tjäreborgin palvelut

matkailija

Hei kaikki Tjäreborgin matkalla olleet!
Kertokaa, onko palvelu hotellien taso niin huonoa kuun puhutaan? Esimerkiksi olisin kiinnostunut Kyproksen matkoista ja Garden-hotelleista yleensä. Järjestääkö Tjäreborg mitään samanlaista ohjelmaa lapsille iltaisin kuin esimerkiksi Finnmatkat, jonka palvelutaso on erittäin hyvä! Tjäreborg pystyy hinnoilla ainakin vielä joissain tapauksessa kilpailemaan.

9

1904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mak

      Olin viime kesänä Kyproksella Ayia Napassa Tjäreborgin matkalla.Palvelussa ei ollut mitään valittamista.Mutta lentokentältä lähtiessä opas ei tullut mukaan kohteeseen.Mikä tapahtuu kyllä Finnmatkoilla ja Aurinkomatkoilla.Eli bussikuski vei meidät hotelleihin ja loppu oli omin päin tehtävä.Tämä oli mielestäni miinuspuoli.En siinä,että osaan kyllä kirjautua hotelliin,mutta matkalla lentokentältä kohteeseen olisin mieluiten kuullut oppaalta kerrottavia asioita kohteesta ym..Tulopäivänä oli tervetulo-tilaisuus Tjäreborgin Garden hotellissa ja näin ensi silmäyksellä voin sanoa,että hotelli oli todella siisti ja tasokas.Ja ohjelmasta lapsille kerrottiin tuossa tilaisuudessa ja mielestäni ohjelmaa oli yllinkyllin.Muuta en osaa sanoa.

    • mia

      Oltiin El paraderossa Teneriffalla Tjäreborgin matkalla. Matka oli unelmien loma ja ainoa "outo" asia tosiaan oli se, että opaan aikataulu oli tehty niin rankaksi, ettei ehtinyt mukaan linja-autoon lentokentältä.
      Lensimme Finnairilla ja tunti pari koneemme Teneriffalle laskeutumisen jälkeen, laskeutui saman lomamatkan toinen kone Brittish Airways, joten oppaan piti olla odottamassa heitä myös. Jos haluutte linja-autokyydille opastusta matkalla hotellille, niin valitkaa matkaa varatessanne se jälkimmäinen lento (ainakin Kanarialle lennettäessä). Jospa sillä tavoin saisi oppaan mukaan.
      Täällä on paljon puhuttu myös Tjäreborgin konkurssista (=palstalla: yleistä matkailusta), mutta en nyt tiedä aiheuttaako se riskiä matkan varaajalle. Lukekaa artikkeli, joka kertoo, miksi.

    • memmu

      Hei!
      Olen ollut Tjäreborgin matkoilla Turkissa, Fuerteventuralla, Gran Canarialla ja Egyptissä eikä moitteen sijaa löydy.
      Ainoa miinuspuoli on ainakin Kanarialle lentävät My Travelin koneet jotka ovat todella ahtaita.

    • matkajokeri

      Kentällä ja päivystyksessä on usein kokematon nulikka ja retkillä aivan huippuopas. Kentälle eivät ole jääneet seuraavaa konetta odottamaan, mutta hotellin porttia pidemmälle niillä ei ole aikaa. Yhdenkin "listan ulkopuolisen" hotellin edessä saatiin odotella yli puoli tuntia koska respa oli siestalla. Sitten norjalaiset hermostu ja siesta loppu siihen. Jokerimatkustajista ei Tjäreborgilla juuri olla kiinnostuneita.

    • Heksa48

      Aino miinus (ja iso sellainen) on My Travelin todella ahtaasti kalustetut lentokoneet. Mutta palvelu lentokoneessa milelestäni parempaa kuin Finnairilla.
      Madeiran kaikki suomalaisoppaat 10 . Muiden pohjoismaiden on tyydyttävä milloin vain tanskan tai norjan tai ruotsin kieliseen oppaaseen. Retkillä me suomalaiset olemme oma ryhmämme ja muut kaikki yksi iso ryhmä.

    • reissuroope

      olin viime kesänä kreetalla tjäreborgin matkalla.Opas ei ollut mukana bussissa,ei käynyt hotellissa päivystämässä,palvelutoimistossa ei suomenkielistä opasta.Tervetulotilaisuuteen ei kuljetusta, vaan 5km päähän taksilla, jonka maksun sai infossa takaisin.Ainoa palvelu oli oppaan kännykkänumero.Paluumatkalla opas kertoi toiminnat lentokentällä bussin ovelta ja häipyi toisiin busseihin.Todella surkeaa "palvelua".

      • matkailija

        kiitos vastauksista.
        Monenlaisia kokemuksia mutta enpä taida ottaa riskiä vaan matkustan edelleen finnmatkoilla, jonka palvelut toimii aina.


      • Lomaan_pettynyt

        ei,
        Pieni varoituksen sana on varmaan paikallaan mennessänne tähän Troulakis Village hotelliin. Tjäreborg myy tätä hotellia neljän tähden hotellina, mutta valitettavasti hotelli on tasoltaan todella surkea, ei kahta tähteä enempää. Huoneessamme oli kosteusvaurio, hometta ja vaimoni sairastui pahaan hengitystie infektioon. Seuraava viikko meni sairaslomalla 38 asteen kuumeessa. Kun kysyimme Tjäreborgilta asiaa, vastasi Customer & Sales service manager Ruonala asiaan niin, että " Oppaamme kävivät tarkastamassa huoneenne nyt jälkikäteen, eivätkä he havainneet huoneessa hometta. Huoneessa saattoi olla kosteusvaurioita, jotka ovat etelän lomakohteissa yleisiä. Kosteusvauriot johtuvat paikallisesta rakennustekniikasta. Paikallisten mielestä kyseiset kosteusvauriot eivät kuitenkaan ole hometta ja ongelma poistuukin useimmissa tapauksissa sääolosuhteiden muutuessa sekä tuulettamalla" .

        Vastaus on aivan tyrmistyttävä! Ensinnäkin Tjäreborgilta on asiakaspalvelu unohtunut jo aikoja sitten! Asiakkaana me valitsemme nimenomaan neljän tähden hotellin, jotta tällaisia ongelmia ei olisi!. Luokittelulla kun ei näytä olevan mitään väliä!. Ehkä siksi, että Tjäreborg voi myydä hyväuskoisille suomalaisille huonompitasoisia huoneita ja kalliimmat kohdentaa muu maalaisille. Tiedetäänhän, että suomalaiset ovat hyväuskoisempaa porukkaa. Näin yritys saa paremman katteen, myydessään sontaa neljän tähden luokituksella.

        Hei, kosteusvauriot, jotka Tjäreborg myöntää, eivät todellakaan kuulu neljän tähden hotelliin. Jos vertaatte Imperialiin, mikä on kolmen tähden hotelli, on palvelu siellä oleellisesti parempaa, hotelli on korkeatasoinen, eikä kosteusvaurioita ole, lisäksi asiakkaalla on huoneistossa poreamme jo valmiina! Ja tämän hotellin saa halvemmalla, mitä Troulakis Villagen!

        Tjäreborgin oppaita ei näkynyt koko viikon aikana, joten voin sanoa, että ostaessanne matkan Tjäreborgilta netistä, vastuu siirtyy just sillä hetkellä ostajalle :D

        Bussissa takaisin tullessa tapasimme vanhemman lahtelaispariskunnan, jolla loma oli myös mennyt Tjäreborgin ansiosta pilalle. Heille oli myyty huoneisto merinäköalalla, mutta paikalle tultaessa merinäköalaa ei sitten ollut ja huone oli ollut aivan kamala.

        Näyttää siltä, että Tjäreborg ei piittaa asiakkaiden odotusarvoista loman suhteen lainkaan! Siksi toivon, että varmistatte hotellin tason tarkemmin varaessanne seuraavan kerran matkaa, etenkin jos myyjänä on Tjäreborg.

        Me emme enää ikinä koske kepilläkään kyseiseen matkatoimistoon, emmekä Troulakis Villageen.

        Toivon Teille muille mukavaa ja odotusarvojanne täyttävää lomaa!


      • ei koskaan enää
        Lomaan_pettynyt kirjoitti:

        ei,
        Pieni varoituksen sana on varmaan paikallaan mennessänne tähän Troulakis Village hotelliin. Tjäreborg myy tätä hotellia neljän tähden hotellina, mutta valitettavasti hotelli on tasoltaan todella surkea, ei kahta tähteä enempää. Huoneessamme oli kosteusvaurio, hometta ja vaimoni sairastui pahaan hengitystie infektioon. Seuraava viikko meni sairaslomalla 38 asteen kuumeessa. Kun kysyimme Tjäreborgilta asiaa, vastasi Customer & Sales service manager Ruonala asiaan niin, että " Oppaamme kävivät tarkastamassa huoneenne nyt jälkikäteen, eivätkä he havainneet huoneessa hometta. Huoneessa saattoi olla kosteusvaurioita, jotka ovat etelän lomakohteissa yleisiä. Kosteusvauriot johtuvat paikallisesta rakennustekniikasta. Paikallisten mielestä kyseiset kosteusvauriot eivät kuitenkaan ole hometta ja ongelma poistuukin useimmissa tapauksissa sääolosuhteiden muutuessa sekä tuulettamalla" .

        Vastaus on aivan tyrmistyttävä! Ensinnäkin Tjäreborgilta on asiakaspalvelu unohtunut jo aikoja sitten! Asiakkaana me valitsemme nimenomaan neljän tähden hotellin, jotta tällaisia ongelmia ei olisi!. Luokittelulla kun ei näytä olevan mitään väliä!. Ehkä siksi, että Tjäreborg voi myydä hyväuskoisille suomalaisille huonompitasoisia huoneita ja kalliimmat kohdentaa muu maalaisille. Tiedetäänhän, että suomalaiset ovat hyväuskoisempaa porukkaa. Näin yritys saa paremman katteen, myydessään sontaa neljän tähden luokituksella.

        Hei, kosteusvauriot, jotka Tjäreborg myöntää, eivät todellakaan kuulu neljän tähden hotelliin. Jos vertaatte Imperialiin, mikä on kolmen tähden hotelli, on palvelu siellä oleellisesti parempaa, hotelli on korkeatasoinen, eikä kosteusvaurioita ole, lisäksi asiakkaalla on huoneistossa poreamme jo valmiina! Ja tämän hotellin saa halvemmalla, mitä Troulakis Villagen!

        Tjäreborgin oppaita ei näkynyt koko viikon aikana, joten voin sanoa, että ostaessanne matkan Tjäreborgilta netistä, vastuu siirtyy just sillä hetkellä ostajalle :D

        Bussissa takaisin tullessa tapasimme vanhemman lahtelaispariskunnan, jolla loma oli myös mennyt Tjäreborgin ansiosta pilalle. Heille oli myyty huoneisto merinäköalalla, mutta paikalle tultaessa merinäköalaa ei sitten ollut ja huone oli ollut aivan kamala.

        Näyttää siltä, että Tjäreborg ei piittaa asiakkaiden odotusarvoista loman suhteen lainkaan! Siksi toivon, että varmistatte hotellin tason tarkemmin varaessanne seuraavan kerran matkaa, etenkin jos myyjänä on Tjäreborg.

        Me emme enää ikinä koske kepilläkään kyseiseen matkatoimistoon, emmekä Troulakis Villageen.

        Toivon Teille muille mukavaa ja odotusarvojanne täyttävää lomaa!

        Meille kävi ihan samalla tavalla, mutta Teneriffalla. Huoneistohotellissa asuttiin ja sehän oli homeessa, ihan näkyvässä. Lämminvesi varaaja valutti vedet keittiön kaappiin, oli valuttanut varmaan iät ja ajat. Järkyttävää touhua oppailta, saatiin vuorokausi yrittää vaihtaa huonetta tai hotellia. Hotellin vaihto ei onnistunut, huone vaihtui samassa hotellissa ylemmäksi. Ei paljoa kosteuteen auttanut, mutta näkyvää hometta ei ollut.
        Mekään emme aio enää asioida Tjäreborgin kanssa. Eivät ne välitä saako joku todella hengenvaarallisen reaktion homeesta, reaktio on vähän että mitäs lähit, kärsi nahoissas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2472
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1792
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

      Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      259
      1446
    6. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1272
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

      Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      390
      1245
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

      Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      358
      1197
    10. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe