tyttö on jäänyt koukkuun. En syytä veskareita voi olla ihan luonne kysymyskin.

        Sama juttu aina sillon kuin itse olin kiinnostunut vesimies perääntyi,mutta mitä viileämpi olin sitä enemmän tämä veskari kiinnostui!Aika kimurantti juttu!!!


      • nainen
        Marsu kirjoitti:

        Mun kokomukset vesimies miehestä on vaikeet! Olen tuntenut jo monta vuotta ja aina silloin kun minä näytän punaista valoa tää tyyppi yrittää täysillä ja lupailee vaikka mitä ja sit lopulta kun näytän vihreää valoa niin metsästys loppuu ja pötkitään pika vauhtia karkuun ettei vaan joudu suhteeseen. Tää sama tilanne on toistunut monta kertaa. Muutenkin tän veskarin ulkokuori on tosi viilee ja tunteita ei paljon näytetä muuta kun pakon edessä. Kaverit on sille kaikki kaikessa ja tytöt vaan jotain viihdykettä...Aika oma huumori täl tyypil ja omituinen taivaanrannan kulkija muutenkin,mut kiltti rapu tyttö on jäänyt koukkuun. En syytä veskareita voi olla ihan luonne kysymyskin.

        Ettei meillä nyt vaan ole sama mies kierrossa???
        Niin tutulle tekstisi tuntui *kylmiä väreitä*
        huh,huh!


      • Marsu
        nainen kirjoitti:

        Ettei meillä nyt vaan ole sama mies kierrossa???
        Niin tutulle tekstisi tuntui *kylmiä väreitä*
        huh,huh!

        En tiedä vaikka oliskin. En oikein tiedä sen muista jutuista, mut kai tää kissa-hiiri leikki on veskareiden tunnusmerkkejä et eiköhän olla saatu eri "kiusankappaleet" itellemme! Eli nyt mulla on vihree valo päällä ja tää tyyppi TAAS vaihteeksi juoksee karkuun.. mä en sit jaksais tätä leikkiä enään!


      • neuvo
        Marsu kirjoitti:

        En tiedä vaikka oliskin. En oikein tiedä sen muista jutuista, mut kai tää kissa-hiiri leikki on veskareiden tunnusmerkkejä et eiköhän olla saatu eri "kiusankappaleet" itellemme! Eli nyt mulla on vihree valo päällä ja tää tyyppi TAAS vaihteeksi juoksee karkuun.. mä en sit jaksais tätä leikkiä enään!

        kannattaisiko uskaltautua kysymään tältä toiselta että haluaako se olla sun kanssa kaveri vai jotain muuta, ja vastauksen jälkeen katsoa missä seisotte?


      • skorppari girli
        neuvo kirjoitti:

        kannattaisiko uskaltautua kysymään tältä toiselta että haluaako se olla sun kanssa kaveri vai jotain muuta, ja vastauksen jälkeen katsoa missä seisotte?

        tosiaan, taitaa olla sama mies kierrossa!!!!
        kun ei ole kiinnostunut, ne kiinnostuu.
        kun on kiinnostunut, ne juoksee karkuun aina kun näkee!!!!


    • kaksonnee

      veskarimieheni ei näytä tunteita julkisesti mutta kyllä kahden kesken räiskyy sekä viha, rakkaus(?) että intohimo! ja kuitenkin olen ehkä hieman kyllästynyt parisuhteeseeni veskarimiehen kans, mutta välinpitämättömyyteni näyttää vain syttyttävän hänet, ole siinä nyt sitte...olen kai haasteellinen (kaksonen)

      • vesimies mies

        aika usein on myös tekemistä henkilöillä keskenään, vaikka kyllähän noissa viesteissa vinha perä oli.. vesimies ainakin haluaa pidättää itsellään oikeuden valita kumppaninsa ja tutkailee tätä riittävän etäältä kuin varmistuakseen onko henkilö varmasti tarpeeksi luotettava ja mikäli 'antautuu' suhteeseen tämän kanssa niin se että se varmasti tulee onnistumaan ymsyms.

        toisinaan ne kyllä sitten saattavat lähteä suhteeseen kybällä messiin ajatuksella että "hell, why not?!" ja mikäli ne siinä saavatkin sitten syystä tai toisesta takapakkia niin kokevat sen niin että seuraavaa valitessaan ovat vielä tarkempia.. näin olen huomannut, tosin tuo saattaa päteä kaikilla ihmisilläkin eikä olla pelkästään horoskooppiriippuvaista, mutta vesimiehillä se ehkä näkyy selkeiten päälleppäin käytösmalleissa..

        mutta mikäli mennään horoskoopeittain ajattelemaan niin siinä kyllä kannattaa tarkistaa kuun asennotkin :)

        tarkotin tolla siis astrologiamielessä että noihin taitaa vaikuttaa myös nousevat merkit, kuut, mitkälie astrologiset huoneet, kiinalainen skooppi ja vaikka kellonajat :)

        tiedä sitten häntä..

        yleensä noista tunteista kannattaa puhua, tai ainakin yrittää puhua ja kertoa kumppanille että "hei, tää on oikeesti tärkeää ja nyt sä kuuntelet tai käy hassusti, okei?"

        se on joskus niin kauhian vaikeeta edusti mitä merkkiä tahansa.


      • kalatar
        vesimies mies kirjoitti:

        aika usein on myös tekemistä henkilöillä keskenään, vaikka kyllähän noissa viesteissa vinha perä oli.. vesimies ainakin haluaa pidättää itsellään oikeuden valita kumppaninsa ja tutkailee tätä riittävän etäältä kuin varmistuakseen onko henkilö varmasti tarpeeksi luotettava ja mikäli 'antautuu' suhteeseen tämän kanssa niin se että se varmasti tulee onnistumaan ymsyms.

        toisinaan ne kyllä sitten saattavat lähteä suhteeseen kybällä messiin ajatuksella että "hell, why not?!" ja mikäli ne siinä saavatkin sitten syystä tai toisesta takapakkia niin kokevat sen niin että seuraavaa valitessaan ovat vielä tarkempia.. näin olen huomannut, tosin tuo saattaa päteä kaikilla ihmisilläkin eikä olla pelkästään horoskooppiriippuvaista, mutta vesimiehillä se ehkä näkyy selkeiten päälleppäin käytösmalleissa..

        mutta mikäli mennään horoskoopeittain ajattelemaan niin siinä kyllä kannattaa tarkistaa kuun asennotkin :)

        tarkotin tolla siis astrologiamielessä että noihin taitaa vaikuttaa myös nousevat merkit, kuut, mitkälie astrologiset huoneet, kiinalainen skooppi ja vaikka kellonajat :)

        tiedä sitten häntä..

        yleensä noista tunteista kannattaa puhua, tai ainakin yrittää puhua ja kertoa kumppanille että "hei, tää on oikeesti tärkeää ja nyt sä kuuntelet tai käy hassusti, okei?"

        se on joskus niin kauhian vaikeeta edusti mitä merkkiä tahansa.

        minun vesimiesmieheni sanoi että on joutunut oppia avautumaan kun on alkanut kanssani seurustelun..silläkin paljon suhteita kuitenkin takana..
        täytyy sanoa et vielä olis hiomisen varaa siinä puhepuolellakin mutta pääasia että jotain ollaan saatu kohdalleen edes hieman!


    • X-man

      Olen itse vesimies, sanan merkityksessä, ja kerron omat mielipiteeni asiasta. ja jotain muita neuvoja....

      Kun itse olen kiinnostunut tarkkailen minkälainen ihminen on, ja miten käyttäytyy ym... Mutta en lähesty kyseistä henkilöä ennen kuin olen aivan varma asiasta. Ja kun olen lähestynyt haluan ja jopa vaadin että ollaan vain kavereita aluksi, koska itselleni seksi ym tuollainen huvi ei ole tärkeintä. Toisaalta kiusaan/ härnään asiaan koskevilla keskusteluilla ja kysymyksillä ja jopa kosketuksin, mutta en tarkoita sillä että haluaisin.
      Kun olen varma että hän on hyvä kaveri ja muutenkin samankaltainen kuin itse ja tiedän että tämän kanssa voisi juttu toimia, saatan ehdottaa suhdetta mutta yleensä odotan että toinen tekisi aloittee.

      Kaikki saattaa kaatua vain siihen että tulee tunne että ahdistetaan nurkkaan tai viedään se oma alue/ reviiri minne kukaan ei saa ikinä päästä. Silloin poistun paikalta kertomatta minne menen ym. Ja joskus saatan olla soittamatta tai ilmoittamatta missä olen ollut tai mitä olen tehnyt. Tuo yleensä silloin kun haluan ola yksin ja miettiä mitä on tapahtunut ja mitä on tapahtumassa.

      Ja jos alan seurustella jonkun kanssa en sano alussa mitään mistä en ole varma, kuten "rakastan sinua" ei kuulu sanavarastoon pariin kuukauteen jokus menee pitempi aika. Ja kun sen ensimmäisen kerran sanon tarkoitan sitä, mutta kuitenkaan en joka viikko kerro sitä.
      Tämä sen takia koska pidän sitä itsestään selvyytenä.
      Tunteet näytän, harvemmin pystyn kuitenkin sanomaan niitä.
      Kun olen itse rakastunut näytän sen teoilla, en sanoilla. Tämä voi joillekin olla liian pieni juttu tai sitä ei huomata, mutta niin se on. Ja jos siitä ei saa kiitosta tai sitä ei huomaa tai jotain vastaava, voin jopa suuttua siitä. Se kuitenkin on itselleen olla iso asia.

      Ihastumisen voit nähdä kun vesimies tutkii sinua katseellaan ja haluaa tietää sinusta kaiken.

      älä ikinä pakota vesimiestä alussa mihinkään koska saat siitä yleensä rukkaset. myöhemmin hän kuitenkin saattaa palata takaisin.

      Ole alussa hieman salapereinen ja älä paljasta kaikkea kerrallaa, pikku hiljaa hyvä tulee.
      Ja jos annat seksiä heti tai ennen kuin kuukausi tulee täyteen hän ajattelee sinua liian helpoksi ja hylkää.

      Jos jollakin on lisättävää lisätkää ihmeessä, tai jos joku on eri mieltä saa olla, nämä olivat vain omia ajatuksia!!!

      • Burning_love

        yhdyn tohon edelliseen miehen näkökulmaa, olen noin yli puol vuotta seurustellu vesimies miehen kanssa ja tosta edellisen miehen näkökulmasta tunnistin aika paljon samoja piirteitä omasta kullastani. Vaikka itsekkin olen vesimies niin silti tutuu et vesimies miehet on välillä vaikeata ymmärtää mitä haluavat ja mitä ei. Siihen haluisin saada vastauksen et ku me erottiin neljän kuukauden yhdessä olon jälkeen ja hän jätti mut ja nyt tossa jouluna me mentiin takaisin yhteen hänen tahdosta niin mikä hänet sai palamaan luoksenimut ei se sillain haittaa ku nyt kumminki mennyt kaikki hyvin ku ollaan löydetty se yhteinen sävel...ja rakastetaan toisiamme...


      • x-Man
        Burning_love kirjoitti:

        yhdyn tohon edelliseen miehen näkökulmaa, olen noin yli puol vuotta seurustellu vesimies miehen kanssa ja tosta edellisen miehen näkökulmasta tunnistin aika paljon samoja piirteitä omasta kullastani. Vaikka itsekkin olen vesimies niin silti tutuu et vesimies miehet on välillä vaikeata ymmärtää mitä haluavat ja mitä ei. Siihen haluisin saada vastauksen et ku me erottiin neljän kuukauden yhdessä olon jälkeen ja hän jätti mut ja nyt tossa jouluna me mentiin takaisin yhteen hänen tahdosta niin mikä hänet sai palamaan luoksenimut ei se sillain haittaa ku nyt kumminki mennyt kaikki hyvin ku ollaan löydetty se yhteinen sävel...ja rakastetaan toisiamme...

        Joo.... Toi voi johtua siitä että olet voinut ajaa hänet "nurkkaan". Tein kerran samallalailla ja palasin takaisin. Tämä ehkä sen takia kun pohdin syitä miksi tunsin tilani uhatuksi halusin vain päästä pois ja juosta karkuun...

        Oma juttu ei kuitenkaan lähtenyt toimimaan....

        Mutta en tiedä hänen omia syitä, ne voivat olla mitkä tahansa.


      • haluu tietää
        x-Man kirjoitti:

        Joo.... Toi voi johtua siitä että olet voinut ajaa hänet "nurkkaan". Tein kerran samallalailla ja palasin takaisin. Tämä ehkä sen takia kun pohdin syitä miksi tunsin tilani uhatuksi halusin vain päästä pois ja juosta karkuun...

        Oma juttu ei kuitenkaan lähtenyt toimimaan....

        Mutta en tiedä hänen omia syitä, ne voivat olla mitkä tahansa.

        tää mun vesimies mies...niin ollaan oltu vasta kuukausi yhdessä ja hän sanoo jo että rakastan sinua...se tuli heti...ja tuntuu että se voimistuu hänen puoleltaan, ja tietty olen huomannut että hänellä on hiljaisuus aikoja ja annan sen olla....itse oinas niin en halua ahdistaa koska kaipaan omaakin rauhaa...


      • tikru
        haluu tietää kirjoitti:

        tää mun vesimies mies...niin ollaan oltu vasta kuukausi yhdessä ja hän sanoo jo että rakastan sinua...se tuli heti...ja tuntuu että se voimistuu hänen puoleltaan, ja tietty olen huomannut että hänellä on hiljaisuus aikoja ja annan sen olla....itse oinas niin en halua ahdistaa koska kaipaan omaakin rauhaa...

        siinä tapauksessa voit vissiin olla onnellinen ja nauttia ;)


      • vesimiesnainen
        tikru kirjoitti:

        siinä tapauksessa voit vissiin olla onnellinen ja nauttia ;)

        Kyllähän se niin menee, että liian helppo juttu ei kiinnosta. Olin kolme vuotta ihastunut ihanaan kaksospoikaan eikä toinen ollut vielä valmis vakavampaan juttuun(sain tietää myöhemmin). Silloin hän käyttäytyi minua kohtaa ilkeästikkin mikä vain lisäsi tahtoani saada hänet. Eräänä päivänä se sitten vain napsahti hänen tullessaan liian mustasukkaiseksi ympärilläni pyörivistä ihmisistä. Nyt ollaan seyrusteltu kaksi vuotta ja elämä tuntuu hyvältä. Tulevaisuus yhdessä oli unelmani, enkä vieläkään tunne olevani kyllästynyt häneen missään mielessä. Kemiat sopii loistavasti yhteen


    • Anonyymi

      Terve. Kohteelle osoitetaan ja kerrotaan usein kuinka tärkeähän on ja millaista on olla hänen kanssaan. Yhdessä olo ajan vieriessä eteenpäin hieman ailahtelevainen suhtautuminen kumppaniin hiipii kuvioihin mutta mikään ei tarkoita etteikö tuon Watermanin sisimmässä vieläkin roihuaisi . Yhdessä olo saattaa muttua kiihkeästä alkuajoista normaaliksi ystävyyssuhteeksi . Tietenkin vastapeluristakin on löydyttävä yhteiseen hiileenpuhallus kykyä eihän mikään kumppanuus pitkälle kanna jos purjeista tuulet loppuu. Yleensä ei ole ensimmäinen joka on hdessä olon torppaamassa. Tässä on puhe vesimies miehestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4120
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3982
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      608
      3855
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2627
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2445
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2042
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1900
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1569
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe