mitäs mieltä tästä nimestä?

äiti-25

Haluaisin antaa pojalleni nimeksi Pippin, mutta mitkä sopisivat toiseksi ja kolmanneksi nimeksi? ehdotuksia?

kiitos jo etukäteen!

11

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • what

kannattaisko miettiä tota pojan nimeä vielä kerran!! voithan antaa pojalle nimeksi vaikka Petteri ja sitten kutsua häntä lempinimellä Pippin...

ei sitä sormusten herraa nyt joka paikkaan tartte sentään änkeä..

• äiti-25

Minusta Petteri on kyllä kauhea nimi eikä sovi yhtään pienelle pojalle.
        Ja mä en pyytänyt arvostelemaan Pippiniä vaan ehdottelemaan toista ja kolmatta nimeä.

• äippä
        äiti-25 kirjoitti:

Minusta Petteri on kyllä kauhea nimi eikä sovi yhtään pienelle pojalle.
        Ja mä en pyytänyt arvostelemaan Pippiniä vaan ehdottelemaan toista ja kolmatta nimeä.

suomessa ei ole yhtään pippiniä. epäilen saako sellaista nimeä lapselle edes antaa. oletko tarkistanut jo voiko nimeä antaa?
        pippinin toiseksi nimeksi on vaikea keksiä mitään. kolme nimeä olisi paras tyyliin pippin niko mikael tms.

• äiti-25
        äippä kirjoitti:

suomessa ei ole yhtään pippiniä. epäilen saako sellaista nimeä lapselle edes antaa. oletko tarkistanut jo voiko nimeä antaa?
        pippinin toiseksi nimeksi on vaikea keksiä mitään. kolme nimeä olisi paras tyyliin pippin niko mikael tms.

ainakin Frodo nimen on saanut antaa niin eiköhän Pippin nimenkin saa antaa myös Arwen nimisiä löytyy

• dumle

Pippin-nimestä muut lapset keksivät varmasti pippeli-haukkumanimen, joten älä anna Pippin nimeä. Ja lapsellasi olisi kamala selittäminen nimessä.

• Taru

Pippi on tytön nimi, niin se n lopussa ei mielestäni saa silti nimeä kuulostamaan pojan nimeltä.
        Eikä sitä sormusten herraa kukaan lapsi kohta muista.
        Pippinistä tulee mieleen Pipin Pieni (joku muinainen kuningas?)
        Minulta kysytään nimeni tarinaa kyllästymiseen asti, niin Pippiniltä varmaan vieläkin useammin.

• kia
        Taru kirjoitti:

Pippi on tytön nimi, niin se n lopussa ei mielestäni saa silti nimeä kuulostamaan pojan nimeltä.
        Minulta kysytään nimeni tarinaa kyllästymiseen asti, niin Pippiniltä varmaan vieläkin useammin.

Niin siis, menee hieman yli jo tuo Sormusten Herra. En ainakaan minä haluaisi olla mikään Merri tai Pippin.

• äiti-25
        Taru kirjoitti:

Pippin on pojan nimi eikä tytön. ja Pippi ja Pippin on kaksi eri asiaa.

• äiti-25

olen miettinyt jos poikani nimeksi tulisi
      Pippin Hugo Artem
      mitäs mieltä olette?

• hyvä

Tee nyt siitä pojastasi vaikka Pippin Mika Artem, niin on edes yksi sellainen nimi, jota kehtaa käyttää, jos ongelmia alkaa ilmetä.

• äiti-25
        hyvä kirjoitti:

Tee nyt siitä pojastasi vaikka Pippin Mika Artem, niin on edes yksi sellainen nimi, jota kehtaa käyttää, jos ongelmia alkaa ilmetä.

Hugo nimi tulee, koska isäni isän nimi oli Hugo, joten se pysyy. Olen nyt aika varma että nimeksi tulee Pippin Hugo Artem

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe